John Guidetti Strikes Again{JGSA}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Guidetti
Member
John Guidetti Strikes Again{JGSA} DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Guidetti
BerichtOnderwerp: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimevr 15 feb 2013 - 19:39

John Guidetti Strikes Again{JGSA} John_g10

Hey~!
Bedankt dat je hier kijkt in mijn Gezocht Topic voor Guidetti.

~ Full Story~
Guidetti staat bekend als een hartenbreker. Hij laat de poezen eerst verliefd op hem laten worden, en dan laten denken dat de liefde wederzeids is. Maar integendeel vind hij het gewoon leuk om poezen te dumpen. Totdat hij ze laat zakken bij een van hun wekelijkse afspraken. De poezen weten niet waar hij woont, dus ze kunnen hem ook niet opzoeken. Alles gaat goed volgens zijn plan, tot er een poes aan de haak slaat waar alles verkeerd gaat. Ze krijgen namelijk per ongeluk kittens. Ze zullen Nooit partners worden en Guidetti neemt een van de kittens mee na een gevecht tussen hun twee. De poes en hij zullen nooit samen komen, maar wel kittens krijgen. Echter dus NIET als partners maar als een ongelukje. De kitten die hij meeneemt zal echter nooit weten dat zijn/moeder een clankat is, en de andere kittens zullen nooit weten dat Guidetti de vader is. Alhoewel 1 kitten in de clan wel erg veel op hem lijkt...
~WAT IK ZOEK~
- Ik zoek Poezen die denken dat de liefde wederzijds is.{Clankatten, Rogue's, BC's}
- De ene Poes. {Clankat~!}

Well, Dat viel toch wel mee? ;3
De poezen worden sws geaccepteerd. Maar voor Dé poes ga ik kiezen ;3. Ik overleg dan met degene die de poes heeft hoeveel kittens het worden, en het kittentopic openen ;3
Ik wil graag een goede aanmelding zien voor Dé poes. Zie dat als een kittenaanmelding ;3.
Voor de andere poezen hoeft dat niet en kun je gewoon zetten dat je met die poes wilt ;3

Xxx Bo

Laatst aangepast door Guidetti op ma 18 feb 2013 - 12:04; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
John Guidetti Strikes Again{JGSA} 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimema 18 feb 2013 - 10:40

x:3x Niemand? x:3x
Guidetti
Member
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimema 18 feb 2013 - 12:03

Heb wat dingen toegevoegd ;3
lighteye
Member
3

CAT'S PROFILE
lighteye
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimema 18 feb 2013 - 17:40

Kat: Lighteye
Aanmelding voor: De poes
Ras: Ragdoll
Vacht: Halflangharig bluepoint
Karakter: aardig en rustig, maar komt op voor anderen en laat beledigingen niet zomaar over zich heen komen.
Waarom: Lighteye is een beetje inactief en ik wil haar actief maken met een nestje, ik was zoizo van plan kittens te nemen met lighteye, maar wist niet hoe
Fairytale
Member
Stijn.
10
Actief

CAT'S PROFILE
Fairytale
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimema 18 feb 2013 - 19:46

Basic info
~~~~~~~~~

Current name: Fairytale
Former names: Fairykit/paw
Future names: Fairystar???
Clan: shadowclan.
Name means: sprookjes verhaal.

Look
~~~~~~~~~

Fur: egaal wit
Eyes: geel
Lenght of fur: kort en stevig
Paws en legs: lange benen met stevige poten.
Look like a: aardige poes met een goed gevoel voor humor(is ze niet bepaald)

Character
~~~~~~~~~

Inside:

.:Nice:.
Fairytale kan heel aardig zijn
ze kan best grappen maken als
ze er zin in heeft.

.:Trouw:.
Fairytale is erg trouw gezworen
aan de clan ze zal er daarom
ook niet echt blij mee zijn dat ze
kittens van een rogeu heeft gekregen.

.:Dapper:.
Fairytale is een dappere chic ze wijkt
niet voor een knokpartij en verliest ook
niet snel.

.:Angry:.
soms kan fairytale best pittig zijn.
ze snauwt dan naar je en zecht dat
je weg moet.

Motivation
~~~~~~~~~~

Why: ik vind Guidetti een leuke kater en een onverwachtte kitten lijkt me wel leuk. het past best bij Fairytale om dan helemaal te stressen omdat ze op eens een kitten heeft.
Blijf ik actief: ik ben elke dag online ik kijk wat ik moet doen en reageer op de topic's.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimema 18 feb 2013 - 21:17

Ik zet jullie op mijn onzichtbare lijstje ^^
Leafstorm
StarClan
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimema 18 feb 2013 - 21:28

Name; Lightfall
Gender; Female
Age; 14 moons
Clan; RiverClan
Rank; Warrior
Personal; Lightfall is een vriendelijke poes. Ze kan soms een beetje druk zijn en veel vragen stellen. Ze is nog jong en mooi, zoals de meesten haar noemen. Ze is dol op de zons op en ondergang. Lightfall is altijd al vroeg wakker, voor dag en dauw. Ook is haar grote droom om ooit een gezinnetje te hebben. Vedder is ze erg vriendelijk en zorgzaam
Photo; Klik
Look; Lightfall is altijd wat kleiner geweest dan de gemiddelde kat. Ze zit een beetje tussen de warriorlengte en de apprenticelengte in.
Motivatie; Ik was zowiso al vanplan om een RiverClan poes aan te maken, en Lightfall leek me wel goed passend in dit verhaallijntje. Ook vind ik Guidetti een leuke kater =D
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimema 18 feb 2013 - 21:38

Ook jou zet ik op mijn lijstje ^^
Hiddenkit
Member
Jara
29
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddenkit
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 19:28

Ik wil eventueel wel als 'een gewone poes' met Jace (Nieuw account dat ik binnenkort aanmaak) maar het word een Kittypet, is dat erg? ;3
Shy
Member
-
69
Actief

CAT'S PROFILE
Shy
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 21:34

Oh, nee hoor ^^ Was vergeten die erbij te zetten ;3
--
Als iemand nog Dé poes wilt spelen, zou diegene dat dan willen melden, want dan weet ik of ik nog moet wachten of niet~!
Jace
Member
Jara
44
Actief

CAT'S PROFILE
Jace
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 20:21

Hier is dan het lijstje van Jace ;3

.Name. Jace
.Gender. Female
.Age. 16 moons
.Personal. Jace is een zelfverzekerde en sociale kat. Het is wel een echte 'kittypet', want ze houd van luxe en de aandacht van de twee benige. Ze is vriendelijk en erg behulpzaam, maar kan ook een echte bitch zijn. Ze laat zich niet zomaar door iedereen uit het veld slaan maar houd niet van gevechten en zal ook nooit een gevecht beginnen, tenzij het echt niet anders kan. Het is een moederlijk typ en zorgt voor iedereen die haar dierbaar is.
.What's the plan?. Ik wou Jace opgeven voor een 'normale' poes omdat ze dus niet in een clan zit ;3
.Motivation. Het leek me heel erg leuk om iets met Jace te doen en in dit verhaal herken ik haar gewoon.
Jaytail
Member
Bo ~
3158
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 20:42

Normale poezen worden altijd geaccepteerd ;3
Harry
Member
H ~
132

CAT'S PROFILE
Harry
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimevr 1 maa 2013 - 14:28

Ik heb Daan met Lightfall gekozen als DÉ poes c: Gefeli ^^
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 11:28

*Daan is gestopt, damn*
Er mogen nog mensjes aanmelden voor normale poezen en Dé poes ^^''

En willen de andere die zich hadden opgegeven graag melden of ze dat nog steeds willen? Dan kan ik topic's openen enz ^^
Slender
Member
Stijn
62

CAT'S PROFILE
Slender
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 11:35

(ben ook Fairytale)
ik wil nog steeds :3
Blithesoul
Member
Viktor
212
Actief

CAT'S PROFILE
Blithesoul
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 12:08

Omdat ik gisteren heb gezien, dat Flowerrain (oud account van mij) met de ceremonie mentor is geworden, heb ik besloten om haar van onder het stof te halen en opnieuw met haar te beginnen. Ze wordt een lieve poes die altijd vriendelijk is, maar ook niet bang is om haar mening uit te drukken. Ook haar uiterlijk ga ik veranderen, ik meld haar aan voor de poes, en anders gewoon als een poes (:
Cornkit
Member
tessa
61

CAT'S PROFILE
Cornkit
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 12:33

Ik wil ook nog wel.
(lighteye)
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 13:29

Dé poes;
Viktor met Flowerrain
Tessa met Lighteye
Stijn met Fairytale

Heb ik dat dan zo goed staan?
Aquila
Member
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimezo 7 apr 2013 - 14:26

volgens mij wel :3
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 20:05

Niemand meer?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: John Guidetti Strikes Again{JGSA}   John Guidetti Strikes Again{JGSA} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: