|
|
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 14:56 | |
| |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| |
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:02 | |
| WOlf mag kamp niet uit =33 |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:04 | |
| Eigenlijk zou ik wel eens een kittenzoek topic willen maken voor 1 van mijn katten waarbij de aanmeldingen totaal anoniem zijn xD... Weet niet hoe ik dat zal fixen, maar ergens lijkt het me wel stoer~ :') |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:05 | |
| Chriss, heb even Winzip gedownload, daarmee kan ik het blijkbaar openen =3 Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:05 | |
| - Smokebreath schreef:
- Eigenlijk zou ik wel eens een kittenzoek topic willen maken voor 1 van mijn katten waarbij de aanmeldingen totaal anoniem zijn xD... Weet niet hoe ik dat zal fixen, maar ergens lijkt het me wel stoer~ :')
Wtf....x'D |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:06 | |
| Lol ik moet een andere moeder voor Wolf de oude is compleet inactief D=
Anymore?? |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:07 | |
| - Smokebreath schreef:
- Eigenlijk zou ik wel eens een kittenzoek topic willen maken voor 1 van mijn katten waarbij de aanmeldingen totaal anoniem zijn xD... Weet niet hoe ik dat zal fixen, maar ergens lijkt het me wel stoer~ :')
Haha, dat je gewoon puur gaat kijken naar de aanmelding. Well, ergens is dat een super goed idee xD doet me denken aan de voice of holland |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:10 | |
| #Babs; Dat ze eerst het account moeten aanmaken, en dat ze hun real name nog niet bekend mogen maken. >:3 Oké. Dat gaat nooit lukken denk ik... x'D *Gaat posten* |
|
| |
72
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:13 | |
| Tja x'D Of je laat de aanmeldingen naar een specifiek persoon sturen en door dat persoon posten ofzo xD |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| |
| |
Nath 1391 Actief
| |
| |
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:20 | |
| - Smoketear schreef:
- Smoketear schreef:
- http://warriorcats.bigforumpro.com/t10175-out-of-control-open
Pleaasseee Iemand? Dit topic is open voor álles! Maakt niet uit welke clan wat voor soort kat, rogue, kittypet, doesn't matter! *Kuch* Ik heb geen RC kat waar ik inspi voor heb en mijn andere accs gaan nooit naar andere territoria >,< |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:20 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:22 | |
| - Smokebreath schreef:
- Tja x'D Of je laat de aanmeldingen naar een specifiek persoon sturen en door dat persoon posten ofzo xD
Ik herhaal mezelf even (A) -- Nath@ Sorry, beetje te druk :c |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:23 | |
| |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:26 | |
| - Wolfkit schreef:
- Lol ik moet een andere moeder voor Wolf de oude is compleet inactief D=
Anymore?? Wijst ernaar |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:27 | |
| - Smokebreath schreef:
- Smokebreath schreef:
- Tja x'D Of je laat de aanmeldingen naar een specifiek persoon sturen en door dat persoon posten ofzo xD
Ik herhaal mezelf even (A)
--
Nath@ Sorry, beetje te druk :c Ik was aan het posten. x'D Oehh! Dat kan ook. :') #Sharon; Je maakt eerst accje aan dat de naam heeft van je aanmelding, en plaatst het gewoon met dat acc? :') Vage uitleg, sorry. |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 12 feb 2013 - 15:29 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |