{{A new Generation}}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{{A new Generation}}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sunlily
Member
{{A new Generation}} DPKsfdL
Daniëlle, but call me Daan =D
72
Actief

CAT'S PROFILE
Sunlily
BerichtOnderwerp: {{A new Generation}}   {{A new Generation}} Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 21:08

Oke, we hebben dus de grote familie in RiverClan, jullie weten vast wel welke ik bedoel. Nu leek het mij leuk er ook 1tje in de TC te maken :3 Wie hier heeft der ideeën? Sunlily kan gebruikt worden, eerst zoek ik katten die zich zowiso als een familielid willen opgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snatcher
Member
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: {{A new Generation}}   {{A new Generation}} Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 21:12

Pinekit weet je al :3
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{A new Generation}}   {{A new Generation}} Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 23:43

Ik heb Solarsoul opzich wel, maar ze is wel een Warrior en ze is een bengaal
*Dawnpaw
Member
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{A new Generation}}   {{A new Generation}} Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 12:28

Ik heb Downfrost in de aanbieding ^^ hij moet alleen nog geaccepteerd worden bij TC xd
Snatcher
Member
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: {{A new Generation}}   {{A new Generation}} Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 12:32

Ik heb besloten dat van Pinekit te laten zitten, sorry ^^"
Pewdie
Member
RAWR
57

CAT'S PROFILE
Pewdie
BerichtOnderwerp: Re: {{A new Generation}}   {{A new Generation}} Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 12:41

Nee, dit lijkt mij echter niet zo'n goed idee. Straks is elke Clan één grote familie. We hebben het er al moeilijk mee dat RC dat is, dus nu moeten het ook niet bij TC doen. :I Een Clan in bedoeld om met je kat te RPG'en, vrienden te maken, en misschien zelfs een partner en kittens te krijgen. Als elke Clan een familie word, valt er niks meer te RPG'en..
Fawnstep
Member
{{A new Generation}} UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: {{A new Generation}}   {{A new Generation}} Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 12:45

Mmm, daar heb je gelijk in. Laat dit topic maar.
Rainhunter
Member
23

CAT'S PROFILE
Rainhunter
BerichtOnderwerp: Re: {{A new Generation}}   {{A new Generation}} Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 13:02

mag ik er ook even bijvoegen dat Riverclan familie ook in Wind, Thunder en Shadowclan komt (:

Bovendien deze familie is al begonnen aan het begin van Warrior Cats en is al zo ongeveer drie jaar lang steeds uitgebreider geworden ook onbewust. Het zijn twee enorme families (Mousefur fam en Dreamheart fam) die bij elkaar zijn gevoegd (door Breakingdawn en Stormfrost) maar deze families zijn gewoon ontstaan door rpg'en en veel. Families vinden leuke plotjes, kits, we zitten nu al in de 4e generatie bij de echte familie en aangetrouwd 6e, dit is niet zomaar iets wat je na kan maken. De familie is over de 120 gespeelde karakters en elke keer komen er meer bij. Dit kan je niet namaken en ik vind het eigenlijk een beetje kinderachtig dat je het wil proberen. En waarom, zit jij toevallig niet in de familie?

Ik zeg het maar.
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: {{A new Generation}}   {{A new Generation}} Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 13:05

Ik zit er wel in, met Bravesoul. Maar het leek me gewoon leuk om ook eens een stamboom te kunnen maken. Maar ik zei toch, laat dit topic maar!! Waarom luisteren mensen niet eens.
Dotpaw
Member
{{A new Generation}} 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{A new Generation}}   {{A new Generation}} Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 13:14

Ik zet hier maar even een slotje op, voor er weer een hele fight ontstaat. Klachten of verdere discussie? --> PB.

Mvg, Dotpaw.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {{A new Generation}}   {{A new Generation}} Icon_minitime

{{A new Generation}}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: