√Freemind√

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

√Freemind√

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Freemind
Member
√Freemind√ DPKsfdL
Max. (i will tace god care of him Juul)
26
Actief

CAT'S PROFILE
Freemind
BerichtOnderwerp: √Freemind√   √Freemind√ Icon_minitimewo 13 feb 2013 - 15:16

Name: Freemind
Past Names: Freekit ~ Freepaw
Clan:Shadowclan
~*~Inside~*~
Freemind is een harde kater, die soms moeite heeft zijn mond te houden. Hij vind het verschrikkelijk om het geheim te houden, dat hij op andere katers valt. Hij heeft ook al een paar keer zichzelf bijna verraden. Hij is graag in het gezelschap van anderen, maar als het gesprek op een gevoelig onderwerp komt sluit hij zich af. Hij kan vriendelijk zijn tegen katten die hij kent, maar er zal altijd iets van kilte van hem afstralen, omdat hij nooit helemaal zichzelf kan zijn.

~*~Outside~*~
Hij heeft een slank postuur met een lange staart. Hij is wit met bruin en heeft zwarte strepen. Hij heeft felgele ogen.
~*~History~*~

Hij werd geboren in een nestje van vijf kittens. Hij werd geboren in een tijd dat er nog minder voedsel beschikbaar was als anders. Daardoor had zijn moeder veel minder melk en stierven zijn andere broertjes en zusjes. Hij bleef klein, maar overleefde het wel. De dood van zijn broertjes en zusjes wierp een schaduw over zijn kittentijd. Ook al speelde hij met de andere kittens en hield hij zich groot. Hij voelde dat hij wat miste. Dit probeerde hij goed te maken door zoveel mogelijk met andere kittens om te gaan, alleen dit waren nooit echte vrienden van hem. Hij liet ze altijd snel weer links liggen als hij genoeg van ze had. Gewoonweg omdat het voor lange tijd nooit goed voelde. Hij merkte dat er iets anders aan hem was, dat frustreerde hem. Zijn training ging goed en hij kon goed met zijn mentor overweg. Hij was een snelle leerling en had de dingen die hij moest leren snel door. Zijn grote maakte hij goed met zijn snelheid en behendigheid, maar toch bleef er iets aan hem knagen. Hij merkte dat hij zich meer aangetrokken voelde tot katers. Dit durfde hij aan niemand te zeggen, dus verzweeg hij het. Hij ging daarom juist steeds meer met andere poesen om. Hij probeerde andere katers zo veel mogelijk te vermijden. Hij probeerde zijn tijd zo goed mogelijk te verdelen tussen zijn familie en de clantaken. Hij bloeide weer op nou hij drie broertjes en een zusje erbij had. Hij speelde met ze en probeerde er altijd voor ze te zijn. Toen hij een keer druk was met jagen, waren zijn ouders met zijn broertjes en zusje op pad gegaan. Alleen Ivykit en Brokenkit kwamen terug en hij verweet het zichzelf. Hij had erbij moeten zijn. Opnieuw drukte een zwaar verlies op zijn hart en dit keer kon hij het niet verdringen. Hij was er kapot van, al zag je dat niet aan hem. Hij verborg het, achter een kil masker. Hij wilde het er met niemand meer over hebben. Hij zorgde zo goed mogelijk voor zijn broertje en zusje, maar de uitbundigheid was weg. Toch was hij trots op ze toen ze hun warriornaam kregen. Ook zat hij er steeds meer mee dat hij op katers viel. Hij trok nog steeds veel met andere poezen op, waarmee anderen hem plaagden of hij niet kon kiezen. Hij negeerde die opmerkingen.

~*~Relations~*~
● niet
♥♥♥♥ hoogst
Shadowclan
✝ Hollowbreak✝: Je was een hele goede moeder. Ik mis je.
Respect: ♥♥♥♥
Vriendschap: ♥♥♥♥

✝ Flameburst✝: Je was een hele goede vader. Ik mis je.

Brokenspell: Jij bent mijn jongere broertje en ik ben trots op jou.

Ivyleaf: Jij bent mijn jongere zusje en ik ben trots op jou.

Terrorpaw: Je gaat het goed doen apprentice. Ik zal je trainen met alles wat ik weet.
Respect: ♥♥♥
Vriendschap:

Dreamgaze: Je lijkt me een aardige poes. Je was in ieder geval vriendelijk tegen mij.
Respect: ♥♥♥
Vriendschap: ♥♥

Cinderflame: Je bent een goede vriendin.

Thunderclan

Lostpath: Ik weet nog niet zo goed wat ik van jou moet denken.
Respect:
Vriendschap:

Terug naar boven Ga naar beneden

√Freemind√
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: