|
|
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: awrt zo 3 feb 2013 - 15:54 | |
| Als je die even kan geven haha
Ehm, Heb jij voorkeuren? ik heb mensen chars, katten chars en paarden chars noem maar x3 |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: awrt zo 3 feb 2013 - 15:56 | |
| echt heel erg mooi getekend! alleen zoals al eerder is gezegd zou ik aan de ogen werken bij je kat (niet dat ik het beter kan hoor)
wat is een art trade? |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: awrt zo 3 feb 2013 - 16:26 | |
| |
|
| |
Puck 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: awrt zo 3 feb 2013 - 16:37 | |
| @Mini ik ben er mee bezig en hij gaat niet vandaag af komen, maar dr uiterlijk lijkt veel op dit katje; - Spoiler:
en ik teken het liefts katten/honden, mensen en paarden liggen me niet zo @Heathpaw thanks C:ik ga die ogen nog aanpassen xD en een art-trade is dat je iets maakt voor de ander, en dan krijg je een werkje van die persoon terug C: je maakt gewoon een tekening voor elkaar, meestal van een van je chars @Nath thaanks! en is goed, ik zal kijken wanneer ik tijd heb c: |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: awrt zo 3 feb 2013 - 16:46 | |
| Is goedd, wie of wat zal ik tekenen? Ik heb vanavond namelijk wel tijd, en heb wel zin om te tekenen x3 Vul anders ff dit lijstje in en stuur m naar me via PB x3 - Code:
-
[b]Naam kat/dier dat ik tekenen moet:[/b] [b]Uiterlijk:[/b] [b]Sfeer:[/b] |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: awrt zo 3 feb 2013 - 17:05 | |
| Ah is super! ik zal wel even beginnen waneer ik kan x3
mijn chars:
Breakingdawn Disturbingvoice Butterbell Dangerdance Rowankit Road Nightcore |
|
| |
Puck 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: awrt zo 3 feb 2013 - 19:36 | |
| @Nath ik heb hem verstuurd naar Brightpaw C: @Mimi ik denk dat ik voor Breakingdawn ga :] - tot nu toe heb ik dus 2 art-trade afspraken, maar het is me een beetje onduidelijk wie er nou nogmeer een wilt doen, dus kunnen die me anders een PM sturen? want anders word dit topic ook zo rommelig - en tot slot heb ik hier een al wat oudere tekening op papier, gewoon om te laten zien: |
|
| |
Puck 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: awrt zo 3 feb 2013 - 22:07 | |
| sorry dubbelpost, hier is een nieuwe. Ik vind hem zelf minder goed gelukt |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: awrt zo 3 feb 2013 - 22:14 | |
| Ik ben bezig met de jouwe, Puckje x3 Ff zodat je weet wie ik wil dat jij tekent x3 Naam kat/dier dat ik tekenen moet: Brightpaw Uiterlijk: Een bruinige kat met donkere vlekken (bengaalse kat/zie google voor uiterlijk, of gewoon mijn account x3) Sfeer: Droevig en donker
En die is echt mooi Puck! Serious <3 |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: awrt ma 4 feb 2013 - 0:09 | |
| Ik wil ook wel een art trade doen! Zeg me maar wat/wie ik moet tekenen. (: En dus, als je nog eens tijd hebt kun je dan Yarrowpaw tekenen? Voor meer info, pb me maar.
|
|
| |
Puck 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: awrt wo 6 feb 2013 - 19:14 | |
| ik stop even met arttrades doen, heb nu een lijstje van dingen die ik nog moet doen C: @Ivyleaf ik pb je als ik tijd heb! nieuwe tekening, hij is nagetekend, dus niet helemaal zelf bedacht - Spoiler:
|
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: awrt vr 8 feb 2013 - 18:31 | |
| |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: awrt zo 17 maa 2013 - 16:25 | |
| Geen idee of je nog in dit topic kijkt maar wil je Bramblepaw eens tekenen? Dan teken ik ook een OC voor jou terug |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: awrt zo 17 maa 2013 - 20:22 | |
| Wooooow super mooi echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Darkfire jij tekent ook mooi ik zag het op je deviantart verder: wat is art-trade? |
|
| |
| Onderwerp: Re: awrt | |
| |
|
| |
|