|
|
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 9:29 | |
| - Strawberry schreef:
- Marieke@ ....So?
geen idee x3 Ik weet wel dat die persoon op WarriorCats heeft gezeten :3 |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 9:32 | |
| Omg mijn eerste Gif OS die met een naam is <'3 *proud* |
|
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 9:46 | |
| - Loki schreef:
- Whispersong schreef:
- Strawberry schreef:
- Marieke@ ....So?
geen idee x3 Ik weet wel dat die persoon op WarriorCats heeft gezeten :3 Dat is Night ^^ En Spottedtail, en Brokenstar, en Snow, en nog een hoop andere acc's, dat is Suuz :3 |
|
| |
Viktor 240 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 9:52 | |
| Goedemorgen Viktor ^^
Gij reageren op TWH en hier op Beautysoul x Odd :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
| |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 10:02 | |
| - Zack schreef:
- Goedemorgen Viktor ^^
Gij reageren op TWH en hier op Beautysoul x Odd :3 Ik ga hier beginnen en straks naar twh overgaan ;3 Ik zal ook een topic Snowrose en Longtail openen - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 10:05 | |
| - Cinderflame schreef:
- Zack schreef:
- Goedemorgen Viktor ^^
Gij reageren op TWH en hier op Beautysoul x Odd :3 Ik ga hier beginnen en straks naar twh overgaan ;3 Ik zal ook een topic Snowrose en Longtail openen Okkii <'3 |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 10:10 | |
| - Zack schreef:
- Cinderflame schreef:
- Zack schreef:
- Goedemorgen Viktor ^^
Gij reageren op TWH en hier op Beautysoul x Odd :3 Ik ga hier beginnen en straks naar twh overgaan ;3 Ik zal ook een topic Snowrose en Longtail openen Okkii <'3 Ik ben begonnen aan een post Mijn zussen zijn gezellig, ze roepen en schreeuwen tegen elkaar en dan zou ik het moeten oplossen, wat moet ik eraan doen...? - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 10:28 | |
| - Oddeye schreef:
- Zack schreef:
- Cinderflame schreef:
- Zack schreef:
- Goedemorgen Viktor ^^
Gij reageren op TWH en hier op Beautysoul x Odd :3 Ik ga hier beginnen en straks naar twh overgaan ;3 Ik zal ook een topic Snowrose en Longtail openen Okkii <'3 Ik ben begonnen aan een post
Mijn zussen zijn gezellig, ze roepen en schreeuwen tegen elkaar en dan zou ik het moeten oplossen, wat moet ik eraan doen...? Yeeh ^^ -- Uhm Idunno? Ik heb er geen ervaring mee... -- Omg, hoe kon ik vergeten hoe mooi hij kon zingen <'3*luistert oude muziek terug van een paar jaar geleden* |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 10:29 | |
| - Oddeye schreef:
Ik ben begonnen aan een post
Mijn zussen zijn gezellig, ze roepen en schreeuwen tegen elkaar en dan zou ik het moeten oplossen, wat moet ik eraan doen...? Ik zou het negeren en ze het zelf laten oplossen :'D - Things:
PM's naar Dawnstar please!Active:Aurorapaw ~ Aurynight ~ Skunkpaw ~ Mintfang ~ Dawnstar ~ OrdinaryInactive:Jack D "I've always lived in a world where I'm supposed to fear what's different." - Cryaotic~ Thanx Babs :3 ~ Thanks Laura C:
|
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 10:32 | |
| - Zack schreef:
- Oddeye schreef:
- Zack schreef:
- Cinderflame schreef:
- Zack schreef:
- Goedemorgen Viktor ^^
Gij reageren op TWH en hier op Beautysoul x Odd :3 Ik ga hier beginnen en straks naar twh overgaan ;3 Ik zal ook een topic Snowrose en Longtail openen Okkii <'3 Ik ben begonnen aan een post
Mijn zussen zijn gezellig, ze roepen en schreeuwen tegen elkaar en dan zou ik het moeten oplossen, wat moet ik eraan doen...? Yeeh ^^ -- Uhm Idunno? Ik heb er geen ervaring mee... -- Omg, hoe kon ik vergeten hoe mooi hij kon zingen <'3*luistert oude muziek terug van een paar jaar geleden* Over wie gaat het? <3 @hierboven; het is al opgelost, of ongeveer, de ene is boos naar mijn meme gelopen en de andere kijkt tv zoveel te beter xD - Spoiler:
|
|
| |
| |
| |
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 10:35 | |
| Tihihi ik ben hier >D Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor "You called him weak, but there is more strength and courage in that man than you will ever know!"- ::
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 10:36 | |
| - Oddeye schreef:
- Zack schreef:
- Oddeye schreef:
- Zack schreef:
- Cinderflame schreef:
- Zack schreef:
- Goedemorgen Viktor ^^
Mijn zussen zijn gezellig, ze roepen en schreeuwen tegen elkaar en dan zou ik het moeten oplossen, wat moet ik eraan doen...? Yeeh ^^ -- Uhm Idunno? Ik heb er geen ervaring mee... -- Omg, hoe kon ik vergeten hoe mooi hij kon zingen <'3*luistert oude muziek terug van een paar jaar geleden* Over wie gaat het? <3
@hierboven; het is al opgelost, of ongeveer, de ene is boos naar mijn meme gelopen en de andere kijkt tv zoveel te beter xD Chris Hordijk <'3 |
|
| |
| |
| |
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 feb 2013 - 10:39 | |
| - Oddeye schreef:
- Zack schreef:
- Oddeye schreef:
- Zack schreef:
- Cinderflame schreef:
- Zack schreef:
- Goedemorgen Viktor ^^
Mijn zussen zijn gezellig, ze roepen en schreeuwen tegen elkaar en dan zou ik het moeten oplossen, wat moet ik eraan doen...? Yeeh ^^ -- Uhm Idunno? Ik heb er geen ervaring mee... -- Omg, hoe kon ik vergeten hoe mooi hij kon zingen <'3*luistert oude muziek terug van een paar jaar geleden* Over wie gaat het? <3
@hierboven; het is al opgelost, of ongeveer, de ene is boos naar mijn meme gelopen en de andere kijkt tv zoveel te beter xD Whahaha beter >.< Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor "You called him weak, but there is more strength and courage in that man than you will ever know!"- ::
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|