We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 22:52
Mousefur schreef:
Fireheart schreef:
Mousefur schreef:
@Waz, omg zeldzaamheid. Vooral omdat het een jongen is .__.
Ik heb weer na lange tijd gepost met Mouseh, yeah, het ging beter dan verwacht xD
T is ook niet het type waar ik normaal mee om zou gaan, maar hij speelt ook al FF en Kingdom Hearts enzo. Seriously, die gast blijft me verbazen xD
Awesome :3 Er is like, één iemand op mijn school die ook anime/Zelda/FF fan is, al is het ook niet echt de type waar ik mee om ga ;-;
Lol hij heeft SAO gekeken xD Maar ja, het is zeldzaam. Hoewel er wel meer op mijn school zitten. Ik weet t alleen niet van iedereen. Mijn zo'n beetje enige vriendin in mijn leerjaar kijkt ook Anime etc. Dus dat is wel gezellig.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 22:54
Fireheart schreef:
Mousefur schreef:
Fireheart schreef:
Mousefur schreef:
Ik heb weer na lange tijd gepost met Mouseh, yeah, het ging beter dan verwacht xD
T is ook niet het type waar ik normaal mee om zou gaan, maar hij speelt ook al FF en Kingdom Hearts enzo. Seriously, die gast blijft me verbazen xD
Awesome :3 Er is like, één iemand op mijn school die ook anime/Zelda/FF fan is, al is het ook niet echt de type waar ik mee om ga ;-;
Lol hij heeft SAO gekeken xD Maar ja, het is zeldzaam. Hoewel er wel meer op mijn school zitten. Ik weet t alleen niet van iedereen. Mijn zo'n beetje enige vriendin in mijn leerjaar kijkt ook Anime etc. Dus dat is wel gezellig.
Ik zit zo'n beetje dezelfde situatie als jij, haha ^^ *SAO forever*
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 22:56
Mousefur schreef:
Fireheart schreef:
Mousefur schreef:
Fireheart schreef:
Mousefur schreef:
SAO <3 Blijft altijd speciaal voor mij. Kijk uit naar Gun Gale Online (Season 2)
Saxon
Deceased
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 22:57
Yeah. Gala foto's staan op Facebook :') Nu kan ik meegenieten zonder er zelf bij te zijn geweest en kijken hoe belachelijk sommige mensen op foto's staan x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 23:00
Fireheart schreef:
Mousefur schreef:
Fireheart schreef:
Mousefur schreef:
Fireheart schreef:
Mousefur schreef:
SAO <3 Blijft altijd speciaal voor mij. Kijk uit naar Gun Gale Online (Season 2)
Yeah, kan niet wachten! Ik heb op m'n computer ook zo'n lijstje staan met forever favorite anime's, SAO staat er sowieso tussen. <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 23:03
Butterbell is van Dreamheart de:
Dreamheart Riverclan U Stormfrost Riverclan uw zoon Breakingdawn Riverclan zijn vrouw Smoketear Riverclan haar vader Mousefur Riverclan zijn moeder Leopardfur Riverclan haar zus Cloudfrost Riverclan haar ex-echtgenoot Grassblade Riverclan zijn vader Shadeheart Riverclan zijn zuster Lovesong Riverclan haar dochter Butterbell Riverclan haar dochter
Creamyfrost
StarClan
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 23:26
Ik ben weer terug van de discotheek. Ik zat te twijfelen of ik nog zou posten, maar ik doe het toch maar niet. Dan ben ik morgen een beetje moe denk ik XD .