Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Looking for a big friend... (Gz) zo 3 feb 2013 - 17:09 | |
| Hii,
Kestrelwing heeft de laatste tijd aardig wat kopzorgen, en aan deze kan hij slechts ontsnappen door de hele dag afgezonderd, op een rustige plek te zijn. Maar als hij nog een hele tijd zo blijft leven, haalt hij het niet. Daarom dacht ik dat hij een echte vriend nodig heeft, die al zijn ellende geduldig wil aanhoren en hem kan helpen. Dus, als jij deze rol op je wil nemen, zeg het maar gewoon. Het lijstje mag je even zelf maken, hoeft op zich niet zo spectaculair te zijn, maar in elk geval de nodige informatie bevatten ^^
Aanmeldingen Voleleap Jaypaw Sunlily
Laatst aangepast door Kestrelwing op zo 10 feb 2013 - 16:51; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Looking for a big friend... (Gz) zo 3 feb 2013 - 18:17 | |
| Kestrelwing is singel right?
Dan bied ik Voleleap aan, ik wacht alleen nog totdat hij wordt geaccepteerd x'D
Voleleap is een vriendelijke, vrolijke kater, maar een echte womanizer. Soms lijkt 't erop dat er in zijn wereldje niets beters is dan zo veel mogelijk poezen verleiden.
Misschien is 't leuk dat hij Kestrel hierin meetrekt, hem trucjes leert, zodat 'ie minder eenzaam is enzo :') |
|
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Looking for a big friend... (Gz) zo 3 feb 2013 - 18:18 | |
| Jup, een eenzame brompot xD Ik zet je erbij ;3 |
|
Daan. 120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Looking for a big friend... (Gz) wo 6 feb 2013 - 19:41 | |
| |
|
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Looking for a big friend... (Gz) wo 6 feb 2013 - 20:56 | |
| Ik heb mijn apprentice, Jaypaw. Waarom ik het zou willen is dat hij voor altijd gaat denken dat het zijn schuld is dat Bluestar overleden is en dat ze dan beide hun verhalen kunnen delen en zo een hechte vriendschap kunnen opbouwen. Jaypaw houd ook het liefste van stilte, en heeft een trauma aan lichtflitsen na The Blue Star.
--
Alleen als mijn apprentice ook mag natuurlijk :'3 |
|
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Looking for a big friend... (Gz) wo 6 feb 2013 - 21:01 | |
| Ik heb Sunlily!
Ze is erg meelevend en vriendelijk. Maar als ze boos is kan je beter bij der uit de buurt blijven x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Looking for a big friend... (Gz) zo 10 feb 2013 - 16:50 | |
| Ik zet jullie erbij! Nog kandidaten? |
|
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Looking for a big friend... (Gz) di 12 feb 2013 - 19:58 | |
| Niemand meer? =3 Dan ga ik kiezen! |
|
| Onderwerp: Re: Looking for a big friend... (Gz) | |
| |
|