|
|
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:37 | |
| - Timefall schreef:
- Sunpaw* schreef:
- Timefall schreef:
- Sunpaw* schreef:
- Frostlake schreef:
- Timefall schreef:
- *Ziet nu pas dat Sun Time's zus is*
OMFG, AWESOME! :'] Mag Sunlily ook zusje zijn (A) Moet je overleggen met Noor, Gabs, Chi, Cees, Nath en Q x3 Wie is er eigenlijk allemaal op de een of andere manier famillie? Ehm.. Broers / Zussen: Cottoncandy, Graystripe, Timefall, Hollypaw, Sunpaw* Neven / Nichten: Brightpaw, Patchpaw
Volgens mij ^^"
@Chris; Ik heb daar niet echt een geschikte kat voor, sorreh ;c
@Chi; Well, Gray/Sun etc. zijn fam. van Hollypaw. Noor zei dat ze het met iedereen had overlegd. ;o (Ghege, en dan de kittens van Swiftheart etc. :'])
@ Chi, Do you even care? :'] I didn't know it, maar ik vind het wel epic >3 *Kijkt met schuin oog naar Line* En bij Patch vond ik dit: Broers/zussen: Zebrapaw, Brightpaw, Tailpaw & Amberpaw Dus what about Zebra, Tail & Amber? :'] @ Chi, lol x'D |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:37 | |
| - Rebelvoice schreef:
- Fallkit schreef:
- Fallkit schreef:
- Fallkit moet een vriend/in hebben, of op z'n minst iemand die voor hem zorgt...
Ben ik lucht geworden mensen? ^^ Silverfeather staat nog steeds klaar :')
Verder heb ik alleen Nightpaw voor je, voor eventuele vriend x'D
En Rebel heeft een nieuwe sig, not sure about it tho. What do you guys think? Ik vind hem awesome. 'T gaat alleen iets te snel. xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:38 | |
| Rebel <3 ! Hij gaat inderdaad wel een beetje snel, maar ik vind hem leuk =D ! |
|
| |
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:38 | |
| |
|
| |
Daan. 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:39 | |
| - Timefall schreef:
- Timefall schreef:
- Sunpaw* schreef:
- Timefall schreef:
- Sunpaw* schreef:
- Frostlake schreef:
- Timefall schreef:
OMFG, AWESOME! :'] Mag Sunlily ook zusje zijn (A) Moet je overleggen met Noor, Gabs, Chi, Cees, Nath en Q x3 Wie is er eigenlijk allemaal op de een of andere manier famillie? Ehm.. Broers / Zussen: Cottoncandy, Graystripe, Timefall, Hollypaw, Sunpaw* Neven / Nichten: Brightpaw, Patchpaw
Volgens mij ^^"
@Chi; Well, Gray/Sun etc. zijn fam. van Hollypaw. Noor zei dat ze het met iedereen had overlegd. ;o (Ghege, en dan de kittens van Swiftheart etc. :'])
@ Chi, Do you even care? :'] I didn't know it, maar ik vind het wel epic >3 *Kijkt met schuin oog naar Line* En bij Patch vond ik dit: Broers/zussen: Zebrapaw, Brightpaw, Tailpaw & Amberpaw Dus what about Zebra, Tail & Amber? :']
@ Chi, lol x'D Yeah. Bright en Patch zijn de enige nog die actief zijn x'D Dat is net zoals dat bij Little alleen Minnow nog als zus staat en de rest niet meer (A) @Maaike; Yeah, daar zat ik een beetje mee. Misschien zet ik 'm wat langzamer x'D |
|
| |
Danii 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:42 | |
| Swift heeft van helemaal geen familie plots een hele berg, lol :') |
|
| |
Daan. 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:43 | |
| Zo, en toen was mijn sig een stuk langzamer x'D »Danii; Ik heb Polarbear, als broer ofzo xD EDIT: I'm outta here, I'm so done with this xD |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:53 | |
| Ik heb medelijden met Swiftheart. x'D @Quinty; Lol. xD |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:53 | |
| - Rebelvoice schreef:
- Timefall schreef:
- Timefall schreef:
- Sunpaw* schreef:
- Timefall schreef:
- Sunpaw* schreef:
- Frostlake schreef:
- Timefall schreef:
Volgens mij ^^"
@ Chi, Do you even care? :'] I didn't know it, maar ik vind het wel epic >3 *Kijkt met schuin oog naar Line* En bij Patch vond ik dit: Broers/zussen: Zebrapaw, Brightpaw, Tailpaw & Amberpaw Dus what about Zebra, Tail & Amber? :']
@ Chi, lol x'D Yeah. Bright en Patch zijn de enige nog die actief zijn x'D Dat is net zoals dat bij Little alleen Minnow nog als zus staat en de rest niet meer (A)
@Maaike; Yeah, daar zat ik een beetje mee. Misschien zet ik 'm wat langzamer x'D Ze hebben Snowpaw verstoten ;w; |
|
| |
RAWR 57
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:55 | |
| Eigenlijk wil ik voor lionclaw nog een neef/nicht.. :') EN IK BEN NOGSTEEDS NIET BEGONNEN MET LEREN. ~ |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:55 | |
| - Pewdie schreef:
- Eigenlijk wil ik voor lionclaw nog een neef/nicht.. :')
EN IK BEN NOGSTEEDS NIET BEGONNEN MET LEREN. ~ Ik heb wel een nichtje voor je. *staart naar Waterpaw* |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:56 | |
| - Pewdie schreef:
EN IK BEN NOGSTEEDS NIET BEGONNEN MET LEREN. ~ Juul, Cindersmoke wil wel neef zijn ;d |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:57 | |
| - Pewdie schreef:
EN IK BEN NOGSTEEDS NIET BEGONNEN MET LEREN. ~ Rebelvoice als nicht? Enne, ik moet ook bio nog leren .-. Fucked up bio >> |
|
| |
Danii 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 19:59 | |
| @Quinty; Haha, ze lijken wel op elkaar. Waarschijnlijk ga ik in de vakantie haar voorsteltopic maken.
Haha, poor Swiftheart xD |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 20:00 | |
| »Danii; True, true x'D
Only disturbing thing is dat de nicht van Gray, Brightpaw, de partner van Polar wordt.
It isn't incest, maar ergens wel vaag x'D |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 20:00 | |
| Was Patchpaw niet van Demi :') ? |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 20:02 | |
| Wás ja :') Ik mocht 'm overnemen van Demi ^^' |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 20:03 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Wás ja :') Ik mocht 'm overnemen van Demi ^^'
Aha, verheldering xD |
|
| |
Danii 49 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 20:05 | |
| @Quinty; I know what you mean, het is .. Yeah x'D |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 feb 2013 - 20:07 | |
| Ehehh :') Daarom dus.
Anywayz, ik ga vrijdag een nieuwe tablet halen [BAMBOO <'3] en dan ga ik aan de banner werken :') I love the idea that I have <'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|