Let me know



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me know

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foulplay
Member
Let me know DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Let me know   Let me know Icon_minitimezo 18 dec 2022 - 10:53

Foulplay onderdrukte een huivering toen de sneeuw zich in zijn vacht drong. Het moest ook echt weer hem overkomen om tussen wat bomen door te lopen en vervolgens een hele sneeuwlaag over zich heen te krijgen. Hij had zich net een hond gevoeld toen hij de sneeuw uit zijn vacht schudde, maar het bleef aan hem kleven en het water drong diep door zijn vacht heen en verkilde hem op het bot. Het was dat het midden op de dag was, anders was hij in zijn nest gekropen en was hij gaan slapen. Helaas waren er nog taken die gedaan moesten worden vandaag. Foulplay onderdrukte een zucht. Waar was de tijd gebleven dat hij een kitten was en dat hij warm in de nursery lag? Meteen keek hij met een bijna schuldige blik om zich heen. Dat waren geen gedachten voor iemand die bijna warriorleeftijd bereikt had! De kater liep het kamp binnen en maakte zichzelf wijs dat hij in de nursery zou gaan checken of dat de queens nog prooi nodig hadden. De nursery was een stuk warmer ten opzichte van het kamp en Foulplay moest moeite doen om zijn gesnor te onderdrukken. De queens lagen allemaal te slapen en Foulplay gebruikte dat moment om even te gaan zitten en te genieten van de warmte. Heel even maar.

@Thornkit'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me know
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: