|
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Opleidingen vr 1 feb 2013 - 20:39 | |
| Hi friends ^^ Ik vroeg me af, wat voor opleidingen jullie gaan doen. Vele zitten in hun examenjaar of dat zit er aan te komen. Enkele zitten zelfs al op een andere opleiding. Wat ik leuk zou vinden, wij zijn alleen over Nederland verdeelt, misschien gaan mensen allebei naar dezelfde school. Plus, je kunt hier advies vragen, voor als je nog echt geen idee hebt van wat je nou wilt. Daarom, als iemand al op een opleiding zit, kunnen ze er meer info over geven voor de ander.
Wat ik ga doen, is Horizon College Hoorn. Eerst wilde ik naar het Media College, maar mijn keuze is verandert. Reden: Ik ben vandaag naar de open dag geweest en ik vond het een veel leukere sfeer, leukere mensen en het is er veel breder. Ik wil de vormgeving in en het eerste jaar daar is er heel erg breed over.
Misschien een lijstje voor basis eigenschappen: - Code:
-
[b]School:[/b] [b]Richting:[/b]
|
|
| |
Bo 311 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Opleidingen vr 1 feb 2013 - 20:43 | |
| School: wss Groenhorstcollege - Barneveld Richting: Dierenartsassistente Miep ik zit pas i het 2e maar dat maakt nie uit - Me after a game when i'm like: YOLO:
|
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Opleidingen vr 1 feb 2013 - 20:47 | |
| Well ik zit er al op xD
School: Wellantcollege Aalsmeer Richting: Dierenartsassistente |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Opleidingen vr 1 feb 2013 - 21:18 | |
| School: No idea, ben net 12 Richting: Ik ben vanplan docent te worden later. Nederlands of aardrijkskunde docent als het meezit. Anders kan ik ook wel biologie gaan geven. Ik ben goed in Nederlands en aardrijkskunde en het lijkt me super om voor 'n klas te staan :3 ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY |
|
| |
Rin~ 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Opleidingen vr 1 feb 2013 - 21:20 | |
| School: Waarschijnlijk universiteit Twente Richting: Psychologie (Richting: Onderwijskunde)
Waarschijnlijk dan xD Heb nog een jaar |
|
| |
102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Opleidingen vr 1 feb 2013 - 21:23 | |
| School:Nu Dr. de graafschool. Richting: Griffier/Filosoof. [Rechten] |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Opleidingen za 2 feb 2013 - 10:26 | |
| School: Dunno, maar volgens mij zaten ze in Amsterdam//Groningen//nogiets Richting: Tandheelkunde ;D |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| |
| |
Fenna 58 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Opleidingen za 2 feb 2013 - 11:06 | |
| School: Stedelijk Gymnasium Haarlem Richting: Diergeneeskunde óf kattenfokker (dan mag ik een oud-kattenvrouwtje worden x3)
Ik zit in de 4e maar who cares? En ja ik sloeg wat klasjes over o3o <sub>Payback time is nearing And then our flag will fly Against a blood-red sky |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Opleidingen za 2 feb 2013 - 15:18 | |
| School: Daar maakt een 12-jarig meisje zich toch niet druk om? Richting: Schijven! En anders iets met dieren (katten- of hondenfokker)... |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Opleidingen za 2 feb 2013 - 18:33 | |
| - Breakingdawn schreef:
- School: MediaCollege Amsterdam
Richting: Grafisch Vormgeven
-noem jij mij nout niet leuk?- x'D ik vond Hoorn juist vreselijke sfeer Natuurlijk niet X''D Mijn mening is gewoon anders ^^ Ik hoor van veel mensen dat het MA nogal ongeregeld is, er vallen veel lessen uit, ect. Horizon lijkt me leuker. Plus nog iets leuks, ik kan bij Tineke op school blijven zitten -Waar ben jij dan geweest in hoorn Mim?- Hoorn is voor mijn gevoel leuker, maar dat zeg ik. Het is mijn mening En het is dichterbij |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Opleidingen za 2 feb 2013 - 18:39 | |
| School: Universiteit Twente Richting: Technische Geneeskunde
Ik zit dan nog wel op 5VWO, maar dit wil ik al doen sinds de 2e en mijn gedachten zijn nog steeds niet veranderd |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Opleidingen zo 3 feb 2013 - 12:51 | |
| School: Van hall Larenstein(Leeuwarden) Richting: Diermanagement, dieren in de zorg.
Ik zit in mijn derde jaar, dus volgend jaar studeer ik af, als het goed is XD .
I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Opleidingen | |