|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 9:49 | |
| @Linn: Lekker =D ! Dat wil ik ook wel weer eens een keertje :p .
Ik zal gaan posten. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 9:50 | |
| - Moony schreef:
- Arcticlight schreef:
Gisteren uit eten geweest, heb me zo enorm vol gepropt en voel me nu fantastisch <'3 Ik niet x'D
Awh, poor you xD En aan het eind werd ik opeens misselijk tijdens mijn ijs, maar dat ging na 5 minuten ofzo weer over :3 |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 9:53 | |
| - Arcticlight schreef:
- Moony schreef:
- Arcticlight schreef:
Gisteren uit eten geweest, heb me zo enorm vol gepropt en voel me nu fantastisch <'3 Ik niet x'D
Awh, poor you xD En aan het eind werd ik opeens misselijk tijdens mijn ijs, maar dat ging na 5 minuten ofzo weer over :3 Ik werd misselijk toen ik al een uur klaar was, maar toen ik had zitten kotsen was het over x'D Dat doet me weer denken aan die ene keer dat ik bij mijn oma mosselen ging eten. Er zat een hele bleke bij, maar ik was weer zo eigenwijs om m op te eten. Zo, buikpijn dat ik kreeg ;P |
|
| |
> Lyan 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 9:54 | |
| - Arcticlight schreef:
- Moony schreef:
- Arcticlight schreef:
Awh, poor you xD En aan het eind werd ik opeens misselijk tijdens mijn ijs, maar dat ging na 5 minuten ofzo weer over :3 Haha, ik voelde me gisteren ook helemaal niet lekker, maar vandaag wel gewoon weer x'D Btw, iemand een topicje? |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 9:55 | |
| - Moony schreef:
- Arcticlight schreef:
- Moony schreef:
- Arcticlight schreef:
Awh, poor you xD En aan het eind werd ik opeens misselijk tijdens mijn ijs, maar dat ging na 5 minuten ofzo weer over :3 Ik werd misselijk toen ik al een uur klaar was, maar toen ik had zitten kotsen was het over x'D Dat doet me weer denken aan die ene keer dat ik bij mijn oma mosselen ging eten. Er zat een hele bleke bij, maar ik was weer zo eigenwijs om m op te eten. Zo, buikpijn dat ik kreeg ;P Dat is niet zo heel leuk nee.. Naja, hopelijk gebeurt dat de volgende keer niet hé? :3 |
|
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 9:56 | |
| |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 9:58 | |
| |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 9:58 | |
| - Stormfur schreef:
- Arcticlight schreef:
- Moony schreef:
- Arcticlight schreef:
Awh, poor you xD En aan het eind werd ik opeens misselijk tijdens mijn ijs, maar dat ging na 5 minuten ofzo weer over :3
Haha, ik voelde me gisteren ook helemaal niet lekker, maar vandaag wel gewoon weer x'D Btw, iemand een topicje? Al mijn inspiratie voor Moon zit in 'dit' topic ^^ @Linn, ja, en anders proberen ze me te vergiftigen als ik elke keer ziek word =\ |
|
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 9:59 | |
| @Linn; Hoe zit het met Loki's stamboom? |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 10:02 | |
| Ik werk aan Suntails stamboom, die eigenlijk best wel groot is x3 |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| |
| |
Miss Eriksen [or called 'Soof'] 328 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 10:03 | |
| O ja, Marieke, ik moest je even iets vragen D:
//stuurtPM |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 10:04 | |
| - Honeypaw schreef:
- Sox schreef:
- Honeypaw schreef:
- Sox schreef:
- Honeypaw schreef:
- Stormfur schreef:
- Honeypaw schreef:
- @Stormfur; Why not? :c
---
Yay, Honey is Honeypaw~! <3
Omdat ze me altijd probeert te vermoorden o.O Hoe wil je dat voor elkaar krijgen .. :')
---
@Moon; Is het een link of een afbeelding? Normaal gezien moet je de link namelijk in de onderste balk doen ^^
Nou, wat bedoel je eigenlijk? want als ik die bovenste doe, dan moet je er een uit je documenten doen, maar als ik de link van de ava in de onderste doe, zegt ie dit: Er kan geen verbinding gemaakt worden met de URL die je hebt opgegeven :C Raar, wat voor link gebruik je? deze: https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/fwlqte.gif of deze: C:\Users\MSI\Pictures\formoon_zps5d85bed.gif De onderste kan het ook niet doen, maar de bovenste zou moeten werken als je hem in de onderste balk invoert. Dan zegt ie dus, dat too large or corupted ofzo xD |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 10:05 | |
| - Thrushpaw schreef:
- Smoketear schreef:
It's TIGERSTAR x3 Ff omdat de meesten m guess niet gezien hebben x3 Awesome! |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 10:06 | |
| En toen kreeg je te horen dat je oudtante overleden is .-. Lekker begin van de zondagochtend.
Mag ik nu gaan werken? Dan hoef ik dit niet aan te horen .-. |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 10:08 | |
| - Appledapple schreef:
- Thrushpaw schreef:
- Smoketear schreef:
It's TIGERSTAR x3 Ff omdat de meesten m guess niet gezien hebben x3 Awesome! Teken Moony, deze is zo gaaf <3 |
|
| |
RAWR 57
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 10:09 | |
| |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 3 feb 2013 - 10:09 | |
| Suntails stamboom op dit moment C: |