|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 12:57 | |
| Goodmorning c: Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 12:58 | |
| Ik ben net wakker..... =3
Robin het is; Goedemiddag XD |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:10 | |
| |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:13 | |
| - Timefall schreef:
- *Stares at the last message on the previous page* Een kitten van Midgetstripe en Moonwish *Stares*
Zijn die er nog? Interesting... Edit: Nou ja, de 69ste pagina dus x'D Ik probeer hem terug actief te maken <3 (: |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:14 | |
| En laten we maar eens huiswerk makennnn xD Nog vier dagen tot school terug, maar aangezien dat er like 2 dagen zijn dat ze bij ons komen werken en zo, moet ik nu alvast dingen doen. ^^'
|
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:15 | |
| - Icy schreef:
- En laten we maar eens huiswerk makennnn xD
Nog vier dagen tot school terug, maar aangezien dat er like 2 dagen zijn dat ze bij ons komen werken en zo, moet ik nu alvast dingen doen. ^^'
Ik heb echt zo veel medelijden met mensen die in de vakantie huiswerk moeten maken... Suc6000 dan maar =33 |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:23 | |
| - Marblekit schreef:
- Timefall schreef:
- *Stares at the last message on the previous page* Een kitten van Midgetstripe en Moonwish *Stares*
Zijn die er nog? Interesting... Edit: Nou ja, de 69ste pagina dus x'D Ik probeer hem terug actief te maken <3 (: Ghege, het is altijd leuk om te zien dat er nog kittens actief zijn :3 Zeker met een dode moeder, zwaar inactieve vader en siblings xD |
|
| |
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:25 | |
| - Timefall schreef:
- Marblekit schreef:
- Timefall schreef:
Zijn die er nog? Interesting... Edit: Nou ja, de 69ste pagina dus x'D Ik probeer hem terug actief te maken <3 (: Ghege, het is altijd leuk om te zien dat er nog kittens actief zijn :3 Zeker met een dode moeder, zwaar inactieve vader en siblings xD Ik heb hem ooit eens overgenomen en ook inactief laten worden, maar nu probeer ik hem terug actief te maken (: En zijn familie is idd niet zo actief meer xD - Spoiler:
|
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:26 | |
| het is best grappig dat in Cinderflame's os nog Cinderpaw staat x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:26 | |
| - Cinderflame schreef:
- Timefall schreef:
- Marblekit schreef:
- Timefall schreef:
Zijn die er nog? Interesting... Edit: Nou ja, de 69ste pagina dus x'D Ik probeer hem terug actief te maken <3 (: Ghege, het is altijd leuk om te zien dat er nog kittens actief zijn :3 Zeker met een dode moeder, zwaar inactieve vader en siblings xD Ik heb hem ooit eens overgenomen en ook inactief laten worden, maar nu probeer ik hem terug actief te maken (:
En zijn familie is idd niet zo actief meer xD *Fluit onschuldig* Midgetstripe en sweetkit zijn niet van mij hoor, lijkt maar zo *Fluit verder* |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:28 | |
| XD
Ik heb net een van mijn posten door gelezen en het klopte toch wel X3
Heb ik zitten editten voor niks.... ;p |
|
| |
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:32 | |
| - Timefall schreef:
- Cinderflame schreef:
- Timefall schreef:
- Marblekit schreef:
- Timefall schreef:
Zijn die er nog? Interesting... Edit: Nou ja, de 69ste pagina dus x'D Ik probeer hem terug actief te maken <3 (: Ghege, het is altijd leuk om te zien dat er nog kittens actief zijn :3 Zeker met een dode moeder, zwaar inactieve vader en siblings xD Ik heb hem ooit eens overgenomen en ook inactief laten worden, maar nu probeer ik hem terug actief te maken (:
En zijn familie is idd niet zo actief meer xD *Fluit onschuldig* Midgetstripe en sweetkit zijn niet van mij hoor, lijkt maar zo *Fluit verder* Ah zo.... Oke xD @Marieke ik was haar os net aan het aanpassen (: - Spoiler:
|
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| |
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:42 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:49 | |
| - Arcticlight schreef:
- Well, ik heb Cedarkit weggegeven dus die krijg ik niet echt meer terug c': Niet mijn verantwoordelijkheid meer, dus xD
Haha, I don't care, vond het juist opvallend dat er nog eentje actief was :'] |
|
| |
Christy 47
| |
| |
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 13:54 | |
| - Mistypelt schreef:
- Woeshj.
Ik kon toen ik Mistypelt had aangemaakt best al goed bewerken. *Kijkt met schuin oog naar Mistypelt's setje.* Neh, toch niet. xD Dan moet je mijn setjes een keertje zien jho xD Die zijn echt zo lelijk.... |
|
| |
Christy 47
| |
| |
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 feb 2013 - 14:05 | |
| - Mistypelt schreef:
- Wolfkit schreef:
- Mistypelt schreef:
- Woeshj.
Ik kon toen ik Mistypelt had aangemaakt best al goed bewerken. *Kijkt met schuin oog naar Mistypelt's setje.* Neh, toch niet. xD Dan moet je mijn setjes een keertje zien jho xD
Die zijn echt zo lelijk.... Ik denk dat... Wait. *Gaat opzoeken.* Silverstone, het perfecte voorbeeld van hoe mijn setjes vroeger waren. x'D Posten met Applepaw? : D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|