Can someone help me? (-GZ-)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fallpaw
Member
Can someone help me? (-GZ-) DPKsfdL
Daan.
120
Actief

CAT'S PROFILE
Fallpaw
BerichtOnderwerp: Can someone help me? (-GZ-)   Can someone help me? (-GZ-) Icon_minitimema 4 feb 2013 - 16:36

Hoi,

Een maand geleden is Fallkit zijn ouders kwijtgeraakt. Hij is dus wees, en verder heeft hij geen familie. Ook al probeert hij niet vaak meer aan zijn familie, hij mist de liefde voor hem wel. Ik zoek iemand die hem kan helpen groot te worden, door hem ouderliefde te geven, zijn verleden te laten vergeten en hem de wereld uitlegt. Dit mag een kater of poes zijn, die bereid is tijd in hem te steken. Fallkit wil altijd het naadje van de kous weten, en doet vaak dingen veel te snel en daarom gaat het meestal verkeerd. Voor de rest is het een schat en hij kan urenlang geboeid naar een vlindertje kijken, of naar mooie verhalen luisteren. Hij zit in de Shadowclan, lijstje mag je zelf maken, is niet verplicht.

Beschikbaar

Silverfeather
*Leopardpaw

Laatst aangepast door Fallkit op wo 6 feb 2013 - 19:26; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Saxon
Deceased
Can someone help me? (-GZ-) TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Can someone help me? (-GZ-)   Can someone help me? (-GZ-) Icon_minitimema 4 feb 2013 - 16:39

Ik bied Silverfeather aan, als Lyan [Splashwater] 't ermee eens is (:

Ze is een lieve, aardige poes die door het verlies van haar beste vriend, en het feit dat ze zwanger is van hem, haar eigen leven nogal op het spel zet.
Momenteel is ze ziek, hoogzwanger en zeer verzwakt. Maar er kan nog wel een kittentje bij x'D
Fallpaw
Member
Daan.
120
Actief

CAT'S PROFILE
Fallpaw
BerichtOnderwerp: Re: Can someone help me? (-GZ-)   Can someone help me? (-GZ-) Icon_minitimema 4 feb 2013 - 16:41

Ik zet je erbij >3
Fallpaw
Member
Daan.
120
Actief

CAT'S PROFILE
Fallpaw
BerichtOnderwerp: Re: Can someone help me? (-GZ-)   Can someone help me? (-GZ-) Icon_minitimema 4 feb 2013 - 18:44

Niemand meer?
Zim
Member
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Zim
BerichtOnderwerp: Re: Can someone help me? (-GZ-)   Can someone help me? (-GZ-) Icon_minitimema 4 feb 2013 - 20:00

Leopardpaw* de is een schat maar denkt te veel aanzich zelf maar vind hem en wilt hem verrgen terwel ze niet weet hoe het moet >Very Happy
Fallpaw
Member
Daan.
120
Actief

CAT'S PROFILE
Fallpaw
BerichtOnderwerp: Re: Can someone help me? (-GZ-)   Can someone help me? (-GZ-) Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 19:25

Ik zet je erbij ^^
Nog iemand?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Can someone help me? (-GZ-)   Can someone help me? (-GZ-) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: