[AG - Accounts] Steps through time

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Strawberry
Member
[AG - Accounts] Steps through time DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 16:10

Ik probeer dit nog een keer, een heleboel oude accountjes die nog steeds weg moeten :')

We gaan dit opnieuw proberen, ook mijn accounts die al op de acc markt stonden.

Warriors

Squirreltail - Shadowclan - 16 Moons
Een rode poes met groene ogen en een pluizige staart
Een account dat ik ooit een keer teruggenomen heb omdat het inactief was geworden, weet niet meer aan wie ik haar gegeven had. Ze is een pittige Shadowclan poes die heel wat scheldwoorden in haar arsenaal heeft, mocht je haar irriteren. Toch houdt ze van plezier en vrolijkheid.

Dreamgaze - Shadowclan - 16 Moons
Een dilute tortoiseshell poes met amberkleurige ogen
Dreamgaze is een hele dromerige poes met een zacht karakter. Maar vergis je niet, ze is toch een Shadowclan kat en kan dus scherp uit de hoek komen. Ze is lijdt aan slapeloosheid, wat dus inhoudt dat ze heel erg veel moeite heeft met slapen en dus vaak ook niet kan slapen. Ze is de mentor van Honeypaw

Apprentices

Acornpaw - Thunderclan - 7 Moons
Een bruin met witte tabby kater met hazelaar kleurige ogen
Acornpaw is een apart katertje met weinig sociale skills uit Thunderclan. Warrior naam wordt Acornfall of Acornleaf. Hij zal niet meer getrained worden door Sabrefang, aangezien hij al een afstammeling is.

Burnedpaw - Skyclan - 7 Moons
Een zwart poesje met gele ogen die hersteld is van brandwonden
Quelle surprise? Oui. Burnedpaw was van mij, maar ik doe niks meer met haar. Ze was eerst Ebonykit, maar is omgedoopt tot Burnedpaw nadat ze het kamp uitgeglipt was en ernstig verbrand is geraakt aan haar gezicht. Ze heeft Dangerdance als mentor en daardoor moeite met het beslissen wat goed en fout is.
Sparkpaw - Windclan - 11 Moons
Een bruine tabby kater met priemende gele ogen
Met pijn in mijn hart toch maar weer opnieuw. Sparkpaw en ik kunnen het maar niet vinden helaas. Hij is een kater die niet slecht is, maar zeker ook niet goed. Hij kan chagrijnig uit de hoek komen, is scherp met zijn woorden en kan best egoïstisch zijn. Hij is de zoon van Emberstorm en de ex-Windclan med cat Leopardstrike. Hij heeft een grondige hekel aan en stiekem ook een fobie voor deze clan.

Kittens
Zephyr - Bloodclan kit - 0 Moons (Unborn)
Een donkergrijze poes met amberkleurige ogen
Zephyr is een poes die denkt dat poezen zwak zijn. Ze doet dus ook alles om zich als een kater te gedragen. Ze is erg onzeker en gedraagt zich dus erg hard en ruw. Ze wordt agressief als iemand haar dan ook een poes noemt. Dochter van Lilythorn x Nikias

Rogues/Loners/Kittypets
Moon - Loner - 8 Moons
Een kleine bengal poes met blauwe ogen
Moon is een opstandig poesje met wie het op dit moment niet zo heel erg goed gaat. Ze is weg-
gevlucht van haar thuis en haar overbeschermende vader Sandstorm die haar maar wat graag bij
de Bloodclan had gezien. Ze gelooft zelf echter niet in dit pad besmeurd met bloed en probeert het
nu dus op zichzelf te redden, al lukt haar dat totaal niet. Hierdoor is ze mager en klein.

Dusty - Kittypet - 7 Moons
Een brown tabby and white katertje met amberkleurige ogen
Vrolijk, happy happy joyjoy. Dusty is gewoon een nieuwsgierig katertje dat het liefst
met iedereen vrienden wil worden. Hij hunkert naar avontuur, maar wil zijn tweebeen
nest absoluut niet vaarwel zeggen.
Wavefur - Loner - 54 Moons old
Een zilverige tabby poes met groene ogen en een lange vacht
Wavefur is een gehaaide, oude tante met een verfijnd sarcasme en een hoge intelligentie. Ze heeft een hekel aan clankatten, maar is erg eerlijk.
Shy - Loner - 10 Moons old
Een chocolate calico Maine Coon die zeer onder de maat is.
Een verlegen poes die bedoeld was als show kat, ze is echter de straat opgezet omdat ze veel en veel te klein was voor de rasstandaard. Was van Luna, zij beslist mee

Willow - ??? - ??? Moons old
Een munchkin kat (Kat met hele korte pootjes) met een snowshoe kat patroon
Nog niet uitgewerkt. Nooit gebruikt, was van Luna, zij beslist mee

Laatst aangepast door Strawberry op do 21 feb 2013 - 12:40; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Beau
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 16:16

Squirreltail - Shadowclan - 16 Moons

ik wil Squirreltail graag over nemen ;D
strongpaw
Member
✗Pocahontas
44
Actief

CAT'S PROFILE
strongpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedo 14 feb 2013 - 21:17

Ik zo graag Acornpaw overnemen, sorry voor het lang naar denken maar ik ben er helmaal uit ^^ en ik neem hem graag over =)
Chainsaw
Member
42
Actief

CAT'S PROFILE
Chainsaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 12:30

Ik heb Acornpaw altijd al geliefd, dus daarom doe ik een bod op hem. ^^
Beau
Member
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Beau
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 12:41

ik trek mijn aanbod op Squirreltail in
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 14:00

Ik wacht nog eventjes met beslissen over Acornpaw, omdat ik nogal dol op 'm ben (: Ik beslis binnenkort~

DJ@ Jammer :c
strongpaw
Member
✗Pocahontas
44
Actief

CAT'S PROFILE
strongpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 22:33

is goed hoor neem je tijd, en kijk goed waar je acornpaw het best bij vind passen ^^

Echt succes met je keuzen
morningcloud
Member
tessa
39

CAT'S PROFILE
morningcloud
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 17:45

ik wil zephyr wel overnemen
Jaytail
Member
[AG - Accounts] Steps through time 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 17:49

Hmm Shy lijkt me wel wat <3 Het heeft iets weg van min eigenkat, die ook te klein is voor een Maine Coon :3
Splashwater
Member
> Lyan
192

CAT'S PROFILE
Splashwater
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 17:56

Ik heb ook interesse in Acornpaw, ik vond hem altijd al leuk <3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 18:18

Shy gaat naar Jaypaw

Acornpaw gaat naar lang debatteren met mezelf naar Lyan (Al geef ik mezelf het recht om hem terug te pakken in geval van nood...(A))

Morningcloud@ Ik vind het prima, maar ik weet niet of Nikias en Lilythorn ooit door gaat, dus in dat geval mag je Zephyr wat mij betreft zonder ouders spelen (:
Acornpaw
Member
116

CAT'S PROFILE
Acornpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 18:25

Ik wist echt niet dat ik hem zou krijgen, super bedankt. Ik hoop btw dat je hem niet terug hoeft te vragen als ik hem bijvoorbeeld inactief laat D;

Jaytail
Member
[AG - Accounts] Steps through time 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 18:39

Bedankt voor Shy <'3
Ik zal goed voor der zorgen <333
Zephyr
Member
tessa
3

CAT'S PROFILE
Zephyr
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 21:06

Heb altijd al een Bc kat willen hebben Razz

aleen jammer dat zephyr niet Bc is...
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 21:30

Ze had in BC moeten komen
Kearn
Member
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 21:33

Ik heb interesse in Moon (:
morningcloud
Member
tessa
39

CAT'S PROFILE
morningcloud
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 16:26

is Zephyr al aangemeld of moet ik haar nog aanmelden?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 16:50

Kearn, wat mij betreft mag je haar hebben. Zal ik je het WW gewoon sturen?

Morningcloud@ Ze moet nog aangemeld worden (:
strongpaw
Member
✗Pocahontas
44
Actief

CAT'S PROFILE
strongpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 17:30

ik kan nu pas reageren, ik vind het heel jammer maar een goed keuze van je Babs!! Succes met hem ^^ Kon natuurlijk nooit tegen zo goed verhalen maker op Hihi..

Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 19:25

Bedankt dat je het zo goed oppakt STrongpaw!

Sparkpaw en Dreamgaze zijn toegevoegd.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [AG - Accounts] Steps through time   [AG - Accounts] Steps through time Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: