[AG] You can have them

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[AG] You can have them

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Saxon
Deceased
[AG] You can have them TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 16:53

Yeah, het zoveelste account weggeef topic. Ik moet echt van verschillende accounts af, omdat ik 't niet meer vol houd.

Bij de een ben ik kieskeuriger dan de andere, hou daar dus rekening mee!

Thunderclan;
- Mottledpelt: Zwarte kater met groene ogen. Ik heb 'm helemaal uitgewerkt, maar nooit mee gepost. Alles mag veranderd worden, al zou ik 't liever niet hebben.
- Moonpool: Ze is niet van mij, maar van een vriendin van me, maar ze kan haar accounts niet actief houden. Moonpool is een verlegen, stille kattin die moeite heeft met contact leggen met anderen. Voorbeeld post verplicht!

Riverclan:
- Rebelvoice: Een rebelse lichtgrijze//witte kattin. Ze heeft nog wel eens de neiging om uit te vallen tegen andere katten en wat regeltjes te breken. Heeft een zwak voor kittens en apprentices. Is de mentor van Creamypaw!
- Lilykit: Een kitten, niets mee gedaan, mag veranderd worden!

Windclan:
- Hiddenpaw*: Kitten van LeopardstrikexEmberstorm, wordt warrior met de volgende ceremonie. Een hypere kater met een gouden hart, zal rustiger worden als 'ie warrior is. WARRIOR NAAM MOET HIDDENLEAF BLIJVEN!
- Fallensnow: Zelfde verhaal als Moonpool, is niet van mij maar van een vriendin. Heeft niet echt een karakter, wel een character kaart! Voorbeeldpost verplicht

Skyclan:
- Icespirit: Een vrolijke kater met licht groene ogen.
- Burnedleaf: Heeft een gehele verhaallijn achter zich staan. Deze mag doorgaan als mensen dit willen. Voorbeeldpost verplicht

Shadowclan:
- Smokedance; Een scherpe kattin, snauwt veel en moet niets van kittens en katers hebben. Is de mentor van Thornpaw. Moet actief blijven!
- Stoneroar; Niets mee gedaan, mag zo weg.

Bloodclan:
- Shadowpelt; I can't handel it >> Shadowpelt is een ex-Thunderclan kattin die door Bluestar [niet in de RPG] is verbannen vanwege de moord op een clanlid. Is een vriendin van Icy en heeft een hekel aan Saxon. Voorbeeld post verplicht!
- Muse: Ooit van iemand over genomen [als diegene 'm terug wilt, mag het]. Niets mee gedaan actually.

Rogue//Kittypet:
- Reinette; Nu haar baasje is overleden, leeft Reinette op zichzelf. Ze begint langzaam gek te worden, omdat ze niet weet hoe ze moet overleven in de wildernis.

Ik hou er hierdoor nog wel wat over, maar deze moeten gewoon als eerste weg x'D

- Quinty

Laatst aangepast door Saxon op zo 3 feb 2013 - 18:17; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeypaw''
Member
[AG] You can have them DPKsfdL
Danii
215

CAT'S PROFILE
Honeypaw''
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 17:13

Ik heb wel intresse in Lilykit. ^^
Saxon
Deceased
Quinty
1529
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 17:21

Je mag d'r hebben, ik stuur je 't wachtwoord (:
Ik denk dat de speelster ervan het wel goed vind, ze had 'm aan mij gegeven .-.
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 17:51

Moet Deathspirit terug op die lijst of niet ? x'D
James
Member
[AG] You can have them Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 17:53

Ik heb interesse in Hiddenpaw* Smile
Lilypaw..
Member
Danii
49
Actief

CAT'S PROFILE
Lilypaw..
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 18:00

Thank you (:

Heb je misschien het volledige plaatje nog van Lilykit?
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 20:14

Ik ben wel een beetje geïnteresseerd in Icespirit, alleen ik weet niet of ik hem actief kan houden maar ik wil hem opzich wel hebben.
Snatcher
Member
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 21:13

Ik bied me aan voor Moonpool, en een Voorbeeldpost komt
Oakpaw*
Member
Miss. Canada
150

CAT'S PROFILE
Oakpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 22:06

»Viktor; Zal 't met Babs bespreken
» Danii; Zal even voor je kijken ^^.
» Snatcher; Zet de voorbeeldpost maar gewoon hier neer, dat is 't makkelijkste.
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 22:47

Ik had gezegd dat ik Icespirit dus wel wou, maar ik wist nog niet zeker of ik actief met hem kon worden. Toch wil ik hem wel erg graag dus ik meld me toch maar voor hem Smile
Oakpaw*
Member
Miss. Canada
150

CAT'S PROFILE
Oakpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 23:00

Welke accounts heb je nog meer? :')
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 23:11

Solarsoul, Batkit* en binnenkort Aquamind en heeeel misschien Dreamerpaw, maar dat is nog niet helemaal zeker Smile het valt eigenlijk best wel mee, maar school geeft nogal veel huiswerk, vooral nu. Maar dat zal na het weekend vast minder worden. Maar ik heb net wat Posts gelezen en ik wil hem toch wel erg graag hebben Smile ik ben op Serigala trouwens ook Alpha vira , maar aangezien ik daar gewoon geen inspiratie heb zal ik daar momenteel niet bijzonder actief zijn, vooral met posten Wink
Snowdrop
StarClan
[AG] You can have them Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 23:12

Ik meld me aan voor Rebelvoice Wink
Voleleap
Member
Acc Markt
117
Afwezig

CAT'S PROFILE
Voleleap
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 23:17

» Melissa; Mhm, alright, ik stuur je z'n wachtwoord asap :')
» Bo; ik zal 't aan Julia vragen.
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 23:28

Heel erg bedankt dag ik hem mag hebben, ik kan niet wachten tot zijn wachtwoord Very Happy

[edit=Kan je mij dan ook het/de hele plaatje(s) geven als je die nog hebt?]
Saxon
Deceased
Quinty
1529
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 18:17

Icespirit is weg!
puzzler
Member
23
Actief

CAT'S PROFILE
puzzler
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimedi 5 feb 2013 - 12:44

ik wil shadowpelt wel

Shadowpelt liep door een donker steegje in ze was zo zenuwachtig! ze hoorden iemand met veel gekletter van een vuilnisbak afspringen. Ze vroeg een beetje trillend:'wie is daar'? Ik zij de mysterieuze stem van een kater. Ben jij degene die me zou helpen Saxon te vermoorden? ja, dat ben ik. Eerst wil ik nog vragen waarom je hem zo graag dood wil vroeg de stem. Dat hoef je niet te weten. Daarvoor heb ik je niet gevraagd. Help me nou gewoon maar. Oké hij sprong op Shadowpelt af en dode haar en daar in het licht stond met bloedende klauwen Saxon
Snatcher
Member
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimedi 5 feb 2013 - 14:33

Sorry, ik heb bij de Voorbeeldpost gemerkt dat ik Moonpool té moeilijk te besturen vindt
Cornkit
Member
tessa
61

CAT'S PROFILE
Cornkit
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 1:20

ik wil muse wel
Summer
Member
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 14:22

Ik zou Shadowpelt wel willen hebben Smile
Voorbeeld post komt eraan ! [Zal wel via pb sturen Smile]
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [AG] You can have them   [AG] You can have them Icon_minitime

[AG] You can have them
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: