|
| {{ The big Sunlily is here}} | |
| Daniëlle, but call me Daan =D 72 Actief
| |
| Onderwerp: {{ The big Sunlily is here}} do 31 jan 2013 - 17:40 | |
| Hallo beste mensen, Ik, Daniëlle/Daan, heb een nieuw accountje aangemaakt met de naam Sunlily. Ze gaat in de ThunderClan en ik zoek familie voor der. Siblings, oudere of juist jongere broertjes/zusjes, nichten of neven, opa's of oma's. Echt alles dus. Ook zoek ik vrienden, en mensen die willen reageren op haar topicjes Ik ben een beetje picky met het familie uitzoeken omdat ik echt actief wil worden, inactieve familie is niet handig! Vedder mogen ook vijanden, crushes, katten die haar binnen de clan pesten. Hopelijk willen jullie me helpen!
Xx Daniëlle
|
| | | Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{ The big Sunlily is here}} do 31 jan 2013 - 17:43 | |
| Ik wil met Solarsoul wel en vriendin worden |
| | | Daniëlle, but call me Daan =D 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{ The big Sunlily is here}} do 31 jan 2013 - 17:44 | |
| Solarsoul geaccepteerd als vriendin Als ik een setje heb voor Sunlily zal ik een {Open} topic maken ;] |
| | | Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{ The big Sunlily is here}} do 31 jan 2013 - 17:47 | |
| Oke |
| | | Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: {{ The big Sunlily is here}} do 31 jan 2013 - 17:56 | |
| Zou Sunlily een kitten willen, niet wetend van welke kater? |
| |
| Onderwerp: Re: {{ The big Sunlily is here}} do 31 jan 2013 - 17:58 | |
| @snatcher, zou kunnen ;] Kan je me eerst wat meer informatie kunnen geven over de kitten? |
| | | Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {{ The big Sunlily is here}} do 31 jan 2013 - 18:06 | |
| Softcream wel eventueel wel een vriend zijn (: |
| | | Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: {{ The big Sunlily is here}} do 31 jan 2013 - 18:09 | |
| Pinekit, en ik had dit nog staan: /General\
Name: Pinekit Future names: Pinepaw, Pineblood Age: Unborn Gender: Female Clan: ThunderClan (TC) Rank: Kit Parents: Swiftheart X Graystripe
/Outside\ Fur: Black-white Eyes: Green Nose: Black Pads: Pink Whiskers: Long, white Description: Hij is een klein zwart wit katertje, met een zwart neusje en grasgroene ogen. Zijn blik staat niet vaak vrolijk, meer op een serieuze manier. Alleen als hij zijn "drug" krijgt wordt hij blij... Build: Hij lijkt niet sterk gebouwd, maar de spieren voelen hard onder zijn huid. Hij is groter dan normaal. Setje: Zet ik hier later neer
/Inside+History\ As kit: Pinekit heeft een vreselijke jeugd gehad. Hij verliest een vriend, die green/white/blackcough krijgt. En iets dodelijks voor hém gebeurde ook... Op een dag speelt Pinekit vrolijk Moss-ball in het kamp, en let natuurlijk niet op de lucht boven hem. Zijn ogen blijven strak op het balletje gericht. Plots hoort hij een kreet van iemand, en iedereen spurt de holen in. Pinekit wordt vergeten. Hij snapte het rumoer niet, totdat hij omhoog keek. Het silhouet van een adelaar was zichtbaar. Pinekit snapte niks er van dat iedereen bang was. Vogels waren toch prooi? Hij heeft niet door dat de adelaar dichterbij kwam... Plots werden er klauwen om hem heengesloten en hij werd de lucht in gevuurd. Hij ziet iedereen steeds kleiner worden, tot Swiftheart/Graystripe/iemand op de adelaar springt en de keel doorsnijdt. Pinekit wordt direct losgelaten, en hij valt met een grote snelheid naar beneden. Hij smakt tegen de grond aan, en loopt kneuzingen op. Na een paar dagen in de Medicine Cat Den is hij supervrolijk dat hij weer weg mag, maar eigenlijk ís het vreselijk... Iedere kitten is bang dat hij degene was die adelaren lokt, en hij wordt genegeerd. Hij wordt geruïneerd. Later pesten ze hem ook met Crowfood. Zijn leven is verwoest, totdat... Op een dag komt er een Warrior binnen, en er zit een doorn in zijn voetenkussentje. Hij laat een bloedspoor achter, en Pinekit gaat dat als kit natuurlijk onderzoeken. Hij likt eraan, en zijn pupillen schieten groot. Hij wil meer likjes, en uiteindelijk heeft hij het spoortje opgelikt. Hij heeft iets monsterlijks opgelopen: verslaving aan bloed. Kattenbloed.
As Apprantice: Hij wilt het liefst vechttraining hebben, en niet om gevechten te winnen. Hij wilt graag wonden kunnen maken waar veel bloed uit komt, en dat is weer zodat zijn dorst gelest kan worden. Zijn honger ernaar wordt steeds groter, en hij wordt als hij het niet krijgt soms werkelijk krankzinnig. Eigenlijk is die bloedhonger als een soort drugs voor hem. Hij móét het hebben, anders wordt hij gek. Het pesten gaat door, maar... Op een dag komt de hoofdpester hem weer uitschelden, maar ziet een uitstekende rotspunt over het hoofd en snijdt zich eraan. Bloed welt op uit de wond, en Pinepaw's ogen groeien groot. Zijn honger klopte aan de deur. Hij vliegt hem aan en zet zijn tanden in hem. Hij schreeuwt het uit, en uiteindelijk rent hij weg. Ze gaan uit angst aardig doen. Pinepaw heeft nu wat hij vroeger wou. Maar wat hij nu wil heeft hij niet... Op een dag komt hij een Rogue tegen. Ze beginnen heftig te vechten, maar dan gebeurt er iets: hij vermoord hem. Pinepaw sleept zijn buit in een hol, en gaat drinken. Langzamerhand veranderd hij in een monster...
As Warrior:
Tja, ik ben mijn inspi kwijt, alleen dit is zeker. (Let op, dit is wel als hij heel oud is!) Pineblood heeft zijn honger weer, en op een dag gebeurt het: hij valt een kat aan. Als hij hem bijna wil vermoorden, komt Timefall en duwt hem weg. Hij deinst achteruit, en smakt tegen Highrock aan. Er klinkt gerommel, en een steen valt naar beneden. Hij komt keihard op Pine's kop, en hij valt dood op de grond. Pineblood was dood, en komt in Dark Forest.
/Post\ Mijn inspi is weg door het karakter, dus hij komt later :3
/About me\ Name: Annemeike Age: 12 jaar Ervaring: Iets meer dan een half jaar Bekendste acc: Nightsky/Frostypaw Motivatie: Ik vind het koppeltje zoiezo al geweldig, en Pinekit, ik heb hier zijn hele karakter lopen uitschrijven. Ik had zoiezo al verder willen gaan met hem.
Let niet op die post ^^" |
| |
| Onderwerp: Re: {{ The big Sunlily is here}} do 31 jan 2013 - 18:36 | |
| Ik denk der nog eff over na met Pinekit, oke?
@Soft mag vrienden zijn, wat we in PM hebben besproken =D |
| |
| Onderwerp: Re: {{ The big Sunlily is here}} vr 1 feb 2013 - 21:08 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: {{ The big Sunlily is here}} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |