beachclan~rpg topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 beachclan~rpg topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Firelion
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 19:52

Sun~leader~leaders den

Sun lag te slapen in zijn nest toen hij een geluidje hoorde hij schrok op en opende zijn ogen bij de ingang van zijn hol zag hij een kat staan.Wat is er vroeg hij met een beetje vermoeide stem hij was laat gaan slapen en was steeds weer wakker geworden.Langzaam stond hij op en liep richting de ingang waar hij bleef staan en de andere kat aankeek.


beachclan~rpg topic 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Scars
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 19:35

Dolphinleaf // Healer // Healer Den + Leader Den

Dolphinleaf werd wakker van een geruis. Ze ging rechtop zitten en keek de Den rond. Boven in de hoek, op een inham, zat een grote, witte uil. Ze schreeuwde en rende uit haar den. Ze viel om en ging op haar zij liggen, ademde een paar keer in en uit van de schrik. De uil zou daar nog een paar dagen zitten. Wat moest ze dan doen?? Ze zuchtte een keer en stond op. Ze liep naar de leader den. 'Sun?' zei ze zacht. 'Sun?' zei ze nog eens, wat harder. 'Ik moet je wat zeggen'


beachclan~rpg topic Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65beachclan~rpg topic Cupcatpixelartbeachclan~rpg topic Scarsonderschriftbeachclan~rpg topic Cupcatsgbeachclan~rpg topic Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 16:45

Sun~leader~leaders den

'Sun?' hoorde hij iemand roepen 'ik moet je wat zeggen' Sun liep naar de kat toe en zag dat het Dolphinleaf was. Hij ging zitten en vroeg kalm "wat is er Dolphinleaf"hij keek haat vragend aan en hoopte dat het niks ergs was. Hij kon het niet laten om te vragen "is het goed of slecht" en stond op.Hij had Dolphinleaf hooren schreeuwen en gezien dat ze was omgevaalen dus liep hij naar zijn nest en wenkte dat ze moest komen.Hij zorgde dat zijn nest lekker lag en en zonder woorden maakte hij haar duidelijk dat ze moest gaan liggen of zitten.


beachclan~rpg topic 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklepaw
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Age: >6 moons
Gender:
Rank:
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 16:53

Dolphinleaf // Healer // Leader Den

Dolphin ging zitten. 'Slecht' zei ze. 'Ik denk dat ik een paar dagen mijn hol niet in kan. Er zit een reusachtige uil. Daarom gilde ik vanochtend. Je hebt het vast wel gehoord' De healer keek naar haar poten. Als er nu een ongeluk zou gebeuren, zou ze de Warriors niet kunnen verzorgen! Wat dan? Ze zuchtte een keer. 'Weet je hoe ik hem weg moet jagen? Hij is echt... Reusachtig!' riep Dolphin uit. Ze keek ernstig naar de leader die nadacht.


beachclan~rpg topic 29d7502
xXI'm only answering your call tonightXx
xXI'm only answering your lust for lifeXx
xXBelieve me, you're the only oneXx
xXSparkle in my mindxX
stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 20:07

Dolphin ging zitten. 'Slecht' zei ze. 'Ik denk dat ik een paar dagen mijn hol niet in kan. Er zit een reusachtige uil. Daarom gilde ik vanochtend. Je hebt het vast wel gehoord' De healer keek naar haar poten. Als er nu een ongeluk zou gebeuren, zou ze de Warriors niet kunnen verzorgen! Wat dan? Ze zuchtte een keer. 'Weet je hoe ik hem weg moet jagen? Hij is echt... Reusachtig!' riep Dolphin uit. Ze keek ernstig naar de leader die nadacht.Sun dacht diep na maar hij kon niks bedenken dus liep hij naar de deputy toe en vroeg wat moeten we doen terwijl hij met zijn saart naar de uil wees.


beachclan~rpg topic 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
beachclan~rpg topic DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 9:42

Shineheart| Deputy| Rocks

Verveel lag Shineheart op een van de rotsen, de zon verwarmde haar pels. Het voelde warm en vertrouwd. Ze zuchtte diep. Haar zandkleurige vacht leek wel te schijnen nu. Haar snuit lag verveeld op de rots waar ze op lag. "Shineheart..." Zei ze in stilte. Haar naam hoorde bij haar pels. Haar pels had een zand kleur, maar haar pels leek te schijnen in de zon. Weer zuchtte Shineheart. Het was een warme dag en er was niks te doen. Ineens wiebelde haar oren, er kwam een kat aan! Snel stond ze op, hij kon mee met de jachtpatrouille van zonhoog. Maar dan had ze nog een krijger of leerling nodig. Shineheart knikte toen de kat was aangekomen.


beachclan~rpg topic 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostclaw
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons already..
Gender:
Rank:
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimema 9 apr 2012 - 13:08

(misschien kun je ff een ceremonie houden, voor de app.)

Dolphinleaf // Healer // Camp

Dolphin liep achter haar leader Sun aan. Ze maakte een grote boog toen ze langs haar hol kwam. De zon scheen hoog in de lucht. Het verlichtte haar vacht lichtjes. Het water golfde wat. Ze zag Shineheart al op de grond liggen. Hopelijk kon die haar verder helpen.


beachclan~rpg topic 34hgso9
Let the happyness shine. Forget the terrible past.
Because the world that excist now, is the future.
You will shine as a star as long as you are yourself.

They could use your clicks:
beachclan~rpg topic Lsmaw beachclan~rpg topic FhKDF beachclan~rpg topic F6Z0G
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimema 9 apr 2012 - 19:32

Sun~leader~Camp

Hij zag dat Shineheart naar hem knikte en hij knikte terug als antwoord hij zag dat Dolphinleaf hun healer ook was gekomen. Hij keek naar de uil en zag dat hij echt heel erg groot was. Toen kreeg hij een idee als Dolphinleaf een apprentice had konden ze samen kruiden gaan zoeken en die voorlopig ergens anders neerlegen.Dus stond hij op en met twee sprongen stond hij boven op de rotsen hij ademde even diep in en begon te spreken.Wil iedereen die oud genoeg is om zijn eigen prooi te vangen zich verzamelen.Hij keek even rond en toen iedereen er was ging hij weer verder boven het hol van Dolphinleaf zit een grote uil zij kan daardoor niet naar binnen dat betekent dat ze niet bij haar kruiden kan komen.Daarom heb ik besloten dat ze een leerling krijgt dat zal zijn BirdpawHij keek nog een keer rond waarna hij van de rots af sprong en hij weer naar Shineheart liep.


beachclan~rpg topic 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
beachclan~rpg topic DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimema 9 apr 2012 - 19:47

Shineheart| Deputy| Rocks

Shineheart zag dat het Sun was. Ze schrok even waarna ze zichzelf weer beheerste. Hij knikte terug. "Hallo, Sun." Zei ze vriendelijk. "Heb je zin om met me te gaan jagen?" Ze dachte even na. "Dan kan een van de warriors wel de leiding over nemen." Shineheart hoopte dat hij het leuk zou vinden. Ze keek in de prachtige ogen van Sun. Haar ogen keken nieuwsgierig. Even keek ze naast hem, er zat een grote uil op het hol van Dolphinleaf. Sun had het al wel gemerkt moeten hebben. "Die uil wordt vanzelf wel moe, en dan gaat hij weg." Dacht ze. Toch hield ze die uil in de gaten, zijn ogen zaten al dicht. Was hij nou gewoon in slaap gevallen daar? Shineheart sprong van de rots af en sloop op het hol af. Ze zag dat de uil zijn ogen open deed en naar haar keek. Ze stond nu stokstijf stil, al wist ze dat de uil haar zoieso al gezien had. Al moest ze nou nie tnog meer gaan bewegen...


beachclan~rpg topic 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
Frostclaw
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons already..
Gender:
Rank:
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimema 9 apr 2012 - 23:17

Fireeyes // Warrior // Camp

Fireeyes werd wakker van wat stemmen buiten het kamp; ze klonken goed, iets was Fire haatte. "Hallo, Sun." Zei een kat vriendelijk; Shineheart wist ze "Heb je zin om met me te gaan jagen? Dan kan een van de warriors wel de leiding over nemen." Bij het horen van het laatste sprong Fireeyes uit haar nest. '' Ik kan wel de leiding nemen; tijdelijk dan'' zei ze. Dolphinleaf stond er ook bij. Hij keek naar het dak van de Medicine Den. Daarop zat een gigantische witte uil. '' Mijn Starclan! Zit ie in de weg? '' zei ze. Dit was de eerste keer dat ze Starclan zei. Ze was schijnheilig, en dacht aan alle details. Hij keek met grote ogen naar het beest en wachtte op antwoord.


beachclan~rpg topic 34hgso9
Let the happyness shine. Forget the terrible past.
Because the world that excist now, is the future.
You will shine as a star as long as you are yourself.

