|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 16:57 | |
| - Frostlake schreef:
- Blossompaw schreef:
- Frostlake schreef:
- Sunsong
Sunspark Sundapple Sundrop
Wat betekend Chime? Chime is het geluid wat bijv. kerkklokken maken, een soort melodietje dus c: Ah zo x'D Kan je der nog wat bedenken <3 Euhm Sunlily Sunrose Sunbeam Sunstrike Sunstreak Sunglimmer |
|
| |
•○• Esmee •○• 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 16:57 | |
| - Fizzpaw schreef:
- Frostlake schreef:
- Blossompaw schreef:
- Frostlake schreef:
- Sunsong
Sunspark Sundapple Sundrop
Wat betekend Chime? Chime is het geluid wat bijv. kerkklokken maken, een soort melodietje dus c: Ah zo x'D Kan je der nog wat bedenken <3 Mag ik ook?
Sunleap' Sunjoy Suneye(s) Sunnight Sunday Sunwhisper
Sunwhisker Sunpoppy Sunwater Sunflower Runrhyme Sunsong Sunsnow |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 16:58 | |
| Damn.. Misschien had m'n mentrix gelijk dat ik wat meer van mezelf af moet gaan bijten >> @lucht-je-hartje |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 16:59 | |
| Wie kan aan mij uitleggen hoe GIMP werkt? Ik snap er niets van ._. |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 16:59 | |
| Omg, zoveel mooie namen met Sun x'D
Deze moet ik uit gaan kiezen nu; Sunsong Sunspark Sundapple Sundrop Sunflower Sunpoppy Sunleap Sunlily Sunrose Sunbeam Sunglimmer |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:02 | |
| - Frostlake schreef:
- Omg, zoveel mooie namen met Sun x'D
Deze moet ik uit gaan kiezen nu; Sunsong Sunspark Sundapple Sundrop Sunflower Sunpoppy Sunleap Sunlily Sunrose Sunbeam Sunglimmer Sunsong en Sunflower zijn uit mijn hoofd gezegd al bezet ^^" |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:02 | |
| @Frostlake; Ik vind Sunlily wel mooi. Wanneer weet ik trouwens of ik Dreamerpaw krijg??? |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:06 | |
| @Melissa, ik wacht nog even oke, want ik vind het erg moeilijk Dreamer weg te doen :3 Miss kan je een voorbeeldpost schrijven om me meer te overtuigen ;] @Cato, ja inderdaad x'D Ik twijfel tussen Sunlily, Sunfall, Sunrose, Sundapple, Sundrop |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:07 | |
| - Frostlake schreef:
- @Melissa, ik wacht nog even oke, want ik vind het erg moeilijk Dreamer weg te doen :3 Miss kan je een voorbeeldpost schrijven om me meer te overtuigen ;]
@Cato, ja inderdaad x'D Ik twijfel tussen Sunlily, Sunfall, Sunrose, Sundapple, Sundrop Ik zal gaan voor Sunfall |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:09 | |
| - Ik op Facebook schreef:
- Hoe mijn dag er vandaag uitzag:
6 uur opgestaan om bus te halen naar Leeuwarden station, tentamen gemaakt op school, terug naar station gelopen, met de bus naar m'n kamer gegaan, daar achter moeten komen dat ik geen sleutels bij me had, toch kamer ingekomen door lieftallige buurvrouw, biebboeken gehaald, terug naar school gegaan om boeken in te leveren, €1,20 boete betaald (voor 2 dagen te laat?!), voor 2e keer naar station gelopen, pleister gehaald bij etos want kwam erachter dat me vinger bloedde (vraag me niet waarom), bus terug naar huis genomen, van Heerhugowaard naar pap's huis gelopen (!), konijn oogdruppels gegeven, naar mam's huis gegaan en nu vrolijk de hond aan het uitlaten. pfff D: |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:09 | |
| - Frostlake schreef:
- @Melissa, ik wacht nog even oke, want ik vind het erg moeilijk Dreamer weg te doen :3 Miss kan je een voorbeeldpost schrijven om me meer te overtuigen ;]
@Cato, ja inderdaad x'D Ik twijfel tussen Sunlily, Sunfall, Sunrose, Sundapple, Sundrop Ik zal het als ik tijd heb wel doen. Ik wil haar plotseling echt graag, ik heb bijna op elke rpg waar ik op zit een dromerig karakter, en ik vind die naam gewoon leuk En als je haar terug wilt mag dat van mij Als ik har krijg dwing ik me zelf om actief met haar te blijven xD |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:10 | |
| ♥♫ @cato; ik zou voor Sundrop gaan als k jou was. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:11 | |
| - Ghostkit. schreef:
♥♫ @cato; ik zou voor Sundrop gaan als k jou was. Daan zit te twijfelen hea, nii ik x'3 Maar toevallig zat ik hiervoor wel te twijfelen over -heart of -drop x'3 |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:13 | |
| - Blossompaw schreef:
- Ghostkit. schreef:
♥♫ @cato; ik zou voor Sundrop gaan als k jou was. Daan zit te twijfelen hea, nii ik x'3 Maar toevallig zat ik hiervoor wel te twijfelen over -heart of -drop x'3 ♥♫ dn zoo ik Sundrop nemen xd |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:13 | |
| Ik twijfel nu tussen Sunlily, Sunfall&Sundrop x'D |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:15 | |
| @Daan; Sunlily is awesum <3 |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:16 | |
| Omg jullie zeggen allemaal wat anders xC Nu twijfel ik tussen Sunfall&Sunlily, bijde zo mooi... |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:17 | |
| - Frostlake schreef:
- Omg jullie zeggen allemaal wat anders xC
Nu twijfel ik tussen Sunfall&Sunlily, bijde zo mooi... Sunlily ^.^ |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:18 | |
| Sunlily is origineler, aangezien Sunfall ook voorkomt in Bluestar's Prophecy. ^^ |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 31 jan 2013 - 17:25 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |