|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 14:54 | |
| Warrior Cats GameOke dus fans hebben gewerkt aan een game. Deze warrior cats game werkt een beetje als pokemon, maar is echt geweldig. Het verhaal zit er helemaal in en ik vind het super leuk om te spelen. Je stapt in de poten van Firepaw/heart door de boeken en in de New Prophecy game kun je Brambleclaw spelen. Het is wel een grote spoiler, dus als je niet wil weten wat er gebeurd, moet je het niet uit spelen maar stoppen waar je in de boeken bent. Maar er is genoeg te beleven voor het einde van deel 3 !!WAARSCHUWING, SPOILERS!! De site waar je de games op kan vinden. Ga gewoon naar Download. Daar vind je de nieuwste versie van de Warriors game en The New Prophecy game. Ook kun je er tips vinden en uitleg, zoals de activatie code. Als je iets niet weet of niet verder kunt, kun je mij altijd om hulp vragen http://warriorcatsgame.weebly.com/index.htmlIk heb een paar screenshots voor jullie. Bedenk wel dat het door fans is gemaakt. Info/Site/Screenshots to their rightfull owner |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 15:05 | |
| Ik ga het denk ik spelen^^ -opnieuw-XD |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 17:13 | |
| Oh jeeej! Ik had die site eigenlijk al ontdekt maar toen was er een rechtzaak tegen ofzow en het mocht niet van Erin Hunter Blij dat het weer gaat ^^ |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 17:54 | |
| ohh die had ik een keer gevonden wou die toen later downloaden maar kon DE LINK NIET MEER TERUGVINDEN THANK YOU VERY MUCH x'D *gives a random hug* naow meh can play it ^^ |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 18:42 | |
| Ja er was wat met de copyrights enzo. Maar de maker heeft de demo versies opgestuurd naar Harper Collins met de vraag of ze weer op de site mochten, en ja hoor, het mag! Dus vanaf nu komen er weer updates enzo binnen. Voor vragen kun je altijd in dit topic terecht. Kun je niet verder? Vraag het maar aan me. |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 20:21 | |
| Is het schadelijk voor je computer en kan je als je het zat bent het er zonder problems weer afgooien? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 20:23 | |
| Ik heb geen virussen en ik kan het er zo weer af gooien |
|
| |
Juul :) 126
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 20:27 | |
| Cool! ^^ Het lijkt me leuk! Maar hoe download je het? |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 20:28 | |
| bij mij schakelt Norman antivirus het uit omdat het een trojan horse zou bevatten...... |
|
| |
Gail 151
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 20:32 | |
| ik ga het ook spelen ik ben groote fan van warrior cats dus zeker weten |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 20:33 | |
| Maar moet je dan dingen doen zoals Firepaw in de boeken doet? |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 20:44 | |
| Uhh... Waar vind je info over dat activatiecode?
(Sorry voor dubbelpost) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 21:55 | |
| Bluewave/Roseleaf: Onder 'Download' vind je de twee links. Daaronder staat info over de Activatiecode. Ik kan hem ook wel hier neer zetten. En ja je speelt zoals Firepaw door de verhalen heen gaat.
Crookedstar: Wat raar zeg.. Iedereen die ik erover heb gehoord heeft geen virus gekregen door het spel. |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 21:56 | |
| ik heb het al gered het is een lollig spel |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game do 18 nov 2010 - 22:04 | |
| .....WTF
ik kom alleen maar slecht getekende dassen tegen XD |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game vr 19 nov 2010 - 6:59 | |
| Hoe verander jedie z'n naam eigenlijk? Ik druk de hele tijd op 'C' maar er gebeurd niks XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game vr 19 nov 2010 - 12:00 | |
| Met spatie neem je een letter, met de pijltjes kies je een letter en met x verwijder je een letter. En ja die dassen zien er een beetje weird uit x'D |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game vr 19 nov 2010 - 17:13 | |
| XD zijn dat die... zwarte uh... Zwarte dingen met zwarte, dun getekende vette poten? Want die krijg ik niet verslagen en die doden mij altijd sneller. |
|
| |
26
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game vr 19 nov 2010 - 17:19 | |
| Volgens mij zijn die verlepte zwarte....dingen dassen toch? Ik heb geprobeert het te vermoorden maar hij vermoord mij is twee klappen X_X |
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game vr 19 nov 2010 - 17:20 | |
| waar zit Yellowfang wanneer ze word verdacht de kittens te jatten... Ik heb zowat het hele spel afgezocht (IK HEB NU AL 2 DASSEN VERMOORD ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Game | |
| |
|
| |
|