If you told me you need me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 If you told me you need me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Coldstreak
Member
If you told me you need me DPKsfdL
Freedje
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Coldstreak
BerichtOnderwerp: If you told me you need me   If you told me you need me Icon_minitimeza 25 jun 2022 - 16:31

Er was veel gebeurd op korte tijd. Coldsteak had een apprentice gekregen, Hawkpaw, waardoor hij minder tijd overhield om in het kamp te zijn omdat er van hem werd verwacht door Eveningstar dat hij zijn apprentice klaar zou stomen voor de strijd. Het was iets wat hij niet wilde. Waarom konden apprentices niet gewoon nog even apprentices zijn? Hij hoopte dat de oorlog tussen ShadowClan en ThunderClan gesetteld zou zijn eer dat Hollykit apprentice zou worden. En anders zou hij er wel een stokje voor steken dat ze vechttraining kreeg. Zes manen was veel te jong om zich met vechttrainingen bezig te houden, wat Eveningstar daar ook van dacht. Zijn pleegdochter mocht niet ten strijde trekken. Niet als ze nog steeds zo jong was. De kater checkte zijn omgeving toen hij het kamp binnenkwam en merkte tot zijn tevredenheid op dat Hollykit het niet in haar kopje had gehaald om rond te dwalen door het kamp. Mooi zo. Hij wist hoe de queens hun poten soms vol konden hebben aan zijn pleegdochter en hij respecteerde hun des te meer omdat ze er zo goed mee om konden gaan. Hij ging de nursery binnen en een zacht gesnor ontsnapte hem toen dat hij het bundeltje zwarte vacht zag liggen. Hij boog zich naar voren zodat hij haar met zijn neusje aan kon raken. ”Ben je wakker, Hollykit?” vroeg hij op een ongewoon zachte toon aan haar.

@Hollykit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollykit.
Member
If you told me you need me DPKsfdL
Cynthia
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Hollykit.
BerichtOnderwerp: Re: If you told me you need me   If you told me you need me Icon_minitimezo 26 jun 2022 - 21:48

Ze had zich in haar nest opgekruld, nadat ze toch wel in het kamp was geweest om wat rond te kijken, maar er was niet zoveel te doen geweest, dus was ze terug gegaan. Het enige jammere was dat er in de nursery ook niks te doen was naast proberen wat te slapen. Ze had zich daarom ook opgekruld, hopende dat slaap gewoon voor even zou komen, maar voor ze echt weg kon zakken voelde ze een neusje in haar vacht en hoorde ze een bekende stem. Haar oortjes gingen meteen overeind staan en ze kwam overeind om naar Coldstreak te kunnen kijken. "Gaan we iets doen?" Misschien was het vreemd om dat meteen te vragen, maar ze hoopte dat hij hier was gekomen met een reden.


If you told me you need me Hollykit_sign
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstreak
Member
If you told me you need me DPKsfdL
Freedje
232
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Coldstreak
BerichtOnderwerp: Re: If you told me you need me   If you told me you need me Icon_minitimedo 7 jul 2022 - 15:33

Coldstreak onderdrukte een zucht toen dat Hollykit overeind kwam met de vraag of ze iets gingen doen. Natuurlijk. Natuurlijk zou ze er geen genoegen nemen om hier net als elke andere kitten rustig te blijven liggen. Ze was een drukke kitten die altijd wel wat wilde doen en het was erg jammer voor haar, maar ze zou pas over vier manen uit het kamp mogen gaan. Stiekem hoopte Coldstreak dat de naderende oorlog tussen ShadowClan en ThunderClan gezakt zou zijn of al gestreden zou zijn zodat ze er geen deel aan hoefde te nemen. Ondanks dat ze niet zijn dochter was, was Coldstreak wel als een vader om haar gaan geven en het laatste wat hij wilde, was haar naar een strijd zien vertrekken met de gedachte dat ze daar niet levend terug van zou keren. Hij knipperde met zijn ogen. Nee, daar mocht hij nu niet aan denken. ”Als je me belooft dat je dichtbij me blijft, kunnen we wel even het kamp in gaan,” bromde hij tegen haar, zijn gele blik op haar laten rustend. Hij wist dat ze geen genoegen zou nemen met enkel het kamp, maar hij kon haar net zo snel weer in de nursery droppen als dat hij haar daar vandaan had gehaald als ze te ver zou gaan. Daar was hij zeker niet te beroerd voor om dat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollykit.
Member
If you told me you need me DPKsfdL
Cynthia
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Hollykit.
BerichtOnderwerp: Re: If you told me you need me   If you told me you need me Icon_minitimema 17 okt 2022 - 12:28

Ze keek Coldstreak verwachtingsvol aan. Natuurlijk kon hij er ook gewoon alleen zijn om bij haar te controleren, maar ze hoopte dat dat niet zo was. Toen hij dan ook aangaf dat ze wel rond het kamp konden gaan kwam ze meteen overeind. ”Is er iets interessants?” Dat was waar ze voornamelijk op hoopte, ook al vond ze het zeker ook niet erg om tijd met Coldstreak te besteden. Ze was allang blij dat hij een van de katten was die haar aandacht wilde geven. Er waren er tenslotte genoeg die haar negeerden, ook al begreep ze niet goed waarom.


If you told me you need me Hollykit_sign
Terug naar boven Ga naar beneden
 
If you told me you need me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Nursery-
Ga naar: