|
|
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:14 | |
| Linepaw post zo lief <3
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:14 | |
| @Marieke, Ik wou Mooneye maar is al bezet :c
@Chi ; Thanks c; En ben jij nu ook Ivyleaf enzo ? Ik kan niet meer volgen... Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:16 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Iceleaf
Icywind Icynight Leachsong Leachflake Ik ben flutloos. o3o" Wie was Apple's en Line's moeder ook al weer? x'D
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:17 | |
| YEAH! I'm Ivyleaf. c: And omg, Wolfkit en Linepaw zijn zo cute. Nu weet ik niet met wie ik eerst zou posten... *Facedesk* EDIT; Cees. ;u; Hoe kun je zoiets vergeten? *Thinks* I think... Mistypelt?
Laatst aangepast door Spottedleaf op ma 11 feb 2013 - 11:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| - Flamestripe schreef:
- @Marieke, Ik wou Mooneye maar is al bezet :c
@Chi ; Thanks c; En ben jij nu ook Ivyleaf enzo ? Ik kan niet meer volgen... jammer.. misschien kun je Mooneyes er van maken? |
|
| |
Cesanne 675
| |
| - Spottedleaf schreef:
- YEAH! I'm Ivyleaf. c:
And omg, Wolfkit en Linepaw zijn zo cute. Nu weet ik niet met wie ik eerst zou posten... *Facedesk* Haha, lol, just choose, but I want the name of their mother xD
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:20 | |
| - Whispersong schreef:
- Flamestripe schreef:
@Chi ; Thanks c; En ben jij nu ook Ivyleaf enzo ? Ik kan niet meer volgen... jammer.. misschien kun je Mooneyes er van maken? Ik denk even c': @Chi ; Maar Huh ? Ik dacht altijd dat het een nieuw persoon was ? ;o Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:22 | |
| - Flamestripe schreef:
- Whispersong schreef:
- Flamestripe schreef:
@Chi ; Thanks c; En ben jij nu ook Ivyleaf enzo ? Ik kan niet meer volgen... jammer.. misschien kun je Mooneyes er van maken? Ik denk even c':
@Chi ; Maar Huh ? Ik dacht altijd dat het een nieuw persoon was ? ;o Me not x'D
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:26 | |
| meap...
Iemand heeft op DA art gestolen van een van mijn vriendinnen >U |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:27 | |
| Ik kan niet meer volgen ;-;
Mag 'Star' eigenlijk in je voorvoegsel zitten of ook niet ? c': Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:27 | |
| - Flamestripe schreef:
- Ik kan niet meer volgen ;-;
Mag 'Star' eigenlijk in je voorvoegsel zitten of ook niet ? c': nee, helaas niet |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:29 | |
| Well, let me explain. Ik werd getreiterd door van alle PB's die als volgt gaan; Post jij daar eens? Maak eens een setje! Doe dit, doe dat. Dus was ik het beu en maakte ik een anoniem account genaamd Ivyleaf. ^^ Daar lieten ze me met rust, en nu krijg ik ook veel leukere PB's dan commandeer PB's. :') Ik ben vaag.~ |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:31 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Well, let me explain. Ik werd getreiterd door van alle PB's die als volgt gaan; Post jij daar eens? Maak eens een setje! Doe dit, doe dat. Dus was ik het beu en maakte ik een anoniem account genaamd Ivyleaf. ^^
Daar lieten ze me met rust, en nu krijg ik ook veel leukere PB's dan commandeer PB's. :') Ik ben vaag.~ Ghege, Chi was never gone x3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:34 | |
| ZURE REGENBOOG MATJES <333333333333333333333333333333333333 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:36 | |
| Nope, I was here the whole time. And, tript WarriorCats bij jullie ook? o3o |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:36 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Well, let me explain. Ik werd getreiterd door van alle PB's die als volgt gaan; Post jij daar eens? Maak eens een setje! Doe dit, doe dat. Dus was ik het beu en maakte ik een anoniem account genaamd Ivyleaf. ^^
Daar lieten ze me met rust, en nu krijg ik ook veel leukere PB's dan commandeer PB's. :') Ik ben vaag.~ Aww :3 But Ivyleaf and Twirlfang are EPIC 8D Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Viktor 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:37 | |
| - Flamestripe schreef:
- Spottedleaf schreef:
Daar lieten ze me met rust, en nu krijg ik ook veel leukere PB's dan commandeer PB's. :') Ik ben vaag.~ Aww :3
But Ivyleaf and Twirlfang are EPIC 8D Thankyou, I guess. ;u; Flamestripe is ook epicc. >'3Softcream | Snowrose | Oddeye | Blithesoul | James | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit"Run your fingers through my soul. For once, just once, feel exactly what I feel, believe what I believe, perceive as I perceive, look, experience, examine, and for once; just once, understand."
|
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:41 | |
| Yw c': En Flame doet niets in de rpg. Ik spam alleen maar het AOT met hem vol x'D - Open niet (ULTRASPAM van voorvoegsels en achtervoegsels):
storm grass red orange blue ice snow flake cloud eye tree bush shrew mouse pigeon wolf tortoise viper fish splash water mole owl coat magpie robin woodpecker finch wind horse badger fox jump heart claw tit sparrow tiger lion leopard white glacial glacier black mottled moth hawk falcon eagle hedgehog dog fire earth shadow twilight broken down rat squirrel moon night star stitch stabbing slow quickly mosquito fly heaven hell bite her whisker rain sun lily flower air sky fall wing leaf stripe flame
Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:44 | |
| |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 feb 2013 - 11:48 | |
| - Whispersong schreef: