|
|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 15:56 | |
| ♥♥
Hey everyone.
Omdat ik bang ben dat ik na The Blue Star met Little in een zwart gat val, heb ik iets voor haar bedacht. Ze wordt na haar bijna verdrinking ervaring en de dood van haar moeder echt doodsbang voor water. Alleen het geluid van de rivier is al genoeg om haar angstig te maken. Nu leek het me leuk dat ze een katertje ontmoet van Riverclan, die haar in het geheim gaat leren zwemmen en dat ze zo over haar angst heen komt (en Idunno.. misschien dat er zelfs een lichte crush ontstaat? c:). Hoe dit allemaal gaat aflopen is dan nog maar de vraag ofcourse. ~
Ik zoek dus iemand die die riverclan kater wilt zijn, van ongeveer dezelfde leeftijd (paar maanden verschil mag). Wie biedt zich aan?
♥♥
|
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 16:06 | |
| MEEEEEEEEH! 0.0 Aanmelding komt :3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 16:07 | |
| |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 16:07 | |
| Ik ben sowieso nog van plan één account aan te maken. En ik had dan ook een ideetje; Als Littlepaw nog een keer per ongeluk in het water valt, hij haar komt redden en dat hij haar zo zwemlesjes geeft voor als ze nog een keer in het water valt? (: |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 16:17 | |
| Ik wacht momenteel op het wachtwoord van Aquamind/kit en aangezien hij zeker in de Riverclan gaat wil ik me graag melden, ik moet alleen zijn wachtwoord nog krijgen want ik heb hem bij account give away aan gevraagd |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 16:22 | |
| -- HIER STOND NIKS XD ZAG NET DAT HET EEN KATER MOEST ZIJN ~ --
Laatst aangepast door Leafpaw. op wo 6 feb 2013 - 16:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 16:23 | |
| Jeej nu a zoveel aanmeldingen. Ik wacht het even af en zal dan kiezen. c: @Ivy: ja dat is een leuk idee! Het worden dan wel meerdere zwemlesjes, want Littlepaw is echt doodsbang. Haar dichtbij de rivier krijgen wordt al een opgave. xD |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 16:23 | |
| Kestrelpaw wil wel (: ik ga later ook en aanmelding maken |
|
| |
Smog 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 16:43 | |
| (Ivy hier) Ik heb dus besloten hem de naam Smogpaw te geven. Ik zal nog even wachten met hem in de Riverclan te proppen, want als iemand anders gekozen is, ga ik nog even nadenken in welke Clan ik hem dan zou doen. (: |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 16:47 | |
| - Littlepaw schreef:
- Jeej nu a zoveel aanmeldingen. Ik wacht het even af en zal dan kiezen. c:
@Ivy: ja dat is een leuk idee! Het worden dan wel meerdere zwemlesjes, want Littlepaw is echt doodsbang. Haar dichtbij de rivier krijgen wordt al een opgave. xD Aangezien jij ook een admin bent wou ik vragen of jij het wachtwoord niet kon sturen, het hoeft niet, ik kan ook wel wachten En zijn naam moet nog even in Aquakit veranderd worden |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 17:06 | |
| Hoeveel maanden verschil wil je ongeveer hebben? Anders heb ik Thistlepaw wel in de aanbieding voor je ^^.
Hij wordt wel met de eerst volgende ceremonie warrior, dus zal z'n leeftijd ongeveer 10 of 11 maanden worden (: |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy wo 6 feb 2013 - 19:55 | |
| :. ABOUT ME .: Eigen naam: Ceesje, Cesanne, Whatever c': Bekendste account: Timefall, Linepaw... RPG-ervaring: Zit nu 1 jaar en 2 dagen op Wc xD Leeftijd: 14 jaartjes oud Motivatie: Ik zou graag weer eens een riverclanner willen (eentje die wel actief is) en dit lijkt me een uitstekend moment, zeker omdat ik erg van Littlepaw hou (She's so cute <3) en ik graag een verhaallijntje met jou wil, lijkt me wel leuk ;D Ook vind ik Pomelight gewoon een leuke naam en hou ik wel een beetje van zijn karakter.
:. GENERAL .: Name: Pomepaw, Pomelight Age: 9 moons Gender: Tom-cat Clan: Riverclan Leader: Stormstar Rank: Apprentice Mentor: Leapout was my mentor until she died, stupid greencough (Npc)
:. RELATIONSHIPS :. Parents: They were killed by a clancat... Siblings: I've never had them Kittens: Yeah, of course Friends: Unknown Enemies: Unknown Partner: Let's walk on the same path of life ~
:. INSIDE .:
Pome is een ontzettend vrolijk, maar koppig katertje die in elke kat wel iets goeds ziet, zelfs in de meest wrede. Dit helpt hem om zijn 'droom' waar te maken, hij wil immers iedereen als vriend. De reden daarvoor is zeer simpel, zijn ouders zijn vermoord nadat ze ruzie hadden met een kat. Sinds toen is Pome overal opzoek gegaan naar vrienden binnen en buiten zijn clan. Echter veegt hij aan de warrior code zijn voeten. Die interesseert hem niet of zo lijkt het. Diep in zijn hart is hij ontzettend loyaal, maar wat hij laat uitschijnen is alles behalve loyaal. Vrienden buiten de clan krijgt hij genoeg en Riverclan zal het zwaar met hem krijgen, maar echter als puntje bij paaltje komt zal hij er zijn voor zijn clan. :. OUTSIDE .:
|
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy do 7 feb 2013 - 13:57 | |
| Ik bied Otterpaw aan. Hij is zelf erg onzeker en alles, en volgens hem is zijn enige talent zwemmen, en een heel klein beetje zijn Med. Cat taken. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy do 7 feb 2013 - 16:01 | |
| Fuu, dit wordt zo moeilijk kiezen. Jullie zijn allemaal leuk. D: Is het goed dat ik er nog even over nadenk? Sowieso is The blue star toch nog niet af.. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy do 7 feb 2013 - 16:50 | |
| Natuurlijk (: ! Take your time :3 . |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy do 7 feb 2013 - 17:40 | |
| Haha, je doet maar Maaike ;D |
|
| |
Kiana 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy do 7 feb 2013 - 17:56 | |
| #Out side#
Fur: een beetje beige vacht. Eyes: oranje Nose: rozig Spots: none
#Inside#
Innerlijk: hij is aardig en zal geen haartje krenken, dat komt soms niet van pas als er gevochten moet worden hij durft het gewoon niet dat moet nog verholpen worden. hij is zeker niet verlegen hij durft anderen gewoon aan te spreken zonder er bang van te worden.
#General#
Current name: Orangepaw future names: Orangelight/eye/hart/night. (kan niet kiezen) Familie: none Partner's/crushes: nope
#About me#
Naam: Stijn Ervaring: ik zit nu ongeveer een jaar op WC Bekenste account: Aquila of undertaker.
|
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy zo 10 feb 2013 - 13:13 | |
| Hmm.. ik denk dat ik toch voor Thistlepaw kies, gezien Little ook warrior wordt na The blue star. ^^ |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy zo 10 feb 2013 - 13:16 | |
| Oké. ^^ Gefeliciteerd Quinty! (: |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy zo 10 feb 2013 - 13:24 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Gezocht: swimbuddy | |
| |
|
| |
|