|
|
Princess of the Bitches 176 Actief
| |
| |
| |
29 Actief
| |
| |
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 16:55 | |
| - Owlfrost schreef:
- Ik haat het als je club als laatste moet spelen, nu ziet ik tot half 7 aan de computer gekleefd x3
Well, posten helpt deels, dus iemand topic? :3 Maybe i, but i'm not accept ;D Dus waarschijnlijk gaat dit niet. Maar ik wil wel;D |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:00 | |
| ghehehehe nu posten met Essie, mn andere bitchy schatje <3 Gast, My heaven is your hell! So be warned Pb's naar Snowcrystal |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:01 | |
| - Escada schreef:
- ghehehehe nu posten met Essie, mn andere bitchy schatje <3
Lol, zeg nu niet steeds Essie want da's ook mijn bijnaam en dat klinkt vaag x'D |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:03 | |
| Finally. Na heel lang zeuren en feiten enzovoorts, mag ik eindelijk een iPhone 4 van mijn mama ~ Alleen wilt ze hem nog niet bestellen omdat we binnenkort op vakantie gaan, maar ik ben verder gekomen dan ik dacht o3o
En ik verdien een iPhone, want ik ja... Ik verdien het gewoon ;w;
En ik moest ook een nieuwe mobiel in het algemeen want mijn huidige valt iedere keer uit, ook als hij helemaal is opgeladen. |
|
| |
Elfje 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:05 | |
| Lawl ik ben mijn accounts aan het bekijken, en toen kwam ik mijn schattige meissie weer tegen <'3 Wat denken jullie, weg geven of actief maken? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:09 | |
| - Mousefur schreef:
- Oeh ~ iPhone 4 n_n
Ik wil zelf heel graag de Docomo Panasonic P-06c.. Ben daar helemaal verliefd op (A) Die ziet er heel erg... Recht uit. Doet me denken aan een chocolade reep. Nee, ik heb geen zin in chocola hoor. Oké, misschien wel o3o...
@ Softkit; Nja, je kunt het altijd proberen right o3o ? |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:09 | |
| Ik ben nog steeds niet aan mijn huiswerk begonnen ._. - Deze plaatjes zijn gereserveerd; NIET GEBRUIKEN A.U.B IK HEB ER L A N G NAAR GEZOCHT:
|
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:10 | |
| - .Moonkit schreef:
- Hier ook.
Misschien ga ik weer eens wat gamen. Misschien een keer topic Moonkit x Lilykit? c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:13 | |
| "Zwolle 0-1 Twente"
BEAUTIFUL. JUST BEAUTIFUL <'3 |
|
| |
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:25 | |
| Ik heb het gehad met deze klote familie!
Because we always have a choice even when it feels like we don't.
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:25 | |
| - Waterpaw. schreef:
- Mousefur schreef:
- Oeh ~ iPhone 4 n_n
Ik wil zelf heel graag de Docomo Panasonic P-06c.. Ben daar helemaal verliefd op (A) Die ziet er heel erg... Recht uit. Doet me denken aan een chocolade reep. Nee, ik heb geen zin in chocola hoor. Oké, misschien wel o3o...
@ Softkit; Nja, je kunt het altijd proberen right o3o ? Chocolade reep! x'D Ergens heb je wel gelijk jah o3o Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:27 | |
| - Mousefur schreef:
- Waterpaw. schreef:
- Mousefur schreef:
- Oeh ~ iPhone 4 n_n
@ Softkit; Nja, je kunt het altijd proberen right o3o ? Chocolade reep! x'D Ergens heb je wel gelijk jah o3o Als je er een neemt moet je dan wel een bruine pakken. 'Is dat chocola?' 'Nee, dat is mijn mobiel o3o' |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 feb 2013 - 17:28 | |
| Waarom maken ouders altijd ruzie .-. ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|