|
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: [Search] We are one zo 10 feb 2013 - 16:12 | |
| [i]We are one[i] Hallo allemaal! In dit topic ga ik wat dingen zoeken voor Leafstorm, zodat ze actiever word. Let's begin! Leafstorm is de oude partner van Fearlightning. Deze heeft het uitgemaakt met haar, een maan nadat ze een nestje kittens kregen. Timekit, Rhythmkit, Whisperkit en Summerkit. Dit nestje is voor de helft inactief. Dus ik mag van de admins nieuwe eigenaren zoeken voor Rhythmkit en Timekit. Je mag ze veranderen zolang hun uiterlijk maar een beetje blijft. Ik geef deze twee snel weg, omdat ze de volgende ceremonie al apperentice worden! Whisperkit word gespeeld door Viktor en Summerkit door Lyra. Leafstorm is in haar apperenticetijd haar ouders kwijtgeraakt. Niemand weet hoe het kwam, maar ze waren dood. Hun namen waren Bubbleblow en Breakheart. Ze heeft een aantal broers en zussen, en nu zoek ik ze dus! Hieronder hun namen+karakter; {Je moet zelf een lijstje maken+Een uiterlijk verzinnen} DestinyhopeDestinyhope is de zus uit hetzelfde nestje als Leafstorm. Deze twee hebben altijd al een beetje vijandige band met elkaar gehad, dus gaan ze niet echt met elkaar om. Ze hebben gewoon een beetje botsende karakters. Ook zit het niet mee dat Destinyhope soms een beetje dominant is tegenover de rest van het nestje, want ze is de oudste. PalesnowPalesnow is de oudste broer van Leafstorm. Hij is de tweede geborene en hij kan goed met al zijn broers en zussen opschieten. Hij heeft met geen van alle een vijandige band. Hij is niet snel van zijn stuk gebracht en een goede vechter. Palesnow is de ideale warrior. Hij heeft in zijn apperentice tijd een leuke poes ontmoet, deze werd zijn partner maar deze is een paar manen geleden vermoord door een BloodClan kat. Daardoor heeft Palesnow een vreselijke hekel aan de BloodClan. MapleflightMapleflight is de jongste in het nestje. Ze is zo nu en dan erg hyper en kan soms echt bloed irritant zijn. De meeste katten gaan haar daarom een beetje uit de weg. Mapleflight is vedder een lieve en zorgzame poes, met zo nu en dan wat down momentjes. ?Ik zoek nog een vierde kat, deze mag al bestaan en je mag zelf bedenken over het uiterlijk etc! Leef je uit bij deze kat. |
|
| |
Stijn~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one zo 10 feb 2013 - 16:55 | |
| ik wil Rhythmkit wel spelen
|
|
| |
Daan 203
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one zo 10 feb 2013 - 16:56 | |
| Kan je miss een mooi lijstje maken etc =D |
|
| |
Stijn~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one zo 10 feb 2013 - 17:06 | |
| #Out side#
Fur: wit beige tabby achtig Eyes: onbekend Nose: rozig Spots: streepjes
#Inside#
Innerlijk: ze is aardig best beleefd een beetje verlegen tegenover katers, ze houd niet echt van grote menigten en gepest worden.
#General#
Current name: Rythmkit future names: Rythmpaw/Rythmdance Familie: leafstorm, Fearlightning, Timekit, Whisperkit en Summerkit Partner's/crushes: no not jet XD
#About me#
Naam: Stijn Ervaring: ik zit nu ongeveer een jaar op WC Bekenste account: Aquila of undertaker.
ik plaats later een plaatje van hoe ik haar er uit ga laten zien. |
|
| |
Meerz 31
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one zo 10 feb 2013 - 17:16 | |
| ||Hier komt een aanmelding voor Rhythmkit als ik tijd heb |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one wo 13 feb 2013 - 16:49 | |
| Vedder niemand voor de al bestaande katten? (Broer&Zussen) |
|
| |
Stijn 178
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one wo 13 feb 2013 - 19:43 | |
| «Genaral»Current name: Palesnow Last names: Palekit/Palepaw Age: 20 moons Gender: male «Looks»Fur: white long-haired Eyes: Yellow/Amber Nose: Black Spots: none Plaatje:http://fc08.deviantart.net/fs70/i/2010/003/0/a/snow_white_by_SaintSnape.jpg«Inside»Traits: ð Nice ð Brave ð Loyal ð .:Nice:.hij is aardig, maar niet tegen iedereen hij kan ook heel erg serieus zijn. .:Brave:.h ij is dapper en wijkt niet voor een gevecht..:Loyal:.Hij is loyaal aan de windclan en zal ze niet teleur stellen. «Motivation»Name: Fall Why: Ik vind Palesnow een leuk account experience: Ik zit al meer dan een jaar op WC en ben elke dag online.
|
|
| |
they call me lein 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one zo 17 feb 2013 - 14:43 | |
| euhm, ik zou graag rhythm blijven houden. ik weet dat ik de laatste tijd erg inactief ben geweest, maar dat had ik gemeld op afwezigheid topic, dus sorry voor mijn afwezigheid.
lein |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one zo 17 feb 2013 - 14:44 | |
| @Lein, Rhythmkit is dan nog voor jou.
Niemand interesse in Timekit?! |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one zo 17 feb 2013 - 20:46 | |
| Mijn vriendin heeft wel interesse in Timekit, ze maakt later een lijstje als ze daar tijd voor heeft, goed? ;3 |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one zo 17 feb 2013 - 20:48 | |
| Jahoor is goed |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one zo 17 feb 2013 - 21:24 | |
| Wat moet erg eigenlijk allemaal in het lijstje staan? |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one zo 17 feb 2013 - 21:25 | |
| Hoe je de kitten gaat bespelen enzo, namen, gewoon een kitten aanmelding. En ook wat over jezelf :] |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one zo 17 feb 2013 - 21:37 | |
| Hier is het lijstje voor mijn vriendin;
.Name. Timekit .Other names. Timepaw//Timecatcher .Motivation. Het leek me leuk om hem te spelen ;3 .What's the plan. Ik dacht er aan om Timekit als hij volwassen is een kittypet te maken, dat hij door de een of andere reden bij mensen in huis komt. Maar dit weet ik nog niet zeker. .About me. Ik heet Jara, ik ben bijna 15 en rpg nu ongeveer een jaar op dit soort fora's. Ik ben ook redelijk actief en kijk sowieso elke dag op de fora's en probeer ook zo snel mogelijk te reageren. Tenzij er iets is waardoor ik niet online kan komen, natuurlijk. ;3 Timekit word dan wel mijn eerste account op dit forum, maar ik was sowieso al van plan om hier te komen ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Search] We are one | |
| |
|
| |
|