Saar 154 Actief
| |
| Onderwerp: Re: again a boring day? ~Moonpaw~ ma 25 feb 2013 - 13:49 | |
| Hij vertelde alles. Het praten ging steeds makkelijker naarmate hij verder kwam met zijn verhaal. Hij merkte zijn tranen nauwelijks, en zijn hart was vervuld met verdriet. Het was de eerste keer dat hij het iemand vertelde. Zodra de laatste woorden zijn mond hadden verlaten, en zijn stem wegstierf, drukte Lovelypaw zich tegen hem aan en begon te spreken. "Moonpaw, ik weet dat je op een dag een grote krijger zult worden. Je moet je niet bewijzen aan de clan, je moet gewoon jezelf blijven. En je moet je verleden zeker niet los laten. Probeer alleen maar aan de goede dingen te denken en probeer de slechte dingen zo ver mogelijk in je achterhoofd te stoppen. Het laatste wat je moet doen is proberen je verleden te vergeten, want daar kwal je jezelf alleen maar mee. En hoe moeilijk het ook is probeer het los te laten en met andere apprentices om te gaan. Probeer zo veel mogelijk vrienden te maken. En ik weet zeker dat je op een dag je toekomstige partner zult vinden. Maar probeer je familie niet te vergeten!" Moonpaw was verrast over haar woorden. Had iemand ooit zo vriendelijk tegen hem gedaan? Hem begrepen? Hij glimlachte haar warm toe, door zijn tranen heen. 'Bedankt,' murmelde hij zachtjes. En hij meende het.
[Sorry, dat wist ik niet. Ik heb het veranderd.]
|
|