|
|
✗ 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:24 | |
| Ik moet mijn honden uitlaten... vandaag nog niet gedaan en ik moet dan kei ver mee gaan fietsen :S En dan nog in de regen BAH!! Echt waarom nu Nl |
|
| |
The Crazy Nana Person 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:34 | |
| - Flamestripe schreef:
- Naar je pa ? ;$
Vader, Papa, daddy, whatever, mn ouders zijn gescheiden, en ik ga vaak under the shower bij mn moeder, in het weekend als ik bij mn vader behoor te zijn. De shower is kapot bij mn vader. |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:37 | |
| - Dotteh en Kitaah c:
*Fluit onschuldig* |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:39 | |
| @Juulll', sooo cute <3
Klik!! Iemaannnd?? Ik wil posten ,_, |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:40 | |
| - Innerghost schreef:
- @Juulll', sooo cute <3
Klik!! Iemaannnd?? Ik wil posten ,_, Als je een Kittypet hebt, zou ik graag eens met Moony posten ;3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:42 | |
| - Moony schreef:
- Innerghost schreef:
- @Juulll', sooo cute <3
Klik!! Iemaannnd?? Ik wil posten ,_, Als je een Kittypet hebt, zou ik graag eens met Moony posten ;3 Ik heb een Kittypet... Enkel heb ik geen inspiratie voor Kittypets... Maar wat misschien wel kan is dat er een Kittypet dat topic binnen komt, t is bij Fourtree's, en dan kan maybe wel wat grappigs uit komen x3 Maar als je een andere kat hebt - maakt niet uit welke clan of rogue or whatever, mag je daar mee ook dat topic binnen komen. |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:43 | |
| - Innerghost schreef:
- Moony schreef:
- Innerghost schreef:
- @Juulll', sooo cute <3
Klik!! Iemaannnd?? Ik wil posten ,_, Als je een Kittypet hebt, zou ik graag eens met Moony posten ;3 Ik heb een Kittypet... Enkel heb ik geen inspiratie voor Kittypets... Maar wat misschien wel kan is dat er een Kittypet dat topic binnen komt, t is bij Fourtree's, en dan kan maybe wel wat grappigs uit komen x3 Maar als je een andere kat hebt - maakt niet uit welke clan of rogue or whatever, mag je daar mee ook dat topic binnen komen. Hehe, oké ik reageer daar straks wel. Maar absoluut geen vechten hè, Moony is daar te breekbaar en te oud voor |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:46 | |
| - Moony schreef:
- Innerghost schreef:
- Moony schreef:
- Innerghost schreef:
- @Juulll', sooo cute <3
Klik!! Iemaannnd?? Ik wil posten ,_, Als je een Kittypet hebt, zou ik graag eens met Moony posten ;3 Ik heb een Kittypet... Enkel heb ik geen inspiratie voor Kittypets... Maar wat misschien wel kan is dat er een Kittypet dat topic binnen komt, t is bij Fourtree's, en dan kan maybe wel wat grappigs uit komen x3 Maar als je een andere kat hebt - maakt niet uit welke clan of rogue or whatever, mag je daar mee ook dat topic binnen komen. Hehe, oké ik reageer daar straks wel. Maar absoluut geen vechten hè, Moony is daar te breekbaar en te oud voor She wont kill Moony x3 But She'll make Moony scared, like very scared.
Innerghost is écht een typische Shadowclan kat. Ken je Russetfur uit de boeken? She's like her <3 |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:48 | |
| - Innerghost schreef:
- Moony schreef:
- Innerghost schreef:
- Moony schreef:
- Innerghost schreef:
- @Juulll', sooo cute <3
Klik!! Iemaannnd?? Ik wil posten ,_, Als je een Kittypet hebt, zou ik graag eens met Moony posten ;3 Ik heb een Kittypet... Enkel heb ik geen inspiratie voor Kittypets... Maar wat misschien wel kan is dat er een Kittypet dat topic binnen komt, t is bij Fourtree's, en dan kan maybe wel wat grappigs uit komen x3 Maar als je een andere kat hebt - maakt niet uit welke clan of rogue or whatever, mag je daar mee ook dat topic binnen komen. Hehe, oké ik reageer daar straks wel. Maar absoluut geen vechten hè, Moony is daar te breekbaar en te oud voor She wont kill Moony x3 But She'll make Moony scared, like very scared.
Innerghost is écht een typische Shadowclan kat. Ken je Russetfur uit de boeken? She's like her <3 Oja ;3 Moony heeft het eigenlijk niet zo op mensen, ze slaat naar elk mens dat te dicht bij komt en lijkt de hele dag chagerijnig ;P Maar ach, een kat moet op z'n minst wat eerbied hebben voor zo'n oud mormel XD |
|
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:50 | |
| NATHIEPATHY. c: Ik heb een meeneem setje bij u aangevraagt. ~ ---- Ik ga Rolo denk ik helemaal vernieuwen, en wss ook een nieuwe naam. :I |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:51 | |
| Moony is nu officieel de oudste kat van WC xD Niemand heeft het tot nu toe aangedurft om een kat zo oud te maken (': |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:53 | |
| - Mousefur schreef:
- Moony is nu officieel de oudste kat van WC xD
Niemand heeft het tot nu toe aangedurft om een kat zo oud te maken (': Lol, ze is gebaseerd op de praktijkkat van de dierenarts x'D |
|
| |
Screw you 51
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 15:56 | |
| heb nu wel een aantal naampjes xD |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 16:00 | |
| Omg, ik denk niet dat de fluitjuf nog komt, ze is al een halfuur te laat :') |
|
| |
Screw you 51
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 16:02 | |
| - Moony schreef:
- Mousefur schreef:
Niemand heeft het tot nu toe aangedurft om een kat zo oud te maken (': Lol, ze is gebaseerd op de praktijkkat van de dierenarts x'D Damn nu ben ik vn mn troon gestoten xD nu heb ik de 1na oudste xD das Lovetear <3 |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 16:07 | |
| - Dangerpaw schreef:
- Moony schreef:
- Mousefur schreef:
Niemand heeft het tot nu toe aangedurft om een kat zo oud te maken (': Lol, ze is gebaseerd op de praktijkkat van de dierenarts x'D Damn nu ben ik vn mn troon gestoten xD nu heb ik de 1na oudste xD das Lovetear <3 Hihi, stiekem vind ik dat ze daar een award o.i.d voor verdient. xD Maar, dan krijgen we wss opeens leden die spontaan een nog oudere kat aanmaken. |
|
| |
The old one 106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 16:08 | |
| - Littlepaw schreef:
- Dangerpaw schreef:
- Moony schreef:
- Mousefur schreef:
Niemand heeft het tot nu toe aangedurft om een kat zo oud te maken (': Lol, ze is gebaseerd op de praktijkkat van de dierenarts x'D Damn nu ben ik vn mn troon gestoten xD nu heb ik de 1na oudste xD das Lovetear <3 Hihi, stiekem vind ik dat ze daar een award o.i.d voor verdient. xD Maar, dan krijgen we wss opeens leden die spontaan een nog oudere kat aanmaken. JAmmergenoeg is dat dan wel zo xD Maar daar gebeurt dan niks mee maar Love is nog wel de oudste clankat |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 16:08 | |
| - Littlepaw schreef:
- Dangerpaw schreef:
- Moony schreef:
- Mousefur schreef:
Niemand heeft het tot nu toe aangedurft om een kat zo oud te maken (': Lol, ze is gebaseerd op de praktijkkat van de dierenarts x'D Damn nu ben ik vn mn troon gestoten xD nu heb ik de 1na oudste xD das Lovetear <3 Hihi, stiekem vind ik dat ze daar een award o.i.d voor verdient. xD Maar, dan krijgen we wss opeens leden die spontaan een nog oudere kat aanmaken. Lol, straks zitten hier katten van 30 ;P |
|
| |
The old one 106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 16:11 | |
| ik zou heel gemeen Love nog 2 jaar ouder kunnen maken xD maar 16 is al echt oud voor een Clankat |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 feb 2013 - 16:12 | |
| - Lovetear schreef:
- ik zou heel gemeen Love nog 2 jaar ouder kunnen maken xD
maar 16 is al echt oud voor een Clankat Jup, en voorlopig blijft Moon dezelfde leeftijd als Moon van de dierenarts xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|