|
|
Rainbowlicious ~ 260
| |
| |
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:01 | |
| - Innerghost schreef:
- Ik vraag me af hoe bright's familie in elkaar steekt ;-;
Ik weet ouders, en siblings enkel x3 Ze hebben ook een grootmoeder, Dineira xD *Zat net bij Winterstorm te kijken* En Cloudsong is hun tante... Willen ze nu nog een oom of nog een tante? xD |
|
| |
Acc Markt 117 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:02 | |
| - Twilightsparkle schreef:
- Twilight. <3
Twilight ;D Met dat setje dat ik toen heb gemaakt .w. Theme - Voice - Know Me» You don't hate me, you're jealous of my sexy body, true story. « |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:07 | |
| - Innerghost schreef:
- Timefall schreef:
- Innerghost schreef:
Ik weet ouders, en siblings enkel x3 Ze hebben ook een grootmoeder, Dineira xD *Zat net bij Winterstorm te kijken* En Cloudsong is hun tante... Willen ze nu nog een oom of nog een tante? xD Would be awesome x3 Ik wil een family tree maken, maar ik faal daar in, omdat ik daarbij te moeilijk denk ;-; Nou ja, omdat ze een nicht is van Timefall en de rest, komt ze er op z'n minst hierbij te staan, klik*Is nog geen stap verder dan daarnet* |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:08 | |
| - Timefall schreef:
- Innerghost schreef:
- Timefall schreef:
- Innerghost schreef:
Ik weet ouders, en siblings enkel x3 Ze hebben ook een grootmoeder, Dineira xD *Zat net bij Winterstorm te kijken* En Cloudsong is hun tante... Willen ze nu nog een oom of nog een tante? xD Would be awesome x3 Ik wil een family tree maken, maar ik faal daar in, omdat ik daarbij te moeilijk denk ;-; Nou ja, omdat ze een nicht is van Timefall en de rest, komt ze er op z'n minst hierbij te staan, klik *Is nog geen stap verder dan daarnet* Mocht Sunlily ook nog zusje worden ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:10 | |
| Ik wil familie voor Frostlake .-. Wie o wie wilt x'D Ik maak de stamboom >3 ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY |
|
| |
Rainbowlicious ~ 260
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:11 | |
| |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:12 | |
| - Innerghost schreef:
- Timefall schreef:
- Innerghost schreef:
- Timefall schreef:
- Innerghost schreef:
Ik weet ouders, en siblings enkel x3 Ze hebben ook een grootmoeder, Dineira xD *Zat net bij Winterstorm te kijken* En Cloudsong is hun tante... Willen ze nu nog een oom of nog een tante? xD Would be awesome x3 Ik wil een family tree maken, maar ik faal daar in, omdat ik daarbij te moeilijk denk ;-; Nou ja, omdat ze een nicht is van Timefall en de rest, komt ze er op z'n minst hierbij te staan, klik *Is nog geen stap verder dan daarnet* Awsum x3 Ghege, nu is de enige vraag, langs moeders of vaders kant? :'] @ Daan, jij zou toch gaan vragen of de rest het goed vond? xD |
|
| |
Acc Markt 117 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:13 | |
| - Twilightsparkle schreef:
- Voleleap schreef:
- Twilightsparkle schreef:
- Twilight. <3
Twilight ;D
Met dat setje dat ik toen heb gemaakt .w. Is mooi. D: Alleen ben ik zo een koelie dat sig weg te drukken en dan op verzenden. =w= .w. Geen idee of ik die nog ergens heb x'D Dan zou ik op mn pc moeten kijken :') Mada gaat nu nie xD Theme - Voice - Know Me» You don't hate me, you're jealous of my sexy body, true story. « |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:14 | |
| - Timefall schreef:
- Innerghost schreef:
- Timefall schreef:
- Innerghost schreef:
- Timefall schreef:
- Innerghost schreef:
Ik weet ouders, en siblings enkel x3 Ze hebben ook een grootmoeder, Dineira xD *Zat net bij Winterstorm te kijken* En Cloudsong is hun tante... Willen ze nu nog een oom of nog een tante? xD Would be awesome x3 Ik wil een family tree maken, maar ik faal daar in, omdat ik daarbij te moeilijk denk ;-; Nou ja, omdat ze een nicht is van Timefall en de rest, komt ze er op z'n minst hierbij te staan, klik *Is nog geen stap verder dan daarnet* Awsum x3 Ghege, nu is de enige vraag, langs moeders of vaders kant? :']
@ Daan, jij zou toch gaan vragen of de rest het goed vond? xD Niemand reageert .-. Kan jij vragen ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:15 | |
| |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:22 | |
| ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY |
|
| |
42 Actief
| |
| |
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:26 | |
| Zou ik Thistle's warrior setje er al inzetten? .w. »{ ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }« |
|
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:30 | |
| |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 feb 2013 - 12:30 | |
| Mag je doen x'D Dan ga ik zijn warrior setje instellen, wordt gek van deze avatar x'D »{ ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }« |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|