|
|
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 15:54 | |
| @Kathn; Hey, die avatar ken ik x'D Mijn ex-account Weaselsoul had 'ie ook :') Maar aangezien diegene die 'm heeft overgenomen inactief is [>>] mag je 'm houden ^^' |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 15:54 | |
| Kathn, idd jij bent nummer 3000.
En ik ben eigenlijk best wel heeeeeel erg blij met m'n nieuw setje+kader+profielplaatje >3 Bedankt Nath <'3
|
|
| |
66
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 15:58 | |
| Mijn broertje, achternichtje, achterneefje & neefje zijn heel vervelend bezig D; |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 15:59 | |
| Ik lig hier echt mega sad in m'n bed. Nog steeds niks gehoord van crush die weet dat ik op hem ben, en heb te horen gekregen dat paardrijden+voetbal niet meer doorgaan. En ik mocht niet mee naar de winkel, moest binnen blijven omdat ik zogezegd ziek ben. I just look a little bit pale, that's all? |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:02 | |
| Hm, ik heb een nieuwe avatar nodig, kan iemand me helpen met een plaatje zoeken? |
|
| |
Puck 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:03 | |
| - Saxon schreef:
- @Kathn; Hey, die avatar ken ik x'D Mijn ex-account Weaselsoul had 'ie ook :') Maar aangezien diegene die 'm heeft overgenomen inactief is [>>] mag je 'm houden ^^'
mooi katje he? C: ik vond t echt een heel gaaf plaatje toen ik hem zag ^^ en it sucks dat je account niet meer actief gehouden word :c maar nu kan ik wel dit plaatje houden mwhehe :] |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:05 | |
| - Kathn schreef:
- Saxon schreef:
- @Kathn; Hey, die avatar ken ik x'D Mijn ex-account Weaselsoul had 'ie ook :') Maar aangezien diegene die 'm heeft overgenomen inactief is [>>] mag je 'm houden ^^'
mooi katje he? C: ik vond t echt een heel gaaf plaatje toen ik hem zag ^^ en it sucks dat je account niet meer actief gehouden word :c maar nu kan ik wel dit plaatje houden mwhehe :] Prachtige kat :') Yeah, nogal >> Ik heb er meermaals over getwijfeld om 'm terug te vragen, via een Admin, maar ergens doe ik 't toch nooit x'D |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:05 | |
| Meap... Waarom zijn er geen actieve Soul Eater RPG forums of weet niemand er een :c |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:12 | |
| - Kathn schreef:
- Moon. schreef:
- Kathn schreef:
- @moon
thanks ;D alleen hoe zal ik je .gif bijsnijden? is het voor een avatar? Ja het is voor een ava ^w^ zoiets?
- Spoiler:
je ziet het randje niet zo goed door de lichte kleur, maar ik kan de kleur veranderen als je wilt C: (mijn andere acc is ditxD) THANKS<3333333333333333333333333333333333333333333 HIJ IS AWESUM! |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:12 | |
| - Twirlfang schreef:
- Ik lig hier echt mega sad in m'n bed. Nog steeds niks gehoord van crush die weet dat ik op hem ben, en heb te horen gekregen dat paardrijden+voetbal niet meer doorgaan. En ik mocht niet mee naar de winkel, moest binnen blijven omdat ik zogezegd ziek ben. I just look a little bit pale, that's all?
Awww *Hugs* Poor you :c |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:17 | |
| Aww :3
Pff, ik lief dit setje gewoon xD |
|
| |
Puck 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:17 | |
| - Darkblood schreef:
- Kathn schreef:
- Moon. schreef:
- Kathn schreef:
- @moon
thanks ;D alleen hoe zal ik je .gif bijsnijden? is het voor een avatar? Ja het is voor een ava ^w^ zoiets?
- Spoiler:
je ziet het randje niet zo goed door de lichte kleur, maar ik kan de kleur veranderen als je wilt C: (mijn andere acc is ditxD) THANKS<3333333333333333333333333333333333333333333 HIJ IS AWESUM! no problemo ;D |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:18 | |
| Jongens zijn moordwapens in de liefde. ): Maar goed, Youtube moet bijna klaar zijn met m'n video te uploaden. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:19 | |
| DAT IS NIET WAAR xD
*Is Jongen* |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:25 | |
| - Flamestripe schreef:
- DAT IS NIET WAAR xD
*Is Jongen* Ghehe, dat zal ik pas over een halfjaar weten, ik zit pas in groep 8 xD |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:25 | |
| Mehh, vind het plaatje van Time niet meer :c Ik ga nog even doorzoeken, maar anders ga ik zijn uiterlijk omgooien x'D |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:27 | |
| - Moony schreef:
- Flamestripe schreef:
- DAT IS NIET WAAR xD
*Is Jongen* Ghehe, dat zal ik pas over een halfjaar weten, ik zit pas in groep 8 xD Uhh ? Ik snap hem niet ? *Is ook Belg* |
|
| |
M 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 2 feb 2013 - 16:29 | |
| |
|
| |
Terror 55 Actief
| |
| - Flamestripe schreef:
- Moony schreef:
- Flamestripe schreef:
- DAT IS NIET WAAR xD
*Is Jongen* Ghehe, dat zal ik pas over een halfjaar weten, ik zit pas in groep 8 xD Uhh ? Ik snap hem niet ? *Is ook Belg*
Over halfjaar zit ze op de middelbare (': Denk dat ze dat bedoeld x'D |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Daar kom ik ooit misschien wel achter, al denk ik dat omdat ik zo kieskeurig ben ik wel de juiste uit zal kiezen uiteindelijk. Flamestripe: Haha, ik vind jouw onderschrift eng, for some reason. Het lijkt net alsof de bek en de ogen aan elkaar vast zitten.. :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|