|
|
Daan 25
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 16:46 | |
| |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 16:51 | |
| - Killerpaw schreef:
- Brightpaw schreef:
- Killerpaw x Thrushpaw?
EDIT: Of beter, Berrypaw, zo veel topics heb ik daar nog niet mee x3 Courz :3 Ik maak hem gelijk^^ (wat is karakter van Berry 83?) Vooral rustig, voor de rest moet het karakter nog wat vormen in de RPG |
|
| |
ISABELLE TANYA BLAZE 83
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 16:52 | |
| - Brightpaw schreef:
- Killerpaw schreef:
- Brightpaw schreef:
- Killerpaw x Thrushpaw?
EDIT: Of beter, Berrypaw, zo veel topics heb ik daar nog niet mee x3 Courz :3 Ik maak hem gelijk^^ (wat is karakter van Berry 83?) Vooral rustig, voor de rest moet het karakter nog wat vormen in de RPG Ok ^^ ik begin gelijk 83 |
|
| |
Daan 25
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 16:55 | |
| Fawnpaw wil ook wel een topicje met Killerpaw :3 Maar dan wel in het kamp ofzo =D |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:08 | |
| Ik denk dat ik de rest van mijn karakters even buitensluit en me voor een tijdje op Arcticlight ga richten, gewoon omdat ik het heel graag wil. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:09 | |
| - Arcticlight schreef:
Ik denk dat ik de rest van mijn karakters even buitensluit en me voor een tijdje op Arcticlight ga richten, gewoon omdat ik het heel graag wil. Mm, zoek jij nog en topic voor Artic? =3 |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:12 | |
| - Arcticlight schreef:
Ik denk dat ik de rest van mijn karakters even buitensluit en me voor een tijdje op Arcticlight ga richten, gewoon omdat ik het heel graag wil. Brokenpaw? |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:15 | |
| - Brightpaw schreef:
- Arcticlight schreef:
Ik denk dat ik de rest van mijn karakters even buitensluit en me voor een tijdje op Arcticlight ga richten, gewoon omdat ik het heel graag wil. Brokenpaw? Zal wel posten op trainingtopics etc. en zo af en toe een topic starten hoor :3 Wanneer hij Warrior is gaat hij namelijk pas beginnen met echt vermoorden.
Kestrelwing: Is goed, met welk account wil je een topic dan? :3 |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:16 | |
| - Arcticlight schreef:
- Brightpaw schreef:
- Arcticlight schreef:
Ik denk dat ik de rest van mijn karakters even buitensluit en me voor een tijdje op Arcticlight ga richten, gewoon omdat ik het heel graag wil. Brokenpaw?
Zal wel posten op trainingtopics etc. en zo af en toe een topic starten hoor :3 Wanneer hij Warrior is gaat hij namelijk pas beginnen met echt vermoorden.
Kestrelwing: Is goed, met welk account wil je een topic dan? :3 (I'M Essie ea? XD) Dearheart |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:25 | |
| |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:27 | |
| Er is hier toevallig niemand die mij eventjes snel kan uitleggen wat een kwalitatieve samenstelling is? |
|
| |
Danii 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:28 | |
| - Waterpaw. schreef:
- Er is hier toevallig niemand die mij eventjes snel kan uitleggen wat een kwalitatieve samenstelling is?
Internet? c: |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:30 | |
| - Earthpaw schreef:
- Waterpaw. schreef:
- Er is hier toevallig niemand die mij eventjes snel kan uitleggen wat een kwalitatieve samenstelling is?
Internet? c: I tried, maar het enige wat ik kan vinden is dus kwantitatieve samenstelling/analyse en van dat staat er wel een duidelijke uitleg in mijn boek ;w;...
Het leven is oneerlijk. |
|
| |
Danii 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:32 | |
| - Waterpaw. schreef:
- Earthpaw schreef:
- Waterpaw. schreef:
Internet? c: I tried, maar het enige wat ik kan vinden is dus kwantitatieve samenstelling/analyse en van dat staat er wel een duidelijke uitleg in mijn boek ;w;...
Het leven is oneerlijk. Ouch .. Nouja, ik zou het verder ook niet weten :c |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:32 | |
| Het is gewoon jammer, zonde noem ik het... ~ |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:33 | |
| - Earthpaw schreef:
- Waterpaw. schreef:
- Earthpaw schreef:
- Waterpaw. schreef:
Het leven is oneerlijk. Ouch .. Nouja, ik zou het verder ook niet weten :c Nou, ik moet een verslag maken en daar moet ik dus een kwalitatief ding voor weten omdat dat erin moet staan. Maar ik weet niet eens wat het is :U Ach ja, één ding kan ik toch wel missen x') ? |
|
| |
Danii 82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:36 | |
| - Waterpaw. schreef:
- Earthpaw schreef:
- Waterpaw. schreef:
- Earthpaw schreef:
- Waterpaw. schreef:
Het leven is oneerlijk. Ouch .. Nouja, ik zou het verder ook niet weten :c Nou, ik moet een verslag maken en daar moet ik dus een kwalitatief ding voor weten omdat dat erin moet staan. Maar ik weet niet eens wat het is :U Ach ja, één ding kan ik toch wel missen x') ? Misschien kun je een leraar vragen? Degene waarvan je dit moet maken zal het denk ik wel weten xD |
|
| |
Daanz 550 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:46 | |
| Hmm, heb niet eens zin meer om dit laatste jaar Grieks met een voldoende af te sluiten... |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:54 | |
| Wat is mijn Smoketear ook een vuile leugenaar x3 |
|
| |
Acc Markt 117 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 17:55 | |
| I'm the Pope of Dope~