| [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice | |
|
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice do 7 feb 2013 - 18:50 | |
|
S TARCLAN SPOKE THEY GAVE ME THIS GODDAMN FATE ❚ WORDS 000 ❚ COMPANY Iemand ❚ NOTES text text text text text text "Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony." - Smokebreath Ik zoek, ik zoek, wat jij niet zoekt~... MAAR WAT ZOEK IK DAN? Hallo iedereen! Ten eerste bedankt dat ik gekozen ben met Smokebreath voor deze kans<3. Maar om lekker actief met hem te blijven, zoek ik een aantal figuren uit Smokebreath's leven, vooral omdat deze figuren een grote impact hebben gemaakt op Smoke's leven. Ik zoek: MOSSROCK Mossrock is de broer van Smokebreath. Hij heeft een dikke pels zoals Smokebreath, die grijsblauw van kleur is (Evt. met wit, maar dat is niet nodig) en heeft groenblauwe ogen. Je kunt zoeken naar het kattenras Nebelung voor goede plaatjes. Mossrock's karakter ligt nog niet echt vast, behalve dat 't absoluut geen watje is. Geïnteresseerden: - Orangepaw - SNOWFLURRY Snowflurry is een sneeuwwitte, fijn gebouwd poes met een oogkleur die je zelf mag weten. Ze was vroeger de partner van Smokebreath, maar toen hij medicine cat apprentice moest worden omdat Starclan hem riep, heeft ze de relatie onmiddellijk beëindigd. (Reden waarom mag je zelf weten!). Karakter ligt niet echt vast. Geïnteresseerden: - Desertpaw - Creamypaw - BITTERVOICE (Deze is niet bepaald nodig, maar zou wel grappig zijn) Vroegere mentor van Smokebreath toen hij nog als een Warrior trainde. Ze heeft een enorm scherpe tong en is erg kritisch. Ze zal dus niet snel een complimentje geven, maar als ze er één geeft, is het gemeend. Gelooft dus eigenlijk in 'tough love'. Uiterlijk mag je zelf weten. Geïnteresseerden: - - LIJSTJE Voor welk karakter meld je je aan?:Wat voor een karakter zou je de kat geven?:Ik ga niet met bekendste accounts ofzo werken, want to be honest, I couldn't care less about that. (: Alvast bedankt! -Babs |
Laatst aangepast door Smokebreath op do 7 feb 2013 - 21:40; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice do 7 feb 2013 - 18:51 | |
| Je moet je pm ns checken :') Was nog van voor dit topic. Maar ik biedt me aan voor SNOWFLURRY! |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice do 7 feb 2013 - 18:52 | |
| Ik had al gereageerd op je PM. Maar ik heb een lijstje staan xD? |
|
| |
224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice do 7 feb 2013 - 18:55 | |
| Voor welk karakter meld je je aan?:Snowflurry, i love her name :3 Wat voor een karakter zou je de kat geven?: Een zorgzaam, lief karakter, maar ze heeft veel praatjes, en wil iedereen behoeden voor het slechte. Ze is bang voor de starclan, en probeert alles wat ermee te maken heeft te vermijden.
|
|
| |
Kiana 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice do 7 feb 2013 - 19:16 | |
| voor welk karakter meld je je aan: Mosstone genialen kat echt ik hou van die naam. wat voor karakter zou je je kat geven: dapper en loyaal een beetje zoals graystripe en bleustar. plaatje: - Spoiler:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice do 7 feb 2013 - 20:31 | |
| Hartstikke bedankt voor de aanmeldingen!
Orangepaw@ Het is Mossrock (; |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice do 7 feb 2013 - 20:32 | |
| AAHH shame on my sorry!!! |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice do 7 feb 2013 - 21:01 | |
|
Name: Snowflurry past Names: Snowkit ~ Snowpaw Gender: Female Partner: All of my memories keep you near, it's all about us, imagine you here. All of my memories keep you near.. Silent whispers, silent tears.. Age: 23 moons
~*~Inside~*~ Ze is een kattin die voor zichzelf opkomt. Ze is niet vies van een gevecht. Ze kan heel bitter tegen andere doen en dat is alleen maar versterkt toen de relatie met Smokebreath op de klippen liep. Ze zegt dat het haar niks kan schelen, alleen eigenlijk doet het dat wel. Ze is gekwetst en verdrietig. Alleen tegen kittens en apprentices is ze soms vriendelijk.
~*~Outside~*~ Een sneeuwwitte poes, met een slanke bouw. Ze is wat aan de kleine kant en heeft gele ogen.
~*~Verleden ~*~ Ze is geboren in een nestje waarvan de vader onbekend was. Er werd wel gefluisterd dat het een kat van de bloodclan was, maar niemand had daar bewijs voor. Haar moeder hield haar lippen stijf op elkaar en weigerde er over te praten. Ze werd geboren in een nestje van drie, twee zusjes. Het bleek al snel dat een van haar zusjes niet goed kon zien en horen. Daardoor werd ze nog meer gepest, dat dat de straf was. Haar moeder leed er onder, al zou ze dat nooit aan iemand toegeven. Snowkit beschermde haar zusje door dik en dun. Ze week nooit van haar zijde. Alleen toen ze apprentice werd, als ze een training had. Haar zusje moest meteen naar de elders, omdat ze niet zou kunnen vechten. Haar andere zusje was gemeen tegen hen en lachte haar uit. Snowpaw negeerde haar en zorgde er voor dat ze haar nooit meer hoefde te spreken. Alleen toen brak er een onbekende ziekte uit in het kamp, waarbij sommige katten niet gered konden worden. Ook haar blinde en dove zusje kreeg de ziekte. Wat de medicijn kat ook probeerde te doen. Ze kon haar niet redden. Snowpaw was kapot van verdriet. Ze gaf de medicijn kat de schuld van dat haar zusje dood was gegaan, want die kon toch alles genezen? Haar moeder zei dat dat niet eerlijk was, dat ze niet de schuld op iemand anders moest schuiven, maar dat deed ze toch. Haar andere zusje treiterde haar alleen nog maar meer en ze begon haar echt te haten. Ze zag dat ze haar moeder daar alleen nog maar meer pijn mee deed, maar ze kon niet anders. Ze begon haar zusje te ontlopen en dat lukte aardig goed. Al merkte ze toen pas dat ze eigenlijk geen vrienden had. Ze was altijd bij haar zusje geweest. Ze begon ook meer met andere op te trekken, een van de katers begon haar steeds meer op te vallen. Dat was ook niet zo vreemd door de geschenkjes die hij soms voor haar achterliet. Ze probeerde hem te negeren, want ze was nog helemaal niet toe aan zulke aandacht. Toch wist hij soms een glimlach bij haar te ontloken en langzaam groeide er iets tussen haar en Smokepaw. Na de ceremonie kreeg hij de naam Smokebreath en zij de naam Snowflurry. In deze tijd begon ze steeds meer naar kittens te kijken en ze wilde zelf eigenlijk ook wel graag een nestje. Ze had haar moeder vaak horen vertellen, ook over de leuke dingen die je er voor terug kreeg. Ze wist dat ze kittens kon verliezen, maar ze keek er naar uit om haar kittens te zien opgroeien en warrior te zien worden. Alleen ze wist dat Smokebreath dat niet wilde en hij begon ook steeds raarder te doen. Ze probeerde tot hem door te dringen en meestal lukte dat ook, alleen soms ook niet. Het gebeurde steeds vader dat het niet meer lukte en ze begon bang te worden dat zijn ambities hun relatie zouden verpesten. Toen hij vertelde dat de starclan hem als apprentice voor medicijnkat had uitgekozen, was dat een klap in haar gezicht. Meteen kwam het beeld van haar dode zusje weer terug, wat ze zo had weggestopt. Ook wist ze dat hij dan niet meer bij haar mocht zijn. Ze verbrak de relatie, omdat hij niet meer bij haar mocht zijn. Alleen er was nog een reden. Hoe kon ze hem ooit nog in de ogen kijken, als ze niet meer echt in het kunnen van een medicijnkat geloofde? Ze zonderde zich steeds meer af van de anderen. Ze deed haar taken, maar meer op de automatische piloot. Soms bezocht ze haar moeder en ging ze met een van haar vrienden weg, maar lang niet meer zo veel als de tijd ervoor.
~*~Setje~*~ - Spoiler:
|
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice do 7 feb 2013 - 21:39 | |
| Bedankt voor jullie aanmeldingen! Ik zet jullie erbij! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice do 14 feb 2013 - 19:39 | |
| Nog andere mensen die willen? Anders ga ik kiezen~ |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice zo 24 feb 2013 - 16:19 | |
| Juul, is het erg als ik voor mijn aanmelding jouw sheet gebruik? |
|
| |
Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice zo 24 feb 2013 - 16:23 | |
| Voor welk karakter meld je je aan?: Bittervoice! Wat voor een karakter zou je de kat geven?: Like you said; Een beetje nors, scherpe tong en zuinig met complimentjes. Maar in haar hart wel trots op Smoke. - Setje::
|
|
| |
Stijn. 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice zo 24 feb 2013 - 20:44 | |
| ik heb een setje voor mijn aanmelding van Mossrock (mijn aanmelding heb ik geschreven met Orangepaw gemaakt) AVA - Spoiler:
OS - Spoiler:
SHEET - Spoiler:
[img] hier is ie ^^ ik hoop dat je hem mooi vind! |
| [/img]
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice zo 3 maa 2013 - 21:45 | |
| Ik heb uiteindelijk besloten dat ik voor Snowflurry graag Julia wil hebben, Stijn voor Mossrock en Saar voor Bittervoice. Bedankt voor de aanmeldingen iedereen!^-^ |
|
| |
Stijn~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice ma 4 maa 2013 - 17:16 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice ma 4 maa 2013 - 17:33 | |
| Oeh dankjewel :3 ! Ik zal haar aan gaan maken =D . |
|
| |
Stijn 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice ma 4 maa 2013 - 18:30 | |
| Hier is ie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice ma 4 maa 2013 - 18:32 | |
| No probs iedereen^^
Oeh, Mossrock is een Nebelung |
|
| |
Saar 34 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x 5 moons I've survived this beautiful life xGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice ma 4 maa 2013 - 19:53 | |
| Oeh thx! Morgen zal ik 'm aanmaken! |
|
| |
Stijn 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice ma 4 maa 2013 - 19:54 | |
| - Smokebreath schreef:
- No probs iedereen^^
Oeh, Mossrock is een Nebelung ja ik dacht ik gebruik de tip en het is echt een mooi ras |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Snowflurry, Mossrock und Bittervoice | |
| |
|
| |
|