Where Will my Ashes be Scattered?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Where Will my Ashes be Scattered?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crystalstar
Moderator
Where Will my Ashes be Scattered? E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Where Will my Ashes be Scattered?   Where Will my Ashes be Scattered? Icon_minitimema 20 jun 2022 - 23:50


Het gezicht was onveranderd sinds ze het de laatste keer had gezien, al had sterven de randjes wat vervaagd. Met de vreemde kalmte die Starclan's territorium over iedereen heen bracht keek ze, naar de brede kop, de lange vacht, die bekende scherpe ogen. Crystalstar was moeizaam in slaap gevallen, denken aan de onheilspellende profetie die Starclan aan Shrimpnose had gebracht. Dat soort ernstige zaken waren niet het enige wat haar wakker hielt; de gezichten van Seamist, Carrioncough en haar overleden mates maakten ook vaak genoeg hun verschijning voor haar geestesoog, en ze voelde de warmte van hun lichamen bijna tegen zich aandrukken. Uiteindelijk had ze een onrustige, maar uiterst diepe slaap gevat, en was ze hier wakker geworden, met hem voor zich. Verder leek het landschap verlaten te zijn, niemand anders was gekomen om haar te spreken.

"Je bent hier," was alles wat ze uit wist te brengen, terwijl ze hem verbaasd aanstaarde. Moest ze haar zondes aan hem toegeven, hem vragen om vergiffenis? Het was een erg vreemde situatie: was hij nu plotseling wijs, iemand naar wie zij moest luister? Hij was haar aartsrivaal geweest in zijn leven, maar hij stond hier.

[Acorn]
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Where Will my Ashes be Scattered? DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Where Will my Ashes be Scattered?   Where Will my Ashes be Scattered? Icon_minitimezo 26 jun 2022 - 22:04

Hij wist niet goed wat hij hier te zoeken was, hij wist dat hij niks mocht beïnvloeden, zelfs niet door leiders van de andere clans op deze manier te zien. Maar het was het bijna waard om haar blik zo te zien. Hij kon de pret dan ook niet uit zijn ogen houden, terwijl ze de opmerking maakte dat hij hier was. Wat had ze dan verwacht? De Dark Forest? "Had je anders verwacht dan?" Hij kon het dan ook niet helpen om de vraag te stellen. Ze waren hier ooit al een keer samen geweest, maar toen was het om een andere reden. Het was een moment geweest waar hij zich voelde alsof Starclan hem verraden had. Misschien was dat wel waarom Crystalstar hem verbaasd aanstaarde. Of was het meer waarom hij in haar droom was? Hij wist het zelf niet eens goed.


If you are strong, you'll find responsibility
Where Will my Ashes be Scattered? 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Where Will my Ashes be Scattered? E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Where Will my Ashes be Scattered?   Where Will my Ashes be Scattered? Icon_minitimezo 26 jun 2022 - 22:28

De dood had een soort kalmte aan Acornstar's uiterlijk gegeven. Het was een verbetering, besloot Crystalstar, die de vurige woede in die ogen vaak genoeg van dichtbij had mogen zien. Iets wat op pretlichtjes leek was nu wel welkom. "Ik denk dat een deel van mij hoopte dat het anders zou zijn." Een verschrikkelijke gedachte, wist ze. Iemand toewensen de rust van Starclan te missen was erger dan hen de dood wensen. "Waarom heb je me opgezocht? Waarom ben ik hier." Ze hielt haar stem voorzichtig en terughoudend. Waarschijnlijk had dat hier geen zin, waarschijnlijk zou hij precies weten wat ze dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Where Will my Ashes be Scattered? DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Where Will my Ashes be Scattered?   Where Will my Ashes be Scattered? Icon_minitimedo 15 dec 2022 - 15:55

Haar eerlijkheid was wat hem verraste. Ze had tenslotte kunnen liegen en kunnen zeggen dat dit precies wat ze had verwacht, maar daarin waren ze beide hetzelfde. Toen hij nog in leven was had hij haar ook in twijfel getrokken. Maar het moment dat ze beide in Starclan waren geweest was dat bijgedraaid. "Het is niet alsof ik jou niet ook in twijfel heb getrokken." Het was niet zijn beste moment geweest, maar ze had het ergens zelf veroorzaakt door Twistedheart te betrekken. Niet dat hij dat nu ging opbrengen, dat was verleden ondertussen. Ze vroeg waarom hij haar op had gezocht. Iets waar hij zelf ook niet goed het antwoord op wist. "Dat weet ik zelf eigenlijk ook niet goed. Misschien wilde ik je onbewust nog een keer zien?" Het was niet een leugen. "Of misschien heb ik nog geen idee hoe dit starclan gedoe werkt." Dat was ook wel waar. Tijd ging verder bij de levenden, maar hier leek het veel langzamer te gaan.


If you are strong, you'll find responsibility
Where Will my Ashes be Scattered? 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Where Will my Ashes be Scattered? E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Where Will my Ashes be Scattered?   Where Will my Ashes be Scattered? Icon_minitimezo 18 dec 2022 - 9:14

Het gaf haar eerlijk gezegd wel vertrouwen, om Acornstar hier te zien. Misschien had hij in de ogen van Starclan niet zóveel fouten gemaakt als zij, maar het betekende in ieder geval dat ze een kans had om hier ook voor eeuwig te komen. Crystalstar glimlachte humorloos toen Acornstar haar erop wees dat hij ook wel degelijk had getwijfeld aan haar Starclansgezindheid. "Ik heb ontelbare fouten gemaakt, bedoeld en onbedoeld, maar ik ben nooit onzeker geweest in mijn devotie." Dat was waar; wat Crystalstar ook deed, ze dacht altijd aan Starclan's oordeel. Acornstar gaf aan dat hij haar wellicht nog een keer had willen zien, of dat hij misschien gewoon nog helemaal ongetraind was. "Ik ben blij dat je me hebt opgezocht," mauwde Crystalstar zachtjes. Hoewel, als ze erover nadacht, ze er misschien minder dan comfortabel mee was dat haar oude aartsrivaal nu op haar neer kon kijken, waar ze ook was. "Ik ben benieuwd.. Wat denk je, ben ik slecht?" vroeg ze plotseling, terwijl ze de grote kater recht aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornstar
StarClan
Where Will my Ashes be Scattered? DPKsfdL
Cynthia
3768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Dead (120 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank: Ancient leader
Acornstar
BerichtOnderwerp: Re: Where Will my Ashes be Scattered?   Where Will my Ashes be Scattered? Icon_minitimedi 20 dec 2022 - 16:55

Hij wist dat ze de waarheid sprak, dat haar devotie nooit verandert was. Toch had hij geloofd, de signalen gezien. De kat die hem de prophecy toen gegeven had. Maar hij wist nu beter, dat was geen starclankat geweest. Ondanks dat hij al een keer eerder in de dark forest geweest was had hij toen niet herkend en het aangezien voor Starclan. Hij had misschien beter moeten weten. Haar volgende opmerking verraste hem. Ze was blij dat hij naar haar toe was gekomen? Hij ontmoette haar blik en bleef kort stil bij haar vraag. Was ze slecht? Nee, dat was ze niet. Iedere leider die het beste wilde voor hun clan was niet slecht. Misschien was het iets waar hij op het laatst meer focus op had moeten leggen dan op zijn familie. De clan was tenslotte ook een soort familie. "Nee, ik denk niet dat je slecht bent." Ze had verkeerde beslissingen gemaakt, maar dat maakte iemand niet slecht. "Verkeerde beslissingen maken iemand nog niet per se slecht." Ook al maakte iedereen die. "We maken fouten en het enige wat we kunnen doen is werken om ze recht te zetten. Ik heb daar deels de kans niet toe gehad." Nee, zijn dochter had hem zijn laatste leven ontnomen, maar het feit dat hij eigenwijs was gebleven en aan zijn rang vast was blijven klampen was een fout geweest. Hij was degene die Beechresin zover gedreven had, terwijl het helemaal niet nodig had hoeven zijn.


If you are strong, you'll find responsibility
Where Will my Ashes be Scattered? 38cVMP
Weighs down on you like you're carrying a heavy chain
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where Will my Ashes be Scattered?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: StarClan territory :: StarClan-
Ga naar: