Algemene Onzin Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Raspberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 DPKsfdL
Daan
25

CAT'S PROFILE
Raspberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 16:46

Raspberry word cute :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 16:51

Killerpaw schreef:
Brightpaw schreef:
Killerpaw x Thrushpaw?

EDIT: Of beter, Berrypaw, zo veel topics heb ik daar nog niet mee x3

Courz :3 Ik maak hem gelijk^^ (wat is karakter van Berry 83?)

Vooral rustig, voor de rest moet het karakter nog wat vormen in de RPG
Killermoon
Member
ISABELLE TANYA BLAZE
83

CAT'S PROFILE
Killermoon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 16:52

Brightpaw schreef:
Killerpaw schreef:
Brightpaw schreef:
Killerpaw x Thrushpaw?

EDIT: Of beter, Berrypaw, zo veel topics heb ik daar nog niet mee x3

Courz :3 Ik maak hem gelijk^^ (wat is karakter van Berry 83?)

Vooral rustig, voor de rest moet het karakter nog wat vormen in de RPG

Ok ^^ ik begin gelijk 83
Raspberry
Member
Daan
25

CAT'S PROFILE
Raspberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 16:55

Fawnpaw wil ook wel een topicje met Killerpaw :3 Maar dan wel in het kamp ofzo =D
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:08

Ik denk dat ik de rest van mijn karakters even buitensluit en me voor een tijdje op Arcticlight ga richten, gewoon omdat ik het heel graag wil.
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:09

Arcticlight schreef:
Ik denk dat ik de rest van mijn karakters even buitensluit en me voor een tijdje op Arcticlight ga richten, gewoon omdat ik het heel graag wil.
Mm, zoek jij nog en topic voor Artic? =3
Brightspots
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:12

Arcticlight schreef:

Brokenpaw?
Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:15

Brightpaw schreef:
Arcticlight schreef:

Brokenpaw?

Zal wel posten op trainingtopics etc. en zo af en toe een topic starten hoor :3 Wanneer hij Warrior is gaat hij namelijk pas beginnen met echt vermoorden.

Kestrelwing: Is goed, met welk account wil je een topic dan? :3
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:16

Arcticlight schreef:
Brightpaw schreef:
Arcticlight schreef:

Brokenpaw?

Zal wel posten op trainingtopics etc. en zo af en toe een topic starten hoor :3 Wanneer hij Warrior is gaat hij namelijk pas beginnen met echt vermoorden.

Kestrelwing: Is goed, met welk account wil je een topic dan? :3
(I'M Essie ea? XD)

Dearheart
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:25

I love Frostlake x'D
Waterpaw.
Member
40
Actief

CAT'S PROFILE
Waterpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:27

Er is hier toevallig niemand die mij eventjes snel kan uitleggen wat een kwalitatieve samenstelling is?
Earthpaw
Member
Danii
82
Actief
Earthpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:28

Waterpaw. schreef:
Er is hier toevallig niemand die mij eventjes snel kan uitleggen wat een kwalitatieve samenstelling is?
Internet? c:
Waterpaw.
Member
40
Actief

CAT'S PROFILE
Waterpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:30

Earthpaw schreef:
Waterpaw. schreef:
Internet? c:
I tried, maar het enige wat ik kan vinden is dus kwantitatieve samenstelling/analyse en van dat staat er wel een duidelijke uitleg in mijn boek ;w;...

Het leven is oneerlijk.
Earthpaw
Member
Danii
82
Actief
Earthpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:32

Waterpaw. schreef:
Earthpaw schreef:
Waterpaw. schreef:
Internet? c:
I tried, maar het enige wat ik kan vinden is dus kwantitatieve samenstelling/analyse en van dat staat er wel een duidelijke uitleg in mijn boek ;w;...

Het leven is oneerlijk.
Ouch .. Nouja, ik zou het verder ook niet weten :c
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:32

Het is gewoon jammer, zonde noem ik het... ~
Waterpaw.
Member
40
Actief

CAT'S PROFILE
Waterpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:33

Earthpaw schreef:
Waterpaw. schreef:
Earthpaw schreef:
Waterpaw. schreef:
Internet? c:

Het leven is oneerlijk.
Nou, ik moet een verslag maken en daar moet ik dus een kwalitatief ding voor weten omdat dat erin moet staan. Maar ik weet niet eens wat het is :U
Ach ja, één ding kan ik toch wel missen x') ?
Earthpaw
Member
Danii
82
Actief
Earthpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:36

Waterpaw. schreef:
Earthpaw schreef:
Waterpaw. schreef:
Earthpaw schreef:
Waterpaw. schreef:
Internet? c:

Het leven is oneerlijk.
Nou, ik moet een verslag maken en daar moet ik dus een kwalitatief ding voor weten omdat dat erin moet staan. Maar ik weet niet eens wat het is :U
Ach ja, één ding kan ik toch wel missen x') ?
Misschien kun je een leraar vragen? Degene waarvan je dit moet maken zal het denk ik wel weten xD
Strugglebug
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:46

Hmm, heb niet eens zin meer om dit laatste jaar Grieks met een voldoende af te sluiten...
Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:54

Wat is mijn Smoketear ook een vuile leugenaar x3
Voleleap
Member
Acc Markt
117
Afwezig

CAT'S PROFILE
Voleleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 17:55

I'm the Pope of Dope~

Heerlijk gegeten, barstens vol. Nu mijn epi afkijken <'3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: