|
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Acceptaties door mods wo 30 jan 2013 - 18:32 | |
| warrior cats rpg, Acceptaties door mods
what do the stars tell us? Beste leden,
we hebben een nieuwe regeling. Vanaf nu mogen ook moderators nieuwe clanleden accepteren. Uiteraard zullen ze dan nog wel rekening moeten houden met de eisen van de clanleider. We hebben dit ingesteld, omdat het soms vrij lang duurde voordat leden geaccepteerd werden en we hopen dat het zo wat sneller verloopt.
Mvg. het Team
|
|
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Acceptaties door mods wo 30 jan 2013 - 21:52 | |
| Geld dat er enkel voor als de Leader én Deputy er even niks aan kunnen doen? T lijkt me namelijk niet echt fijn als de mods die taak ook helemaal overnemen ^^
Niet aanvallend bedoeld of gemeen ofzo, want voor sommige clans is t idd nodig. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Acceptaties door mods do 31 jan 2013 - 7:33 | |
| Ik had misschien nog een heel klein idee Misschien is het handig dat zowel de leider als de deputy moderator permissies krijgen in hun eigen board zodat ook de deputy de lijst kan updaten wanneer de leider inactief is en ze topics kunnen sluiten/verwijderen. En als jullie denken dat deze mensen er dan gebruik van gaan maken kunnen jullie altijd nog regels opzetten die enkel in het leaderboard staan zodat de leaders en deputy's dit kunnen volgen? :3 Het is maar een voorstel ^^ Maar het lijkt me enorm handig voor zowel de leiders en de deputy's. Want dan kun je op z'n minst samenwerken en gaan de acceptaties waarschijnlijk sneller. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Acceptaties door mods do 31 jan 2013 - 10:31 | |
| Hebben we ooit gehad, maar we vonden het niet goed werken gezien ze ook toegang kregen tot andere moderator zaken toen. |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Acceptaties door mods do 31 jan 2013 - 19:32 | |
| Hoe bedoel je? Als je iemand permissies geeft in dat board dan is dat toch enkel voor het board waar je permissies voor hebt gegeven. |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Acceptaties door mods do 31 jan 2013 - 23:07 | |
| Nope. Kunnen ze ook andere dingen. |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Acceptaties door mods do 31 jan 2013 - 23:17 | |
| Je kan instellen dat een account alleen permissies [topics sluiten, stickys maken etc.] heeft op een bepaald board, heuwr (:
If you know how x'D |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Acceptaties door mods vr 1 feb 2013 - 7:34 | |
| Je gaat gewoon naar gebruikers en groepen, maakt voor iedere clan een nieuwe groep aan met bv. de naam 'Thunderclan leader / deputy'. Als je zo'n groep aan hebt gemaakt zie je naast het 'bewerken' knopje ook een ander knopje. Dit is voor de permissies. Daar klik je op en scroll je naar het board van Thunderclan bijvoorbeeld. Dan zie je aan de rechterkant 'Moderator' staan, vink dit aan en sla op. Dan kan er niks verkeerd gaan? Ik heb daar in ieder geval nooit problemen mee gehad om mijn vorige sites ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Acceptaties door mods vr 1 feb 2013 - 12:06 | |
| Jawel. Dan kunnen ze meer dan enkel die boards. |
|
| |
Miss. Canada 150
| |
| Onderwerp: Re: Acceptaties door mods vr 1 feb 2013 - 16:39 | |
| .. Uhm, nee hoor. Je kan instellen dat het alleen voor díe boards is, dan kan je bij de permissies instellen |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Acceptaties door mods vr 1 feb 2013 - 17:32 | |
| Uuh, dan heb ik misschien het verkeerde gezegd. Dan is de goede oplossing volgens mij dat je naar het board zelf gaat, dan de permissies daarvan en dan vink je bij de groep waarvan je wilt dat die dat board kan 'beheren' zoals een mod dat overal kan dan vink je het vakje 'Beheer' aan. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Acceptaties door mods | |
| |
|
| |
|