|
|
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:26 | |
| ^ Sorry maar ik ben het wel een beetje met Cato eens. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:26 | |
| Vanaf dat ik hier zat wilde ik altijd al medicine cat worden met één van mijn accounts, maar dat zit er waarschijnlijk niet echt in... |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:27 | |
| Nou, ik weet toch al dat ik nooit gekozen zou worden voor een hoge rang, omdat de meeste mensen mijn karakter raar vinden, mij te zeurderig vinden. Maar dat ben ik, so what. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:28 | |
| - Fawnpaw schreef:
- Nou, ik weet toch al dat ik nooit gekozen zou worden voor een hoge rang, omdat de meeste mensen mijn karakter raar vinden, mij te zeurderig vinden. Maar dat ben ik, so what.
+1 Ik hoop gewoon dat het er toch ooit inzit dat ik ooit een hoge rang hier krijg.. |
|
| |
Esmee 93
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:29 | |
| Ach, de volgende keer meld ik me ook als beschikbaar aan =] |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:30 | |
| ik f*cking haat mijn leven!
gewoon omdat ik een schizofrene freak ben die voor eeuwig in een inrichting moet wonen |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:31 | |
| Stiekem wou ik me ook aanmelden voor zo'n Medicine cat, maar ik merkte het net pas. Ach, ik was waarschijnlijk toch niet gekozen xD |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:31 | |
| Het is best zeldzaam dat hoge rangen zo worden gekozen, de laatste keer dat ik me dit zo kan herinneren was voor de nieuwe speler van Crookedstar bijna 3 jaar geleden. :') |
|
| |
Esmee 93
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:32 | |
| - Mousefur schreef:
- Het is best zeldzaam dat hoge rangen zo worden gekozen, de laatste keer dat ik me dit zo kan herinneren was voor de nieuwe speler van Crookedstar bijna 3 jaar geleden. :')
Lawl, toen zat ik hier net x'D |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:32 | |
| ROT TOCH FF ALLEMAAL OP, JULLIE KUTMENSEN! |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:33 | |
| Ik doe niet meer mee.
Waarom reageert niemand op mijn topic van Autumnleaf. |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Soms weet ik niet waarom mijn leven nog zin heeft. Iedereen op school heeft een hekel aan me. Ze lachen me achter mijn rug om uit en mijn vriendinnen keren zich tegen mij. Waarom is deze hel niet gewoon afgelopen! |
|
| |
106
| |
| - Suntail schreef:
- ROT TOCH FF ALLEMAAL OP, JULLIE KUTMENSEN!
Gaat het? |
|
| |
Esmee 93
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:34 | |
| Ja zeg, schelden is een ding, maar je hoeft je niet op onschuldige af te richten mensen! Heb eens plezier in het leven, zo verschrikkelijk onmogelijk kan het toch niet zijn |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:36 | |
| - Mousefur schreef:
- Het is best zeldzaam dat hoge rangen zo worden gekozen, de laatste keer dat ik me dit zo kan herinneren was voor de nieuwe speler van Crookedstar bijna 3 jaar geleden. :')
Dat is lollig ;] Toen zat ik hier nog niet. ----------------- Sorry hoor, maar dit vind ik te ver gaan hoor, kunnen andere wat er aan doen dat jij depri ect. bent? ^mijn mening. |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:38 | |
| Verkeerde Quote?
Ga maar eens verder werken aan mijn post. |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:38 | |
| - Suntail schreef:
- ROT TOCH FF ALLEMAAL OP, JULLIE KUTMENSEN!
Er is een veel simpelere oplossing daarvoor |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:41 | |
| - Sandkit schreef:
- Mousefur schreef:
Lawl, toen zat ik hier net x'D Woah, was jij er toen al? Welk account? ... o.O' |
|
| |
Daan. 120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:42 | |
| - Mousefur schreef:
- Sandkit schreef:
- Mousefur schreef:
Lawl, toen zat ik hier net x'D Woah, was jij er toen al? Welk account? ... o.O' Friendlywind (Weggegeven) en daarna Kestrelwing |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 5 feb 2013 - 17:43 | |
| - Fallkit schreef:
- Mousefur schreef:
- Sandkit schreef:
- Mousefur schreef:
Lawl, toen zat ik hier net x'D Woah, was jij er toen al? Welk account? ... o.O' Friendlywind (Weggegeven) en daarna Kestrelwing Omgg Friendlywind en Kestrelwing, te lang geleden gewoon <3 Sorry, ik wist echt niet dat jij deze accounts hebt bespeeld .__. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|