We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} do 7 feb 2013 - 21:53
~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~ Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Fadestar leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien! Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars
Normal lijstje:
Naam: The Wild Horses Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ] ... Onderwerp: Wilde Paarden Omschrijving: Hierboven ^^ Link: http://thewildhorses.actieforum.com/ Eventuele banner/afbeelding: Hierboven
Onderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} vr 8 feb 2013 - 17:21
Dat bedoelt Maartje ook, er moet; Live your dreams, staan. Want als je live you're dreams volledig uitschrijft is het; Live you are dreams. Snap je? c:
Onderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} wo 20 feb 2013 - 10:23
~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~ Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Fadestar leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien! Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars.
Onderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} di 5 maa 2013 - 18:28
UPDATE 05-03-2013 ~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~ Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Fadestar leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien! Met Vriendelijke Groeten; Starlight. Leader van The Stars
Alle gebruikers hebben in totaal 5682 berichten geplaatst We hebben 190 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Diamond.
- Er zijn nog steeds Hoge rangen vrij! - Binnenkort worden alle Spelfouten van de site gehaald! - Binnenkort word er een Healer-Meeting gedaan! - De Kuddemeeting is nog steeds gaande, maar het topic sterft hellaas uit {Link hier
Mvg,
Starlight
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
Onderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} vr 3 mei 2013 - 15:33
UPDATE 03-05-2013 ~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~ Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Moondancer leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien! Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars
Onderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} di 26 nov 2013 - 18:56
UPDATE 26-11-2013 ~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~ Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Moondancer leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien! Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars
- Er worden dingen veranderd aan de Lay-Out! - Er komt Binnenkort iets gloednieuws! - We zoeken nog steeds hoge rangen! - Na lange tijd van Inactiviteit gooien we er weer ACTIVITEIT in!
Alle gebruikers hebben in totaal 7302 berichten geplaatst We hebben 205 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Vanilla
Onderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} vr 6 dec 2013 - 20:56
UPDATE 06-12-2013 ~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~ Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik Starlight ben de Leader van The Stars. Er zijn nog 3 andere kuddes. Moondancer leid The Darks. Snowflake leid The Suns en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je nattuurlijk in mijn kudde te zien! Veel Hoefjes Starlight. Leader van The Stars
- Er worden dingen veranderd aan de Lay-Out! - Achievements zijn toegevoegd! - We zoeken nog steeds hoge rangen! - De nieuwe Verhaallijn is geplaatst! - Starlight aka Bo is van "admin" account gewisseld naar Joey!
Alle gebruikers hebben in totaal 7387 berichten geplaatst We hebben 208 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Vanilla
- Het Team van TWH
Lionbeat
StarClan
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
CAT'S PROFILE Age: { E N D L E S S Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!} di 11 feb 2014 - 20:07
UPDATE 06-12-2013 ~~ P O R T A L ~~ I N D E X ~~ R E G I S T E R ~~ L O G I N ~~ Hallo en welkom hier op het forum The Wild Horses. Ik, Snowflake, ben de Leader van The Suns. Er zijn nog 3 andere kuddes. Moondancer leid The Darks. Starlight leid The Stars en Shadowstar leid The Moons. Verder zijn er ook nog paarden die Wild leven die wij eruit hebben gegooid ofzo. Maar dat doen wij nooit zonder een reden. Ook Hebben we hier de Nonhorses die wij Geen echte paarden vinden. Zij zijn in het bezit van de kleintjes. De kleintjes zijn rare figuren die een raar ding op je rug legt en op je gaat zitten. Dat vinden wij on-paardlijk. Welnu jij bent hier nieuw? Als je dat niet bent zal ik me als ik jou was aanmelden en bij een van de kuddes komen. Vergeet niet dat in de RPG je eigenlijk altijd al in die kudde zit! Ik hoop je natuurlijk in mijn kudde te zien! Veel Hoefjes Snowflake. Leader van The Suns
- Starlight heeft afstand gedaan van het forum, Snowflake & Braze zijn de nieuwe administrators! - Wido, Healer van de Moons, is overleden door een Poema!
Alle gebruikers hebben in totaal 7732 berichten geplaatst We hebben 218 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is bennochu
- Het Team van TWH
{Laatste update door Bo}
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: {RPG} The Wild Horses{Compleet vernieuwd!}