They could use your clicks:
beachclan~rpg topic Lsmaw beachclan~rpg topic FhKDF beachclan~rpg topic F6Z0G
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberry
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Daan
25

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Raspberry
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 8:03

Dangerpaw/leerling/camp

Langzaam stond Dangerpaw op en rekte zich uit hij liep naar buiten richting zijn mentor . Hij hoorde hem.zeggen dat hij de leiding wel wou overnemen en Dangerpaw zei "ja'hij moet de leiding krijgen."


beachclan~rpg topic 23rjqmc
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
beachclan~rpg topic DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 16:38

Shineheart| Deputy| Camp

'' Ik kan wel de leiding nemen; tijdelijk dan'' Hoorde Shineheart Fireeye zeggen. '' Mijn Starclan! Zit ie in de weg? '' Zei ze vlak daarna. Shineheart knikte. Met een grote sprong kwam ze bij de uil terecht. Hij begon een luis geluid te maken. Ze negeerde het geluid en ontblootte haar nagels. Ze sprong vaak opzij om de klauwen van de uil te ontwijken. Uiteindelijk zette ze af en zette haar nagels in de uil. Even haalde hij nog uit, maar hij vloog vlak daarna weer weg. "Kom er maar uit, Dolphinleaf!" Riep Shineheart geruststellend. "Hij is weg!"


beachclan~rpg topic 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklepaw
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Age: >6 moons
Gender:
Rank:
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 19:28

Dolphinleaf // Healer // Camp

Dolphin slaakte een zucht. '' Gelukkig, dat grote beest is weg. '' zei Dolphinleaf puffend. '' Dank je Shineheart '' Zei ze en likte de kat op zijn kop. Ik wil ook wel op het kamp letten, dacht ze. Maar als ik een bod tegen Fireeyes breng, zal ie mij slaan. Dat was wel eens eerder gebeurt bij een andere kat. '' gaan jullie maar lekker jagen, dan ga ik mijn medicijnen bijvullen. Die uil heeft heel mijn kast verfomfaaid, daar ben ik potverdorie 2 manen mee bezig geweest. '' Dolphinleaf liep haar grot in, en keek naar de kapot gevallen brokken steen. Ze zuchtte en begon inhammen te graven tegen de muur. Het was luid te horen van buiten. '' OH JA, IK HEB MODDER NODIG. KAN IEMAND DAT GAAN HALEN?'' riep hij vanuit achter zijn den. Zo kon hij de planken verstevigen. Het duurde misschien een paar dagen voordat het compleet opgedroogd was, maar dan had je tenminste ook wat.

Fireeye // Warrior // camp

Fireeye keek naar Dolphinleaf. Hij keek wat beangstigend naar hem. fireeye liet zijn tanden onopvallend zien. Dolphinleaf keek weg en liep naar haar grot toe. Toen ze langs haar liep zei ze zo zacht als het fluisteren van de wind: '' Ga maar naar je den toe '' zei hij spottend. Hij keek weer naar zijn leader en Deputy. De ergernis raasde weer omhoog. Dat had hij kunnen zijn, die leader. Of de deputy. Maar natuurlijk liever de Leader. '' Ja hij moet de leiding hebben '' zei Dangerpaw. Fireeye knikte naar Dangerpaw en ging langs hem staan. '' We moeten zo trainen, jonge duivel '' fluisterde hij net zo zacht in zijn oren als de windvlaag die voorbij kwam. Hij ging zitten naast zijn Appirence en keek naar de leader.


beachclan~rpg topic 29d7502
xXI'm only answering your call tonightXx
xXI'm only answering your lust for lifeXx
xXBelieve me, you're the only oneXx
xXSparkle in my mindxX
stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
beachclan~rpg topic DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 7:50

Shineheart| Deputy| Camp

' Gelukkig, dat grote beest is weg. ' Zei Dolphinleaf. '' Dank je Shineheart '' Ze gaf haar een lik. Shineheart knikte. "Geen dank." zei ze. '' gaan jullie maar lekker jagen, dan ga ik mijn medicijnen bijvullen. Die uil heeft heel mijn kast verfomfaaid, daar ben ik potverdorie 2 manen mee bezig geweest. '' Mopperde Dolphinleaf. Shineheart wilde zich net naar Sun omdraaien toen Dolphin nog iets schreeuwden: "OH JA, IK HEB MODDER NODIG. KAN IEMAND DAT GAAN HALEN?'' Shineheart keek naar Dangerpaw, maar ze besloot om zelf te gaan. "Als Sun en ik terug keren zal ik wel wat meebrengen!" Riep ze terug. Ze pakte een bakje van klei en keek naar Sun. "Ga je mee?" Ze keek even naar Fireeyes. "Jij let even op het kamp, je hoeft geen patrouilles te regelen, alleen maar een beetje opletten. Ga op zoek naar ons als er iets gebeurd." Zei ze tegen Fireeyes.


beachclan~rpg topic 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 19:10

Sun~leader~camp

Shineheart jaagde de uil weg en hij keek hem na tot hij verdwenen was.Fireeyes moest op het kamp letten en Sun knikte hem even toe en zei "doe je best."Toen iep hij naar Shineheart toe en wreef even met zijn nues langs haar zei.Hij richte zich weer tot de plek waar ze zouden gaan jagen en liep daar heen.


beachclan~rpg topic 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberry
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Daan
25

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Raspberry
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 19:18

Dangerpaw/leerling/camp

' We moeten zo trainen, jonge duivel '' fluisterde Fireeye tegen hem en Dangerpaw knikte.Hij hoorde dat Fireeye even de leiding kreeg dus liep hij naar haar toe.En zei "ga ik nu leren vechten zodat ik andere katten pijn kan doen Firestar."Hij rende een rondje om Fireeye en stopte toen hij voor hem was.Toen dook hij in elkaar en spande al zijn spieren.Toen hij eventjes zo had gezeten sprong hij naar voren.En lande op een onzichtbare vijand hij sloeg zijn nagels uit en duwde ze in de aarde.Toen ging hij weer normaal staan en keek Fireeye vragend aan."Deed ik het goed"vroeg hij en ontblootte zijn nagels weer.


beachclan~rpg topic 23rjqmc
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklepaw
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
101

CAT'S PROFILE
Age: >6 moons
Gender:
Rank:
Sparklepaw
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 0:07

Fireeye // Warrior // Camp

"ga ik nu leren vechten zodat ik andere katten pijn kan doen Firestar." zei Dangerpaw tegen zijn mentor. Fireeye keek tevreden toen hij dat zei. Hij liet zijn nagels tegen een onzichtbare kat aanslaan. Dit was echter te slecht voor een duivelse kat, te laf. Hij had die goederikken ooit eens zo zien vechten. En dit was uitermate slecht voor een duivel. "Deed ik het goed"vroeg hij. '' Danger. Je doet te laf. Kracht'' siste hij. Hij sloeg zijn grote klauw tegen de spreeksteen van zijn leader. Hij sloeg zijn nagels uit, en kraste op de steen. Drie grote groeven vormde zich in de stenen. '' Zie je? Ik laat je mijn martelmanieren later zien '' Hij zei het laatste zachter. '' Vanavond, wanneer iedereen slaapt, zie ik je net buiten het kamp. Dan zullen we eens zien hoe dit gaat verlopen. Als de maan zijn hoogste punt heeft bereikt '' Hij keek even duivels naar de appirence en keek naar haar leerling. '' Doe nu het na wat ik heb gedaan. Sla de nagels in de steen, zie de engel voor je. '' Hij keek naar zijn leerling. '' Ik leer je als we alleen zijn hoe je een écht gevecht houdt. Wacht maar af jij '' Hij gromde en grauwde en ging ontspannen kijken hoe de leerling tegen de rots aanketste met zijn nagels.


beachclan~rpg topic 29d7502
xXI'm only answering your call tonightXx
xXI'm only answering your lust for lifeXx
xXBelieve me, you're the only oneXx
xXSparkle in my mindxX
stamps:

Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberry
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
Daan
25

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Raspberry
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 8:01

Dangerpaw/leerling/camp

Toen Fireeye zei dat hij het slecht deed keek hij teleurgesteld naar zijn mentor.'' Vanavond, wanneer iedereen slaapt, zie ik je net buiten het kamp. Dan zullen we eens zien hoe dit gaat verlopen. Als de maan zijn hoogste punt heeft bereikt." '' Doe nu het na wat ik heb gedaan. Sla de nagels in de steen, zie de engel voor je. '' Hij keek naar zijn leerling. '' Ik leer je als we alleen zijn hoe je een écht gevecht houdt. Wacht maar af jij."Dangerpaw knikte en sloeg met alle kracht die hij had in de steen. Hij zag dat er kleine krassen in de steen kwamen. "Wat doen we als Sun boos word?"vroeg hij.


beachclan~rpg topic 23rjqmc
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclipsepaw
Member
beachclan~rpg topic DPKsfdL
81

CAT'S PROFILE
Age: I'm 7 moons, a proud apprentice
Gender:
Rank:
Eclipsepaw
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 14:22

fireeye // Warrior // Camp

'' Over Sun maak ik me geen zorgen. Ik kan hem doden wanneer ik wil. '' Fire lachte hees toen hij de vraag hoorde. Hij likte zijn lange nagels schoon, en ging op de spreeksteen liggen. Hij keek naar Dangerpaw. '' Wacht even, Danger. Ik ben zo terug '' Fire sprong van de steen af en liep het kamp uit. De wind blies de geur van een konijntje met zich mee. Fireeye ging in de jachthouding zitten en zo snel als het licht drukte hij het konijntje tegen de grond, die echter aan een nootje knabbelde. Hij leefde nog, en zijn vacht was warrig geworden. Fireeye pakte het in zijn bek, nog levend. Hij liep weer terug naar het kamp, en haalde het beest uit zijn mond. Hij duwde het tegen de grond aan, nog niet dodend. '' Dit is een doodtechniek. Góéden slaan het konijn maar, maar wij doen dit.'' hij boorde zijn nagels in het verse vlees van de konijn, het bloed stroomde eruit, en maakte de witte vacht van Fire rood. Het beestje verslapte. '' Ik gooi het op de prooi, en dan is er niks aan de hand'' Fire liep met grote passen naar de prooistapel toe en wierp het beest erop. Het kwam met een plofje terecht op de zanderige ondergrond, en een klein stofwolkje stoog op. Fireeye keek naar zijn poot en likte het bloed er zorgvuldig vanaf. Het smaakte goed in zijn gevoelige mond, en toen zijn vacht weer helder wit was, likte hij zijn donkerrode nagels af. Hij glimlachte nog eens duivels. '' Nu jou beurt '' grauwde hij hees en wachtte toe er actie kwam in de kat.


beachclan~rpg topic Eclipsepawonderschriftj
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Colorkit || Charme || Eclipsepaw ||
~Deep in the meadow, under the willow~
~A bed of grass, a soft green pillow~
~Lay down your head, and close your sleepy eyes~
~And when they open, the sun will rise~
~Here it's safe, and here it's warm~
~Here the daisies guard you from every harm~
~Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true~
~Here is the place where I love you~

Click here for singing.
beachclan~rpg topic Solar_Eclipse_Stamp_with_Text_by_dehydromonbeachclan~rpg topic Fe1e6c68b64b2dbf40c16fa45554e956-d1t3tm5
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkvoice
StarClan
beachclan~rpg topic DPKsfdL
~LYAN
315

CAT'S PROFILE
Age: .; 18 moons ;.
Gender:
Rank:
Darkvoice
BerichtOnderwerp: Re: beachclan~rpg topic   beachclan~rpg topic Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 18:33

Shineheart| Deputy| Grassfield

Sun keek naar Fireeye en murmelde iets. Daarna kwam hij naar haar toe en wreef zijn kin tegen haar zij. Er ging een vreemd gevoel door haar heen, dat had hij nog nooit gedaan! Ze liep verder met hem naar het grasveld. Haar blik viel op een muis, ze sloop op het diertje af en maakte zich klaar voor de sprong. Ze sloop nog iets dichterbij en maakte een perfecte sprong en belandde op de muis. Ze doodde hem snel en pakte het diertje op. Ze trippelde met de muis naar Sun toe en maakte een kuiltje. Shineheart legde het beestje erin en keek naar Sun. Was ze nou echt verliefd op haar leider geworden?


beachclan~rpg topic 23h6cdj

Terug naar boven Ga naar beneden
 
beachclan~rpg topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: