|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 13:44 | |
| YAY YAY YAY ! Straks gaan lasershooten met m'n vrienden. Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 13:45 | |
| #Chris: Awww... Such a cutie... :3 Hondenforum? Hmm... Na, ik kan me daar niet aanmelden, ik ben nauwelijks actief voor WC >.<
#Flamestripe: NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT ZOMAAR EEN KLEIN GANGETJE INGAAN ALS JE NIET WEET WIE DAAR IS! Uitleg: Ik ging ook ooit eens lasershooten (ik was toen heel jong, een jaar of twaalf elf) en ik liep zo'n gangetje in om ergens anders weer uit te komen, komt iemand net op dat moment in volle vaart naar mij toegelopen, bam, mijn oog tegen die zijn pak o.O En dat deed pijn D: Ja, lach maar xD |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 13:47 | |
| - Mazepaw schreef:
- #Chris: Awww... Such a cutie... :3 Hondenforum? Hmm... Na, ik kan me daar niet aanmelden, ik ben nauwelijks actief voor WC >.<
#Flamestripe: NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT ZOMAAR EEN KLEIN GANGETJE INGAAN ALS JE NIET WEET WIE DAAR IS! Uitleg: Ik ging ook ooit eens lasershooten (ik was toen heel jong, een jaar of twaalf elf) en ik liep zo'n gangetje in om ergens anders weer uit te komen, komt iemand net op dat moment in volle vaart naar mij toegelopen, bam, mijn oog tegen die zijn pak o.O En dat deed pijn D: Ja, lach maar xD Jhaaaaa Chi zit er ook op Als je wil hier is Forum =333 Lacht xD http://dogstory.forumotion.com/forum |
|
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 13:52 | |
| #Chris: Noesssss! Sorry, maar dan ga ik weer heel inactief zijn en zo en dat wil ik Chi niet aandoen, she's such a good person ;D (Geniet nog maar even van dit compliment, ik zeg 'm namelijk nooit meer xD) En. Dat. Is. Niet. Grappig. Want. Dat. Deed. Heel. Veel. Pijn. (Perfecte smiley voor als je iets serieus meent, echt waar xD) I'm weird ;D |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 13:56 | |
| |
|
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:00 | |
| #YOU'RE SEXY GIRL ON A POSTER ON THE WALL: Hoi! ;D (Zo is je naam xD) |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:01 | |
| Lol, zeg toch gewoon maar Esmee |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:02 | |
| - Mazepaw schreef:
- #Chris: Noesssss! Sorry, maar dan ga ik weer heel inactief zijn en zo en dat wil ik Chi niet aandoen, she's such a good person ;D (Geniet nog maar even van dit compliment, ik zeg 'm namelijk nooit meer xD)
YAAY! *Geniet* x'D Trouwens, jij nu posten met Blow. o3o" |
|
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:03 | |
| #Esmee: Okee dan, sorry, ik doe graag gek Alles goed? ;D #Chi: Neee! Ik eerst posten met Maze en dan posten met Blow! D: *Trekt gezicht* |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:04 | |
| #Free; You.. ;u; *Madface* Goed dan. =w= |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:05 | |
| - Mazepaw schreef:
- #Esmee: Okee dan, sorry, ik doe graag gek Alles goed? ;D
#Chi: Neee! Ik eerst posten met Maze en dan posten met Blow! D: *Trekt gezicht* jahoor =3 Met jou? |
|
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:09 | |
| #Esmee: Yep <3 Je hebt wel een klein foutje in je naam staan ;o
#Chi: Muwhahahahah! ;D I'm so mean... But ik ga wel mooie post creëren met Blow hoor D: |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:11 | |
| @Maze, ik kijk wel uit (; Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:13 | |
| |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:14 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:15 | |
| Omfg, als ik terugkijk naar de eerste topics in Thunderclan Territory was het bijna om de 2 weken een ceremonie c: Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:19 | |
| heey mensen ;D - Things:
PM's naar Dawnstar please!Active:Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Mintfang ~ Dawnstar ~ OrdinaryInactive:Jack D "I've always lived in a world where I'm supposed to fear what's different." - Cryaotic~ Thanx Babs :3 ~ Thanks Laura C:
|
|
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:23 | |
| #Chi: Bijna klaar hoor, met Maze dantoch xD
#Robin: Tijden veranderen c:
#Isa: Heeeej ;D |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:45 | |
| oke wtff mijn vader had zo'n heel zakje soepbolletjes in 1 beker cup a soup gedaan. staat er achterop het zakje; voor 6 tot 8 borden soep :') - Things:
PM's naar Dawnstar please!Active:Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Mintfang ~ Dawnstar ~ OrdinaryInactive:Jack D "I've always lived in a world where I'm supposed to fear what's different." - Cryaotic~ Thanx Babs :3 ~ Thanks Laura C:
|
|
| |
36
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 14:46 | |
| #Isa: O.O Veel soepballetjes? xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|