We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
In maart 2011 komt deel 5 bij mij, maar ik heb me zelf bevolen 2 bladzijdes te lezen per avond als ik bij mijn vader ben, dus ja, ik doe lekker zuinig aan, oke als het spannend is lees ik natuurlijk een hoofd stuk, maat ook alleen als het spannend is!
"She died when she was sad... Now she lives as an angel..."
ik kon gewoon niet stoppen en toen ik zag dat het een uur s'avonds was dwong ik mezelf het boek weg te zetten en te gaan slapen. Daarom was mijn boek binnen een week uit.
Onderwerp: Re: Warrior Cats 4 NL!!!!!! za 4 dec 2010 - 8:08
Hmmm, ik ga warriorcats pas lezen als ik van mijn Grijze jager verslaving af ben! Ik heb net eindelijk boek 3 in de bieblioteek kunnen lenen Er stond in: Met zoals alle groene jagers, wist Halt
Onderwerp: Re: Warrior Cats 4 NL!!!!!! za 4 dec 2010 - 12:48
Goldtail schreef:
ik kon gewoon niet stoppen en toen ik zag dat het een uur s'avonds was dwong ik mezelf het boek weg te zetten en te gaan slapen. Daarom was mijn boek binnen een week uit.
Moeilijk he, stoppen met lezen van warrior cats... Maar als ik warrior cats te snel uit heb, lees ik de hele serie weer op nieuw, zoals ik al had gedaan! Toen ik wachte op 4! En ik ben verlieft op de kaft van 4 (L)
Onderwerp: Re: Warrior Cats 4 NL!!!!!! ma 27 dec 2010 - 21:36
Volgens mij komt deel 5 uit op 31 maart. Maar ik lees ze in het Engels. Ik moet zeggen dat deel 6 het ALLER leukst is!!!! Deel 5 het gevaarlijke sporen, heb ik gehoord.
Volgens mij komt deel 5 uit op 31 maart. Maar ik lees ze in het Engels. Ik moet zeggen dat deel 6 het ALLER leukst is!!!! Deel 5 het gevaarlijke sporen, heb ik gehoord.
Bij mij in de buurd kom deel 5 24 maart ;D
Bluestar, je hebt groot gelijk. Braamkit, kom op zeg ----_____---- Maar ik hou het toch bij het Nederlands, omdat ik nog niet zo geweldig Engels kan en ik het goed wil begrijpen enzo. En toch, telkens als ik het leer doe ik het in mijn hoofd gewoon bij de Engelse namen :3
Ik lees ook Nederlands, Enkel om het feit dat ik te lui ben om engels te vertalen in mijn hoofdje. Komt er ook bij kijken dat ik eigenlijk al weet wat er allemaal gaat gebeuren. Ik trek spoilers aan >;U
Maar Wolkkit blijf ik het ergst vinden, En Grijsstreep het lamest. En Braamkit het lelijkst Qua namen. Wolkkit krijg ik echt niet over mijn lippen, Verspreek me altijd o_o
Ik heb deel 1, 2 en 3 ook in 't nederlands, maar just for fun, ik heb alle boeken van de series al gelezen. Ik ga de mangaseries en the special editions bestellen.
@moonfur, je moet ook niet vertalen
Knorbuik OMG xD ja ik zit nu de nederlandse namenlijst door te kijken. Loudbelly klinkt toch beter *kijkt verwaand* (A) najaa, zelfweten, in engels is tien keer mooier