Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: [Search] Search 'nd Destroy me. zo 10 feb 2013 - 15:43 | |
| Hello!
Ik zoek voor Shypaw een klein aantal dingen, zoals topics, haar moordzuchtige vader, haar vrienden en hates, haar laatste zusje en haar laatste broertje. Father of the Blood. De vader van Shypaw had toen ze net geboren waren hun moeder vermoord. Niemand weet dat hij het gedaan heeft. Haar vader deed steeds roekelozere dingen, en viel zelfs zijn eigen kittens aan. Shypaw en haar siblings weten niet meer hoe hun vader er uit zag, maar ze hebben wel gehoord dat hij gestoord is. Hij zit nog wel in de clan, omdat ze natuurlijk alleen weten dat hij z'n kitten had aangevallen. Shypaw is erg bang voor hem, net zoals haar siblings. Lijstje: - Code:
-
[b]Naam account:[/b] [b]Bekendste account:[/b] [b]Uiterlijk:[/b] [b]Innerlijk:[/b] [b]Eventueel vb:[/b] [b]Eventueel Setje:[/b] [b]Motivatie:[/b] Best Siblings Deze katten zijn de twee siblings van de poes, een kater en een poes. Zij zijn ouder dan Shypaw, de kater is het oudst. Ze zijn erg close met elkaar, en lijken erg op elkaar. Ze beschermen elkaar voor hun boosaardige vader, want hun zijn natuurlijk bang voor hem. Lijstje: - Code:
-
[b]Naam account:[/b] [b]Bekendste account:[/b] [b]Geslacht:[/b] [b]Uiterlijk:[/b] [b]Innerlijk:[/b] [b]Eventueel vb:[/b] [b]Eventueel Setje:[/b] [b]Motivatie:[/b]
Good Friends or Bad Enemy's Dit is denk ik wel duidelijk. Gewoon goede vrienden van haar, of haar ergste vijanden, de best friend van haar is een kater. Lijstje: - Code:
-
[b]Naam account:[/b] [b]Bekendste account:[/b] [b]Wat?[/b] [b]Innerlijk:[/b] [b]Motivatie:[/b] Topics Dit is duidelijk denk ik. Lijstje: - Code:
-
[b]Naam account:[/b] [b]Bekendste account:[/b] [b]Waarover?[/b] mvg, Shypaw ;D (Het gaat over de ShadowClan, maar met vrienden en vijanden mag eventueel ook uit andere Clan)
Laatst aangepast door Shypaw op zo 10 feb 2013 - 16:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Search 'nd Destroy me. zo 10 feb 2013 - 15:57 | |
| Naam account: Fatekit (moet nog worden verandert in paw Bekendste account: eehm Lovelypaw denk ik Wat? Good friend en als het mogelijk is ook best friend Innerlijk:Fatekit is altijd de zwakste kat geweest van zijn nest in de ogen van zijn vader. Zijn moeder is overleden bij de bevalling en juist hij had de pech op zijn moeder te lijken dus werd hij extra beschermd. Dit vond hij echter niet leuk en heeft hij door die onnodige bescherming zijn ware karakter nooit kunnen laten zien. Wand eigenlijk is Fatekit een actieve kater die graag op avontuur gaat en die best sociaal is. Hij kan soms wel snel gekwetst zijn en soms ook hulpeloos omdat hij altijd bij zijn vader moest blijven weet hij nog niet echt hoe het is om alleen dingen te doen. Ook heeft hij een hele slechte band met zijn zus pandapaw wat hij erg spijtig vind. Daarom is het goed als hij een goede vriend(in) heeft om steun bij te zoeken. Motivatie: Ik heb fate nog best kort en wil hem graag actief houden. Hij kan zeker een goede vriendin gebruiken en Shypaw lijkt me daar een leuke poes voor. Wel moet je weten dat hij tijdens zijn apprentice tijd heel erg ziek word hij zal ene hele tijd in de medicijn cat den liggen en zou dan veel steun kunnen gebruiken.
|
|
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Search 'nd Destroy me. zo 10 feb 2013 - 16:11 | |
| Ik accepteer je voor nu als goede vriend, ik beslis later voor Best friend. ;D |
|
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Search 'nd Destroy me. zo 10 feb 2013 - 16:20 | |
| oke, ik dacht al dat het zo zou zijn :d |
|
Acc Markt 203 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Search] Search 'nd Destroy me. zo 10 feb 2013 - 20:04 | |
| Nobody els? I knew beetje ongeduldig. |
|
| Onderwerp: Re: [Search] Search 'nd Destroy me. | |