|
| Follow me,my child... {GZ} | |
| 84 Actief
| |
| Onderwerp: Follow me,my child... {GZ} zo 3 feb 2013 - 18:19 | |
| Follow me,my child..
Plot Deathspirit is alle zwakke soortgenoten onder hem zat. Ze leiden hun miserabele leventje gelukkig, en er gebeurt niks. Alle appretice's worden getraind tot goede, moedige warriors. Ze worden later gezien als helden, trouwe clanleden, en er is een elk gevecht een happy-end. Maar bij Deathspirit niet. Als appretice is hij nooit erg in trek geweest, anderen zagen hem als een zwakke en laffe persoon. Dit alles, heeft hem gemaakt tot een vreselijke moordenaar, die zelfs zijn eigen mentor om het even gebracht heeft. Nu, ziet hij de wereld, zoals het voor hem hoort te zijn. Slappelingen, en hij is de enige die leven in de brouwerij kan krijgen. Eindeijk zijn anderen bang voor hem. Hij heeft een zoon/dochter nodig, iemand die hij alles kan leren. Over de harde wered, en de heerschappij die ze samen gaan opbouwen. Hij maakt van deze jonge kat een moord machine, net als hij. Wat hij zoekt Deathspirit is dus een kat die alleen maar bloed wil. Het moet vloeien, hij moet het zefs proeven. Samen, zij aan zij, met een soort peegkind, die hem geheel begrijpt. Het maakt niet uit of het een poesje of een kater is, als je maar lekker actief blijft. Lijstje Cat name: Gender: Look: Blijf je actief: Motivatie:
Kanidaten: Zim met Latias Mirror met Devil Pewdie met Chainsaw Loki met Blacksoul
Laatst aangepast door Deathspirit op zo 3 feb 2013 - 20:14; in totaal 3 keer bewerkt |
| | | Zimmmm!!! nee toch niet laura :D 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Follow me,my child... {GZ} zo 3 feb 2013 - 18:28 | |
| Cat name: Latias Gender:poesje Look: ze is wit rood grijs rood van alle verwondingen Blijf je actief: ja zeker motivatie: ik wil het zo graag ^^ ik huppel nu al XD ik zit nouw al te popelen... |
| | | Katero!!! 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Follow me,my child... {GZ} zo 3 feb 2013 - 18:38 | |
| Cat name:Devil Gender:Kater Look:Ongeveer hetzelfde als Deathspirit Blijf je actief: Zeker Motivatie: Ik vind het een erg leuk idee, en het past bij Devil. Zijn vader was er nooit en hij is in zijn kitten tijd erg vals geworden.
|
| | | RAWR 57
| |
| Onderwerp: Re: Follow me,my child... {GZ} zo 3 feb 2013 - 19:28 | |
| Cat name: Chainsaw. Gender: Male. Look: Chainsaw is een brede, rode kater met mintgroene ogen. Hij is gemiddeld qua grote. Over zijn rechteroog heeft hij een lelijk litteken lopen, waardoor zijn oog er erg 'eng' uitziet voor andere katten. Ook over de rest van zijn lichaam lopen littekens. Hij heeft een ziekte, 'Insanity'. Dit maakt hem gewoon werkelijk gestoord. Blijf je actief: I'll try. c: Als het huiswerk me niet tegenhoud. ~ Motivatie: ik moest sws nog iets vinden voor Chainy, een aangezien hij ook in ShadowClan gaat (moet hem nog inschrijven), leek me dit wel leuk. ^^ |
| | | 84 Actief
| |
| | | | Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Follow me,my child... {GZ} zo 3 feb 2013 - 20:13 | |
| Cat name: Blacksoul Gender: Female Look: Blacksoul is zwart met amberen ogen en een vacht vol littekens. Blijf je actief: Dude ._. Ik ben actief. Motivatie: Blacksoul mag best wel actief worden en met een verhaallijntje gaat dat zeker lukken ^^ |
| | | 84 Actief
| |
| | | | 224 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Follow me,my child... {GZ} do 7 feb 2013 - 16:22 | |
| Het duurde even, maar ik heb gekozen. Bedankt dat jullie je aangemeld hebben!:- En de gekozene is..:
Blacksoul! Ik stuur je zo vlug mogelijk een PM. |
| | | | Onderwerp: Re: Follow me,my child... {GZ} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |