| Seasons; It's time for the Spring! | |
|
|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! ma 4 feb 2013 - 20:22 | |
| Naam; Maaike (Littlepaw) Accounts; Littlepaw, Silverfang, Lily 'nd Swiftkit Cadeau tip; alles wel <3 Extra; |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! ma 4 feb 2013 - 20:26 | |
| Naam; Alexandra - Lovelypaw Accounts; Stormpaw - Lovelypaw - Fatekit/paw - Heathpaw - Luckypaw Cadeau tip; tekeningen of manips vind ik erg leuk! Extra; ik ben benieuwd wat het word
|
|
| |
66
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! ma 4 feb 2013 - 20:46 | |
| Naam; Merel//Mara Accounts; Kijk mijn droptopic (Never give up) Cadeau tip; I don't care, ik ben met alles blij~ Extra; ~
|
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! ma 4 feb 2013 - 20:52 | |
| Naam; Elena/Airkit Accounts; ~Ashpaw ~Airkit ~Dawnfrost Cadeau tip: ik vind alles wel leuk ^^ Extra; super idee =D |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! ma 4 feb 2013 - 21:18 | |
| Ik wil even zeggen dat jullie nog tot volgende week woensdag 21:00 precies hebben om je in te schrijven. Dan ga ik de 'verdelingen' maken =D Als je iemand kent, waarvan je weet dat deze niet kan reageren voor deze tijd, en die hier wel aan mee zou willen doen volgens jou, PM me dan eventjes! Ik wil niet dat er straks mensen zijn waar we niet op hebben gewacht! |
|
| |
Lauren 182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! ma 4 feb 2013 - 21:25 | |
| Naam Spottedkit // Lauren accounts Spottedkit, Mosseye, Echosoul cadeau tip voor mij is alles ok extra ik heb er zin in!! |
|
| |
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! ma 4 feb 2013 - 21:46 | |
| Naam: Laura D acc: zim, angelwing, leonardo, tak, leafblade ect. Cado's tips: ik ben met alles blij doe je best extra: happy en blijdschap |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! ma 4 feb 2013 - 21:56 | |
| Naam; Isa. Accounts; Aurorapaw ;D Cadeau tip; Tekeningen, manips, setjes, wat jou blij maakt ;D Extra; Blub ;3 |
|
| |
RAWR 57
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! di 5 feb 2013 - 12:51 | |
| Naam; Juul/Pewdie/Otterpaw Accounts; Otterpaw, Blackberry, Chainsaw, Chikita en meer. Cadeau tip; Alles vind ik altijd wel leuk. Iedereen maakt altijd geweldige dingen op zijn eigen manier. :3 Extra; Ondanks deze mindere periode in mijn leven zal ik kijken wat ik kan doen. |
|
| |
Saar 10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! di 5 feb 2013 - 19:32 | |
| Naam; Saar //Moonpaw .Accounts; Moonpaw. , Whisperscream Cadeau tip; Mag alles zijn Some kind of digital art makes me the happiest, I think Extra; Awesome idea! |
|
| |
Night, night 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! di 5 feb 2013 - 20:52 | |
| Naam; TessaLyra || Katniss Accounts; staat in katniss dr os Cadeau tip; manips & setjes & kaders || sheets GEEN OVERMATIG GEEL GEBRUIKEN Extra; hurpedurp - ik love HENK |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! za 9 feb 2013 - 20:09 | |
| Gaat het nog wel door? [niet zeurend bedoelt] |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! za 9 feb 2013 - 20:10 | |
| Just for helping :3 - Frostlake schreef:
- Ik wil even zeggen dat jullie nog tot volgende week woensdag 21:00 precies hebben om je in te schrijven. Dan ga ik de 'verdelingen' maken =D
Als je iemand kent, waarvan je weet dat deze niet kan reageren voor deze tijd, en die hier wel aan mee zou willen doen volgens jou, PM me dan eventjes! Ik wil niet dat er straks mensen zijn waar we niet op hebben gewacht! Met andere woorden, iedereen heeft nog tot deze woensdag x'D |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! za 9 feb 2013 - 20:13 | |
| Thanks Ceesje :}
Tuurlijk gaat dit nog door! Je moet geduld hebben. |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! za 9 feb 2013 - 20:18 | |
| Oh, was ik helemaal vergeten xD ik dacht sowieso dat het al een week verder was xD |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! za 9 feb 2013 - 21:47 | |
| Naam; Sharon - Cindersmoke Accounts; Cindersmoke, Sassykit Cadeau tip; Sheets / tekeningen / manips c: Extra; Superleuk ideee en succes iedereeen :'3
Waarom zie ik dit nu pas damn D; |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! zo 10 feb 2013 - 10:00 | |
| @Sharon, je bent nog gewoon op tijd huwr x'D
@Iedereen, ik ga de nieuwe mensen der zo bijzetten! Let op dat je nog 3 dagen hebt om je aan te melden. Donderdag/vrijdag zal iedereen zijn/haar 'lootje' krijgen =D |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! zo 10 feb 2013 - 13:54 | |
| Naam; Lizle // Heartdestroyer Accounts; Heartdestroyer,Sunshine,Yaisa,Blue,Breezekit,Terrorpaw,Jaggedpaw,Flaredance Cadeau tip; Ik ben eigenlijk met alles wel blij. Extra; Ga los zal ik zeggen (': |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! do 14 feb 2013 - 17:16 | |
| Moesten we gister niet de namen krijgen? Of heb ik die gemist....;P |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! do 14 feb 2013 - 17:44 | |
| - Frostlake schreef:
- @Sharon, je bent nog gewoon op tijd huwr x'D
@Iedereen, ik ga de nieuwe mensen der zo bijzetten! Let op dat je nog 3 dagen hebt om je aan te melden. Donderdag/vrijdag zal iedereen zijn/haar 'lootje' krijgen =D :3 ? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; It's time for the Spring! | |
| |
|
| |
|