|
|
Babs 183
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 16:59 | |
| Iemand nog 'n topic waar ik op moet reageren? (: |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 17:06 | |
| |
|
| |
Julia 532 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: I died when I was 170 moonsGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 17:22 | |
| Ik ga vanavond naar een jongen toe. Ik heb er echt zin in =D ! |
|
| |
Babs 183
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 17:24 | |
| Oh hehe dan doe ik dat ff :3 |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 17:26 | |
| - Skinny Love schreef:
- Ik ga vanavond naar een jongen toe. Ik heb er echt zin in =D !
Oehh ~ ^w^ Who's he? c: Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 17:28 | |
| - Mousefur schreef:
- Skinny Love schreef:
Oehh ~ ^w^ Who's he? c: Ik heb hem een tijd geleden ontmoet in een kroeg in Groningen. Een hele lieve jongen, dus ik ben benieuwd. Ik heb niet zo veel vertrouwen meer in jongens. Alleen ik kan het altijd weer proberen :p . Hij is in ieder geval wel heel aardig =D . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| |
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 17:34 | |
| - Skinny Love schreef:
Oewww Juul heeft sjans ;d - Things:
PM's naar Dawnstar please!Active:Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Mintfang ~ Dawnstar ~ OrdinaryInactive:Jack D "I've always lived in a world where I'm supposed to fear what's different." - Cryaotic~ Thanx Babs :3 ~ Thanks Laura C:
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 17:38 | |
| @Sharon: Oeps... o.O
Hahahaha, ja misschien wel :p . I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 18:08 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Oh god, ik ben zo gefopt. Ik had een valentijnsbriefje gekregen zag ik vanmorgen, het leek heel erg op het handschrift van een jongen uit me klas, die ik totaal niet mag. Ik verscheurde het briefje en zeg dat later tegen een paar kinderen. Zeg ik dat later aan tafel, zegt me zusje dat zij het had gemaakt. OOH DAMN --'
Foutje O.o Kan gebeuren he.... |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 18:10 | |
| Ik heb echt een rotdag gehad. Ten eerste moest ik tot half 5 op school blijven voor een k*tproject. Ten tweede moet ik heel vaag een geschiedenis proefwerk in een groepje maken en toen kwam iemand waarmee ik in het groepje zat zeggen; "Ja, Sofie, ik wil wel dat je echt je best gaat doen." Sjeesh, alleen omdat ik een paar keer in zo'n groepje niet kom opdagen door slechte planning is het niet dat ik mijn best niet doe >< En ten derde werden bijn alle meisjes in mijn klas uitgenodigd voor een feestje en omdat iemand met dezelfde bus ging als ik, wachtte ik op haar. Maar dus hoorde ik hoe leuk ze het gingen hebben en natuurlijk was ik niet uitgenodigd ;-;
Ik voel me nu niet meer zo op m'n gemak daar ;~; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 18:14 | |
| /Shrewleap\ Aww meisje toch D; Ik weet precies hoe je je voelt. Er was ook een keer een feest bij iemand uit mijn klas. Echt de hele klas was uitgenodigd op 3 noobs na, en jep, ik mocht ook niet komen -.- - Things:
PM's naar Dawnstar please!Active:Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Mintfang ~ Dawnstar ~ OrdinaryInactive:Jack D "I've always lived in a world where I'm supposed to fear what's different." - Cryaotic~ Thanx Babs :3 ~ Thanks Laura C:
|
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 18:15 | |
| - Aurorapaw schreef:
- /Shrewleap\
Aww meisje toch D; Ik weet precies hoe je je voelt. Er was ook een keer een feest bij iemand uit mijn klas. Echt de hele klas was uitgenodigd op 3 noobs na, en jep, ik mocht ook niet komen -.- Awhh dat vind ik echt zo zielig D= Sterkte Meid(en) xo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 18:16 | |
| - Wolfkit schreef:
- Aurorapaw schreef:
- /Shrewleap\
Aww meisje toch D; Ik weet precies hoe je je voelt. Er was ook een keer een feest bij iemand uit mijn klas. Echt de hele klas was uitgenodigd op 3 noobs na, en jep, ik mocht ook niet komen -.- Awhh dat vind ik echt zo zielig D=
Sterkte Meid(en)
xo Dankje schatje <3 - Things:
|
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 18:17 | |
| - Aurorapaw schreef:
- Wolfkit schreef:
- Aurorapaw schreef:
- /Shrewleap\
Aww meisje toch D; Ik weet precies hoe je je voelt. Er was ook een keer een feest bij iemand uit mijn klas. Echt de hele klas was uitgenodigd op 3 noobs na, en jep, ik mocht ook niet komen -.- Awhh dat vind ik echt zo zielig D=
Sterkte Meid(en)
xo Dankje schatje <3 W...WACHT FF! JIJ DE ISA UIT MIJN SKYPE? |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| |
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 18:19 | |
| - Cindersmoke schreef:
- @Chris @Julia, Idd, al schaam ik me nu dood tegenover me vrienden (aa')
Wrm? Das nie nodig het was een misverstand =333 |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 18:21 | |
| - Wolfkit schreef:
- Aurorapaw schreef:
- Wolfkit schreef:
- Aurorapaw schreef:
- /Shrewleap\
Sterkte Meid(en)
xo Dankje schatje <3 W...WACHT FF!
JIJ DE ISA UIT MIJN SKYPE? PM ;D - Things:
|
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 18:23 | |
| ISA HOE KOM JIJ ERBIJ??
JOU VERGEET IK NEVER!!!!!! X |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |