|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:19 | |
| De roostermaker pest me, ik ben ervan verzekerd. |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:21 | |
| - Tailstorm schreef:
- Fleckkit schreef:
- Wat vinden jullie van Fleck sig?
Chris, jij maakt echt mooie Signature's o.O Where do you learn it? *Gaat verder aan zoektopic*
Sgat ze zijn niet van mij ik heb iemand in dienst xD ~~ Nhee grapje bijzondere iemand ;D ((Zegt expres naam nii) ;p People say that love is just hate, but you fell later in love x - мαde ғor мe:
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:23 | |
| x'D Nu moet ik echt gaan studeren -,- Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:24 | |
| @Chris, T lijkt nogal op werk van Q~ Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Babs 339
| |
| @Fleck; Je weet dat Quinty het gewoon voor meerdere maakt, right .. A calm and cooling motion It's shaking off my tension Surprise, surprise It's called being alive
|
|
| |
641 Actief
| |
| - Smoketear schreef:
- @Chris,
T lijkt nogal op werk van Q~ Ik dacht ook al zoiets xD |
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:25 | |
| - Flamestripe schreef:
- x'D
Nu moet ik echt gaan studeren -,- Suc600 ;D And Lyan ik meld me dan ff gelijk aan bij het zoektopic ;p Jhaa dat weet ik wel xD En dat is het ook lalaalala xD People say that love is just hate, but you fell later in love x - мαde ғor мe:
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:26 | |
| Lol, mijn future Smokekit's bijnaam is SmokeJ Smoke Junior 8D Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Darkforest -
|
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:28 | |
| - Smoketear schreef:
- Lol, mijn future Smokekit's bijnaam is SmokeJ Smoke Junior 8D
Had het gezien lol Fleck wil dan wel vriendje worden okki? People say that love is just hate, but you fell later in love x - мαde ғor мe:
|
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:29 | |
| Mijn werk is zo bekend dat iedereen het herkend .w.
Ik moet opzoek naar een nieuwe stijl xD »{ ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }« |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:29 | |
| Prima 8D //Ik ga SmokeJ echt niet verpesten >D He's gonna be awesome 8D
@Q~ Awsum The New Q-Style Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| |
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:32 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Mijn werk is zo bekend dat iedereen het herkend .w.
Ik moet opzoek naar een nieuwe stijl xD Iedereen wil jou ook bijna opeten ;p Nou bedankt voor Fleck nieuwe setje Q ;p People say that love is just hate, but you fell later in love x - мαde ғor мe:
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:35 | |
| She is close with her end... ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:35 | |
| Wahahaha x3 SmokeJ gaat Mouse als z'n mama zien <3 (In plaats van Oma) Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:37 | |
| - Smoketear schreef:
- Wahahaha x3
SmokeJ gaat Mouse als z'n mama zien <3 (In plaats van Oma) Yeahh <33 Awesome x3 Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:39 | |
| Heb d'r stiekem nu al zin in <3
//Ik ga maar eens posten met deze vent >D Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
x 889
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:40 | |
| - Frostlake schreef:
- She is close with her end...
Ehmpff wie =33|? Nath ik wil wel; Smoke x Fleck? People say that love is just hate, but you fell later in love x - мαde ғor мe:
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 14:41 | |
| Is prima, open jij m, dan ga ik reageren op topic Snowkiller x Smoketear. Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|