Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Neonclan-RPG-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Desertpaw
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 19:53

Metaljuice/Blueholder/Warrior/Single/Camp

De zwarte kat was vreselijk duizelig weer opgestaan. Ze herinnerde zich opeens weer wat er allemaal gebeurt was. De vossen waren weg. Dat dacht ze dan. Wankelend probeerde ze een rondje te lopen. De diepe wond in haar nek, prikte en klopte vreselijk. Er klonk gesnik. Metaljuice volgde het geluid, en zag rainbowstar huilend en nat op haar nest. Nog vaagjes miauwde ze: ''Rainbowstar.. wat is er? En waar is crowstrike?''


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 20:35

''Rainbowstar.. wat is er? En waar is crowstrike?'' Miauwde Metaljuice. ''Oh Metaljuice.. Hij is dood. Het was vreselijk'' Barstte ze in tranen uit. De leader begroef depressief haar kop in haar poten.

-KORT-


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautypetal
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 DPKsfdL
Kiana
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Beautypetal
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 21:14

goldenglow/30moons/bleuholder/warrior/single/camp

goldenglow liep naar de bedroefde rainbowstar toe hij had hem niet meer verdrietig gezien sinds de dood van zijn ouders. "he rainbow alles komt wel weer goed, ik snap dat je verdrietig bent want dat was ik ook toen mijn geliefde stierf. maar je moet weten dat ze altijd in je hart zal blijven." "weetje iemand heeft dit ook ooit een keer aan mij verteld op de dag dat mijn vrouw stierf, weetje wie dat was..dat was je vader. net als hij je moeder en nu crowstrike zullen zij altijd over ons waken in de starclan.




Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 Bgv1qr
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 17:58

-Rainbowstar-20moons-Waterfall-Redholder-

. "he rainbow alles komt wel weer goed, ik snap dat je verdrietig bent want dat was ik ook toen mijn geliefde stierf. maar je moet weten dat ze altijd in je hart zal blijven." "weetje iemand heeft dit ook ooit een keer aan mij verteld op de dag dat mijn vrouw stierf, weetje wie dat was..dat was je vader. net als hij je moeder en nu crowstrike zullen zij altijd over ons waken in de starclan. Ze keek met betraande ogen naar de Blueholder. "Bedankt" opeens voelde ze dat ze naar de black and white stone moest gaan. "Ik denk dat ik naar de black and white stone moet gaan." Snikte ze. "Ik wil weten of dit en voorspelling voor de clan was" miauwde Rainbowstar terwijl ze naar buiten strompelde.


Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Aquila
Member
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 DPKsfdL
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons.
Gender:
Rank:
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: Neonclan-RPG-Topic   Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 20:52

Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 Aquilap


-goldenglow-30 moons-forest-bleuholder`-

goldenglow keek naar de betraande ogen van rainbowstar, ze zij "Ik denk dat ik naar de black and white stone moet gaan." "Ik wil weten of dit en voorspelling voor de clan was" goldenglow liep rustig achter de weg strompelende rainbowstar aan. ondersteunde haar het zijn schouder. "he, rainbow ik denk dat het een goed idee is om naar de black en white stone te gaan." goldenglow dacht even na. "ik wil wel met je mee. als jij dat wil. maar je moet echt minstens twee katten meenemen want in deze vervelende toestand kun je echt niet alleen gaan." goldenglow dacht diep na over zijn eerste rijs naar de black en white stone toen was rainbowstar nog niet eens geboren. goldenglow was toen net een leerling en hij was uit gekozen om meet te gaan samen met rainbows vader, zij waren vroeger altijd al maatjes. goldenglow vond het zo spannend om daar te wachten voor die fel verlichte grot. zijn tweede keer was hij een jonge warrior daar na is hij nooit meer gegaan.

Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 Assassin__s_creed_icon_50x50_by_sladinforever-d2xyq24





Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 317cexc
Neonclan-RPG-Topic - Pagina 5 Aquilat
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Neonclan-RPG-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: