|
|
Chris Styles ♥ 292
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:00 | |
| Mpfhee moet nog Gif kader maakt iemand ze? |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:01 | |
| - Swiftheart schreef:
- Shiva schreef:
- Ik heb zo veel hoofdpijn.
Heb net en stoel van klagenoot tegen slaap gehad en viel flauw. I have it cold D: Awh, beterschap Chriss <'3 Thank yaa ♥ |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:02 | |
| Wie eet er nu erwtensoep? IIIKKKK ^ Random shizzle xd |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:03 | |
| I feel like crying again... |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:23 | |
| Meh. Ik voel me genegeerd :l
En lolz, er was brand op school. Alles slecht geregeld en ik mocht niet naar mijn kluisje dus kon ik weer lekker ziek worden buiten. Iemand had brand gesticht op de jongens wc, het brandalarm moest handmatig aangezet worden omdat het niet uit zichzelf ging en... Gosh, mijn school faalt zo hard. Was wel eerder uit though, maar had het liever morgen gehad. Want dan heb ik acht uur :U |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:33 | |
| Lekker Noor x'D
En voor de mensen die me beterschap hadden gewenst @ Vorige pagina: Thanks <'3
Eheheh, I've found the most epic Android game ever x'D |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:34 | |
| Ik ben ziek, ik voel me ziek, en ik arghh~ Ik wil wel posten enz... maar ik voel me er te blegh voor... |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:36 | |
| Ik wilde vandaag ook echt gaan posten, maar ik voel me er ook te blegh voor. Dat omschrijft het eigenlijk wel perfect. Thanks for that. En beterschap, denk ik.
@ Quinty; Het ergste was nog dat alle docenten wel jassen hadden, behalve mijn mentor - hij is hip, en allemaal pussy deden en deden alsof het super koud was. Bitches, ik had niet eens een sjaal. Ga ergens anders zeuren D: Een docent zei serieus: 'Als ik jullie zie krijg ik het nog kouder!' En ik zei toen echt hard op: 'Dan kijk je maar ergens anders naar.' I regret nothing :U |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:37 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:39 | |
| »Nath; Another one. Welcome in my world x'D
Echt iedereen is ziek :')
»Noor; D'awhh <3 *Hug* |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:41 | |
| Ik moet ff de laatste episodes terugzoeken van how i met your mother en daarna kijken ;D Of maybe Miami vice. ... Te lastig xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:43 | |
| - Icoon schreef:
- Ik moet ff de laatste episodes terugzoeken van how i met your mother en daarna kijken ;D
Of maybe Miami vice. ... Te lastig xD How I Met Your Mother <'3 Ik kijk 't nu like anderhalve week, anderhalf seizoen af en totaal verlieft op Barney <'3 |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:46 | |
| - Saxon schreef:
- Icoon schreef:
- Ik moet ff de laatste episodes terugzoeken van how i met your mother en daarna kijken ;D
Of maybe Miami vice. ... Te lastig xD How I Met Your Mother <'3
Ik kijk 't nu like anderhalve week, anderhalf seizoen af en totaal verlieft op Barney <'3 Barney is idd echt geweldig ;D Maar ik heb echt te veel gemist, en moet nu echt te veel opzoeken D: Ik snapte eerst die story niet helemaal xD |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:48 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:49 | |
| - Icoon schreef:
- Saxon schreef:
- Icoon schreef:
Of maybe Miami vice. ... Te lastig xD How I Met Your Mother <'3
Ik kijk 't nu like anderhalve week, anderhalf seizoen af en totaal verlieft op Barney <'3 Barney is idd echt geweldig ;D Maar ik heb echt te veel gemist, en moet nu echt te veel opzoeken D: Ik snapte eerst die story niet helemaal xD Ik vind Barney zo geweldig, hè. SUIT UP~ Ik maak mensen op school gek ermee .-. Vinden ze leuk [<- Pls, notice the sarcasm]. Ah, well, ik kijk nog niet zo heel lang en ben nu bij S2E13. Dus ik heb aardig wat in te halen x'D |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Can anyone tell me why life is so goddamn unfair? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| - Ty schreef:
- IK KRIJG EEN BRIL :c
Succes o.o |
|
| |
Night, night 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:51 | |
| kijk dit tekstje vond ik terug heb k geschreven like 2 jaar terug
Some people are obsessed with the way they look or being the ‘popular kid’, that are their concerns the things they worry about. While in the meanwhile your head is full of thoughts of how you can kill yourself. It’s funny how a few words can drive people into a depression or even kill themselves. The worst depression is the one that no one sees and you try to look happy, try to hide your scars. The scars you made to prove your alive, to prove you have a heart that beats. It’s the way of feeling your alive, those people were happy children, those innocent creatures turned out into self-harming monsters.
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:51 | |
| - Ty schreef:
- IK KRIJG EEN BRIL :c
RAYBAN C: Hehe ik heb binnenkort GGD en weet nu al dat er uitkomt dat ik óf een bril óf lezen moet. Lenzen zijn niet zichtbaar maar is wel irritant.. Dus ik neem dan of lenzen of RayBan C: |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 19:53 | |
| CITO GING KUT KUT KUT KUTTTTTT. STRAKS IS ALLES FOUT EN MOET IK NOG LAGER DAN VMBO DOEN EN WORD IK PUTJESSCHEPPER TERWIJL IK DIERENARTS WIL WORDRN BEUHHHH... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|