|
|
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 za 16 feb 2013 - 20:17 | |
| |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 za 16 feb 2013 - 20:22 | |
| Thuis zitten en vergeten dat het valentijn was? :'] |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 vr 14 feb 2014 - 23:56 | |
| Pfoe, ik ben nog net op tijd. Activiteit in dit topic graag! Ik heb zoals gewoonlijk niks gekregen en gedaan |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 za 15 feb 2014 - 1:44 | |
| Weinig gedaan, gisteren tbh xD Zat op school, heb gewerkt :') Walter is wel nog eventjes naar school gekomen, omdat 'ie me nog wilde zien op Valentijnsdag <3 Dat was best wel cute van 'm <3
Morgen Vandaag vieren wij pas Valentijn, dus tja xD |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 za 15 feb 2014 - 7:15 | |
| Ik heb voor m'n pc gezeten.. ik was ziek xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 za 15 feb 2014 - 10:39 | |
| School > Naar huis > Laptop
pretty much it
aND FANFICS BC FOREVER ALONE /o/ |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 za 15 feb 2014 - 10:40 | |
| - Glowpaw schreef:
- School > Naar huis > Laptop
pretty much it
aND FANFICS BC FOREVER ALONE /o/ +1 :'3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 za 15 feb 2014 - 12:14 | |
| Was het vrijdag geen Valentijn? De 14de? Ik eb in ieder eval niets speciaals gedaan |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 za 15 feb 2014 - 12:16 | |
| ja, dat was vrijdag, maar dit topic is nog van vorig jaar ^^' |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 za 15 feb 2014 - 12:17 | |
| |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 za 15 feb 2014 - 12:21 | |
| Ik ben naar een dorp gegaan voor een middag en wat spullen gehaald.
Bij de action gingen we afrekenen, en ik vond de jongen achter de kassa niet zo motiverend, dus ik buiten de winkel tegen mn moeder; "Hij had niet zoveel motivatie eh?" en toen zij; "Hij had wel motivatie, maar voor iets anders ;3" Ik; "Hoe bedoel je?" O.o, Mijn moeder; "Hij was met je aan het flirten.." xD. Ik; O_O" Awkward moment xDD |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 za 15 feb 2014 - 13:04 | |
| Let's start. xD
Ik had een nota, dus moest een speeltijd binnenblijven (zo gaat dat op mijn schoolxD) en keek toe vanaf het raam hoe een meisje een roos kreeg en nadien nog iets anders. Ik was van "forever aloneeeh~" Toen zaten we in de klas en zei ik dat een jongen aan me vroeg of ik vandaag nog iets voor valentijn ging kopen. Die vriendin raadde dat het degene was waar zij een crush op had, en werd kwaad omdat hij mij niet negeerde maar haar wel. Wel, wat kan ik daar aan doen? xD Laatste speeltijd duwde ze me in de schoolwinkel waar mijn crush in stond (achter de kassa:'D) en sloegen ze de deur dicht zodat ik wel iets voor valentijn MOEST kopen. >> Het probleem was, hij weet dat ik op 'm ben. En als ik dan iets ga kopen voor valentijn (moest voor m'n moeder iets kopen) dan zou hij denken dat het voor hem was. En zijn vrienden stonden daar ook, en weten van ons drama leven af. xD Toen deed iemand de deur open en sneakte ik weg naar de speelplaats. Maar toen liepen ze achter me aan dus ging ik me verstoppen in de wc's :'D Toen ik dan terug liep, zwaaide drie jongens naar me. Maar niet m'n crush, dus ik was nog steeds niet happy :c Op de bus praatte we de hele tijd en via facebook ook toen hij afstapte. Nu gaat hij mee als we nog eens met Orva gaan wandelen. Was pretty much my day. xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Valentines day <'3 | |
| |
|
| |
|