{{ Friends for a Bright Life

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Brightspots
StarClan
{{ Friends for a Bright Life O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 0:11

Welkom Gast en bedankt voor het kijken.

Ik merk dat Brightpaw niet echt vrienden heeft. En ik weet - vrienden vormen meer in de RPG... Dus ik zoek wat leeftijd genoten voor Brightpaw om een topic mee te starten, en dan zien we wel hoe t samen RPG'en gaat en hoe het klikt tussen de twee katten in de RPG
Even wat benodigde informatie over Brightpaw::
Stukje Geschiedenis:: Brightpaw was als kitten gewoon een gelukkige kitten, zo zullen de meeste katten ook over haar denken wanneer ze haar zien "de ooit zo gelukkige kitten, nu zo ongelukkig door haar vorige mentor, en de rest met wat ze heeft mee gemaakt." Want wanneer Brightkit haar naam Brightpaw kreeg, kreeg de Darkfire - de duistere kater als mentor toe gewezen. Brightpaw kon als kitten nog al snel schrikken, en voelde snel aan wanneer ze ergens bang voor moest zijn. En haar gevoel zij dat ze bang moest zijn voor Darkfire, dus dat uitte ze meteen - dit ging een vreselijke periode worden, wist ze. De trainingen maakte haar kapot, en wat ze zag met wat de kater deed sloopte haar. Ze zag hoe Darkfire een windclan poes vermoorde, hoe hij verlangde naar het leven in de duistere Shadowclan, en ze merkte dingen aan hem op die niet klopte. En die vermoedens werden waarheid, en Darkfire merkte dat Brightpaw meer wist dat wat ze behoorde te weten. En daar strafte Darkfire haar voor. Ze werd zo goed als mishandeld, zowel fysiek als mentaal. En ze ging er kapot aan. Dankzij Darkfire verloor ze zowel haar moeder als verschillende vrienden, zoals Nightpaw, en vrienden werden dankzij Darkfire ook geautomatiseerd, en Brightpaw voelt zich daar altijd nog verantwoordelijk voor.
Karakter:: Brightpaw is een schuwe angstige poes. Ze is bang om te vechten, en verstijfd ook helemaal in dat soort situaties, ze kan nu wel af en toe gelukkig zijn en in zijn voor spelletjes of een potje jagen. Ze kan ook gewoon grappig zijn en de lol broer uit hangen. Maar ze kan ook gemakkelijk in een dip zakken, en dat kan elk moment gebeuren bij wat haar er ook maar aan herinnerd met wat er in het verleden is gebeurd.

Dus, heb jij zin om je kat met Brightpaw om te laten gaan? Denk je dat je kat geschikt is voor Brightpaw? Vul dat even dit lijstje in::
Code:
<sub>[b]Naam::[/b]
[b]Naam kat::[/b]
[b]Warrior of Apprentice::[/b]
[b]Motivatie::[/b]
[b]Eventueel idee::[/b]
[b]Eventuele topic::[/b]

Iedereen word automatisch geaccepteerd, tenzij ik echt denk van; nee dit gaat niet werken.
Ik zoek namelijk vrienden, even geen problemen voor deze ziel. Want mijn bedoeling is om haar een gelukkige tijd te geven met vrienden, en plezier, en leuke avonturen. Want ze zal in de toekomst ook weer helemaal neer gaan, enkel hou ik dat lekker geheim tot het zo ver is.

Xx Nana
Terug naar boven Ga naar beneden
Sidepaw
Member
{{ Friends for a Bright Life DPKsfdL
Viktor
115
Actief

CAT'S PROFILE
Sidepaw
BerichtOnderwerp: Re: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 16:34

Naam:: Viktor
Naam kat:: Glidingpaw
Warrior of Apprentice:: Apprentice
Motivatie:: Ik vind het wel een leuk idee, en Glidingpaw en Brightpaw gaan ook samen het kamp uit voor The Blue Star, dus het zou misschien wel tof zijn als ze vrienden zijn
Eventueel idee:: Hierboven
Eventuele topic:: Ik wil er wel een aanmaken als je dat wilt
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 16:40

Naam:: Melissa
Naam kat:: Solarsoul
Warrior of Apprentice:: Warrior
Motivatie:: Het lijkt me wel leuk, ook preobeer ik met haar actief te worden.
Eventueel idee:: MIsschien kan Solarsoul haar helpen en haar ook een beetje beschermen (ik weet niet of dit wel kan)
Eventuele topic:: Ik heb het nu best druk dus dat zal nog even niet lukken Wink

Blacksoul
Member
{{ Friends for a Bright Life FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 16:52

Naam:: Jinte
Naam kat:: Drowningpaw [nieuw]
Warrior of Apprentice:: Apprentice
Motivatie:: Lijkt me erg leuk en denk dat
Eventueel idee:: Misschien dat Drowning een beetje humor in haar leven geeft want ik zie zijn karakter echt als iemand die niet erg serieus kan zijn en gewoon over alles een grap moet maken.
Eventuele topic:: Lijkt mij wel leuk (:
Airwisp
Member
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 17:05

Naam::Elena c:
Naam kat::Dawnfrost
Warrior of Apprentice:: warrior
Motivatie:: ik ben al heel lang van plan een nieuw account aan te maken, maar ik was nogal bang dat hij inactief zou worden. Ik hoop dat dat niet gebeurd als hij een goede vriend heeft ^^
Eventueel idee::hij kan nog alle kanten uit ^^
Eventuele topic:: kan ik altijd aanmaken =)

Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 17:49

Naam:: Daniëlle(Daan)
Naam kat:: Thornpaw
Warrior of Apprentice:: Apperentice
Motivatie:: Ik vind Bright awesome!
Eventueel idee:: Thornpaw kan wel meedoen als je evt. iets leuks bedenkt.
Eventuele topic:: Maak ik naar TBS aan omdat Thorn daar ook in voorkomt. Very Happy
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 18:20

@Viktor,
Prima, stuur je het topic naar me toe?

@Melissa,
Dan maak ik m wel aan ergens dit weekend, ik zet m hier neer en stuur m via PB ook nog een keer naar je toe

@Jinte,
Lijkt me super leuk! Dus jij opent m of ik?

@Elena,
Is goed, dan zie ik t topic wel verschijnen.

@Daan,
Prima, dan pb'en we daar nog wel ff over.
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 18:23

Oke, ik heb het dan wel druk met een werkstuk maar s'avonds kan ik wel posten Smile
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 18:25

Ik zal er rekening mee houden ^^
Loki
Member
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME!
399
Actief

CAT'S PROFILE
Loki
BerichtOnderwerp: Re: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 19:10

@Nath; ik moet Drowning nog aanmaken, maar als het niet teveel werk is kan jij hem dan aanmaken?
Drowningpaw
Member
8
Actief

CAT'S PROFILE
Drowningpaw
BerichtOnderwerp: Re: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 20:16

Alleen ik ben erachter gekomen dat er geen apprentices worden toe gelaten ._.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {{ Friends for a Bright Life   {{ Friends for a Bright Life Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: