Don't worry, mama. There ain't no one like me.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't worry, mama. There ain't no one like me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionpaw
Member
Don't worry, mama. There ain't no one like me. 8adcfcbd1c65958c9683b9d6bf1a31bc
Amyyy
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Lionpaw
BerichtOnderwerp: Don't worry, mama. There ain't no one like me.   Don't worry, mama. There ain't no one like me. Icon_minitimedo 8 sep 2022 - 17:48

Lion zat in het midden van het Camp, haar staart zwiepte geïrriteerd heen en weer terwijl ze rondkeek. Ze verveelde zich dood, haar vrienden waren nergens te bespeuren, misschien vooral omdat ze nog niet eens moeite had gedaan om vrienden te maken. Haar siblings, Hyena en Cloudy waren ook nooit echt in de buurt. Ergens vond ze dat wel stom, zo kon ze amper nog met haar zusje of broertje praten of mee omgaan. Maar ze gaf de schuld op haar trainingen. 10 moons. Zo oud was de kleine kattin ondertussen.

Nog even en ze zou warrior kunnen worden en dan zou het echt kunnen beginnen. Nee, niet dat ze zou kunnen meevechten en de Clan mee moet voeden, maar dat ze eindelijk haar ambitieuze dromen zou kunnen waarmaken. Het woud claimen en van haar maken. Ja, dat klonk nog altijd perfect. Ook al was dit vast elke kitten hun droom, of een soort van fase maar Lion was dit niet ontgroeid. Voor haar was het een uitdaging en geen fase.

Lionpaw snoof even bij de gedachte dat men soms dacht dat het maar een fase was. Nee, ze zou op een dag bewijzen dat dit niet zo was maar ze moest voorzichtig er aan beginnen en geen fouten maken. Het zou perfect moeten zijn, een goed doordacht plan. Het liefste zonder rode pootjes te krijgen, maar wat moet dat moest. Maar het belangrijkste bleef dat ze ooit over het hele woud - of toch om te starten de Clan - zou regeren. Zou dit haar mama trots maken? Als zij ooit op een dag boven op de rotsen mocht staan in plaats van Blazestar. Dat ze neer kon kijken op alle katten die naar haar moésten luisteren. Dat zij het voor het zeggen had. Dat ze zou leiden met perfectie. Oh de dingen die ze dan zou veranderen aan deze Clan.

Ze liet een tevreden zucht horen terwijl ze languit ging liggen, haar pootjes uitrekkend naar de high rock toe. Don't worry mama, there ain't no one like me.

+ @Mintroot


Don't worry, mama. There ain't no one like me. Lionki11
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintroot
Member
Don't worry, mama. There ain't no one like me. DPKsfdL
Cynthia
188
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Mintroot
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry, mama. There ain't no one like me.   Don't worry, mama. There ain't no one like me. Icon_minitimedo 15 dec 2022 - 15:21

Ondanks dat haar kittens steeds dichter bij het punt kwamen dat ze warriors konden worden, merkte ze dat ze zelf nog steeds niet goed hersteld was van alles. Misschien had ze het vanaf het begin moeten weten dat kittens krijgen dit averechtse effect zou hebben op haar gezondheid, maar dat had niks uitgemaakt. Dan had ze deze kittens nog steeds gewild, ook al was het meer een ongelukje. Toch probeerde ze zoveel als ze kon haar taken weer op zich te nemen, maar ook haar rust te nemen wanneer ze het nodig had. Dit was een van de momenten waar ze haar rust nodig had, toch werd haar aandacht getrokken door haar dochter. "Lionpaw," Begroette ze haar eenmaal ze bij haar was. "Wat ben je aan het doen?" Het was gewoon een eerlijke vraag, niet een verwijt.


Don't worry, mama. There ain't no one like me. F3D37X
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't worry, mama. There ain't no one like me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: