Julia 532 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: I died when I was 170 moonsGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: √Skinny Love√ wo 13 feb 2013 - 14:24 | |
| Name: Skinny Love Past Names: Snakekit ~ Snakepaw ~ Snakeeye Age: 135 moons Clan:~ (Kittypet)
~*~Inside~*~ Skinny love is een oude en mokkende poes. Ze is snel op haar teentjes getrapt en makkelijk op stang te jagen. Ze heeft er een hekel aan als iemand haar tegenspreekt en kan dan ook echt goed kwaad worden. Ze heeft een hekel aan kittens, al heeft Lilium een zwak plekje in haar hart geraakt. Ze is niet snel op iemand gesteld, maar als ze dat wel is dan meent ze het ook echt. Ze heeft een grote mond en weet wel hoe ze voor zichzelf moet opkomen. Onderschat haar niet. Ze draagt ook een wijsheid bij zich, die je niet aan haar ziet. Die zal ze ook niet zomaar met iemand delen. Ze weet wat ze wil en wat ze niet wil.
~*~Outside~*~ Ze is een kleine poes. Ze heeft alleen wat haar op haar kop. Ze heeft een gevlekt vel met gele ogen. Ze is snel, ondanks haar leeftijd.
~*~History~*~ De eerste drie jaar van haar leven heeft ze in de Shadowclan geleefd. Alleen niemand weet dit. Haar ouders waren ook Shadowclan katten, die als elders gestorven zijn. Ze is bij de Shadowclan weggegaan toen tweebenen haar vingen. Het beviel haar eigenlijk wel hoe ze daar behandeld werd. Ze heeft vele nestjes op de wereld gezet, die allemaal eigenlijk veel te vroeg bij haar weggehaald zijn. Dit omdat de tweebenen dachten dat ze daar alleen maar blij mee zou zijn. Ze kan zich rot ergeren aan haar buurkat, Rens. De kitten vraagt haar meestal de oren van haar hoofd en daar kan ze niet zo goed tegen. Toen ze een jonge kitten vond genaamd Lilium, kon ze het niet over haar hart verkrijgen om haar achter te laten. Ze traint de kitten, zodat deze straks voor zichzelf kan zorgen. Een paar dagen nadat ze Lilium gevonden had kwam ze een kater tegen, die haar zoon bleek te zijn. Daar is ze nog al over van streek, al laat ze dat aan niemand zien. ~*~Relations~*~ ● niet ♥♥♥♥ hoogst
Shadowclan ✝ Raindance✝: Je was een goede moeder. Je was altijd lief en zorgzaam voor mij Respect: ♥♥♥♥ Vriendschap: ♥♥♥♥
✝ Eaglepride✝: Je was een goede vader. Ik heb veel van jou opgestoken. Respect: ♥♥♥♥ Vriendschap: ♥♥♥♥
Ivyleaf: Domme jonge warrior, met jou grote mond. Respect: ● Vriendschap: ●
Kittypet Sunshine Dazzle: Jij bent volgens mij wel aardig. Al moet je niet te ver gaan. Respect: ♥♥♥ Vriendschap: ♥♥
Rens: Ik wordt soms echt gek van je… Respect: ● Vriendschap: ♥
Mr. Thomas: Je bent mijn zoon… daarom weet ik me geen houding bij jou te geven. Respect: ♥♥♥♥ Vriendschap: ●
Rogue Ravalira: Wie ben jij? Respect: ● Vriendschap: ●
Lilium: Ik zal jou alles leren kleine kitten. Ik respecteer jou persoonlijkheid. Respect: ♥♥♥♥ Vriendschap: ♥♥♥♥
Icoon: Ja jij mag bij mij logeren, als je je aan de regels houdt. Respect: ♥♥♥ Vriendschap: ♥♥
|
|
|
|