venom



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 venom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shrimpnose
Medicine cat
venom NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: venom   venom Icon_minitimewo 27 apr 2022 - 19:04


Newleaf was gekomen en Shrimpnose was een stuk opgeluchter geworden. De druk van leafbare was van haar schouders gegleden. Prooi kwam terug en ook de kruiden begonnen weer met groeien. Het zag er goed uit voor de Clan, waardoor Shrimpnose met een gerust hart haar mosbedje op gezocht had. Het enige waar ze echt nog een beetje zorgen om had was Mousepaw, en de communicatie met Crystalstar. Het ging wel oké, maar Shrimpnose kon beide poezen niet goed inschatten. Iets wat ze wel lastig vond, maar wat ze vanzelf wel kwam te leren. Ze was niet meer de bange Apprentice van vroeger, en met alles wat er al gebeurd was in haar leven had ze er wel vertrouwen in dat het goed moest komen. Met die optimistische gedachte ademde ze vredig uit, op weg naar dromenland.

Dromenland was echter iets letterlijker dan normaal. Shrimpnose ontwaakte, en wist gelijk door het sterren omgeven landschap dat ze in StarClan was. Een mengeling van geruststelling en een onheilspellend gevoel overviel haar terwijl ze de grote grijs zwarte kater vond, wel bekend als haar StarClan mentor en guide: Smokebreath.


if you see someone without a smile, give them one of yours
venom 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
StarClan
Events
venom DPKsfdL
130
StarClan
BerichtOnderwerp: Re: venom   venom Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 20:48


Starclan
Kort was ik zichtbaar. Even leek alsof het normaal was, gewoonlijk. Maar nee, dit was alles behalve een gewone dag. Jij weet het gewoon nog niet. Je krijgt nauwelijks de kans om met je ogen te knipperen, want voor je het weet bent je omringd door een dikke rook en wordt de lucht bijna onmogelijk om in te ademen. Het klauwt aan je keel, probeert een weg naar binnen te vinden, maar je weet dat als je teveel inademt, het misschien wel fataal kan zijn. De sterren worden verhuld door de rook, en ook ik kan je bijna niet meer zien, op een glimp van mijn heldere, gele ogen.

‘Shrimpnose, er is geen tijd te verliezen.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
venom NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: venom   venom Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 21:06


Ze had haar mond al geopend om hem te begroeten, maar voor ze ook maar iets kon doen of zeggen verdween de robuuste kater in de plots opzettende rook. Shrimpnose keek geschrokken om zich heen en zag hoe de sterren verdwenen, en plaats maakte voor een grijze muur aan rook. De rook kwam haar longen in en ze kon niets anders meer dan hoesten. Paniek sloeg haar om het hart, ze had niet gedacht ooit zoiets in StarClan mee te maken, alsof ze echt dood zou gaan. Of ging ze ook echt dood? Was er brand in het kamp? Door de dikke rook door zag ze twee paar gele ogen, een baken van veiligheid. Shrimpnose probeerde zijn naam te roepen, maar er kwam enkel gehoest uit. Haar vacht schoot overeind bij zijn woorden. 'S-Smoke-' proestte ze tussen het hoesten door, 'wat gebeu-gebeurd er??'


if you see someone without a smile, give them one of yours
venom 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
StarClan
Events
venom DPKsfdL
130
StarClan
BerichtOnderwerp: Re: venom   venom Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 21:16


Starclan
Kind, ze luisterde nog steeds niet. Ze hadden geen tijd te verliezen en ze begon alsnog vragen te stellen. Ik stap naar voren en kom dichter bij de medicine cat. ‘Is het niet duidelijk?’ snuif ik geïrriteerd. Voor alles wat de ze weten, kunnen ze nog zo slecht zien. Met een zwiep van mijn staart draait de rook om mij heen en staan we bij de rivier, waar de rook langzaam om ons heen verspreid, meer en meer. Als een etterende wond die niet goed behandelt is. ‘Ik kom je waarschuwen.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
venom NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: venom   venom Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 21:24


Zijn vacht prikte tegen de hare toen hij dichterbij kwam en met grote ogen keek ze naar hem op. Zijn geïrriteerde stem was haar bekend, maar toch gaf het haar geen rust. Alles behalve. Er was iets flink mis, begreep ze. Na een zwiep van zijn staart draaide de rook om hun heen, een rivier te onthullend. Shrimp keek naar het water en hoe de rook over het water verspreidde. Het leek alleen maar meer te worden. 'Ik kom je waarschuwen.' Shrimpnose's blauwe ogen schoten weer naar de kater naast haar, angstig en vragend. Haar hart bonkte in haar keel, het angstzweet brak haar uit. Haar pootjes trilde onder haar lichaam, haar nauwelijks staande houdend. Ze wilde doorvragen, maar kon geen woord uit haar keel krijgen.


if you see someone without a smile, give them one of yours
venom 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
StarClan
Events
venom DPKsfdL
130
StarClan
BerichtOnderwerp: Re: venom   venom Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 21:29


Starclan
Ze was bang. Ik keek minachtend naar de poes. Ik dacht dat ik haar beter had geleerd. Sommige dingen moesten nou eenmaal doorgebracht worden met een harde stem, dan dat hij haar met fluwelen klauwtjes zou behandelen. En zoals ik al had gezegd: ze hadden geen tijd te verliezen.

"When darkness spreads through the river
The young and old will shiver
The hands of death will reach and take
for a price must be paid"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
venom NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: venom   venom Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 21:38


De jonge poes had niet gedacht dat haar eerstvolgende ontmoeting met Smokebreath zo zou gaan. Omhuld door rook, en gevolgd door een prophecy. Shrimpnose draaide nerveus met haar oortjes terwijl ze zijn onheilspellende woorden aanhoorde.

"When darkness spreads through the river
The young and old will shiver
The hands of death will reach and take
for a price must be paid"

Nerveus likte ze haar lippen, waarna ze weer over het water uit keek. Het leek op de rivier van RiverClan, en net als de prophecy omschreef... Shrimpnose's brein draaide overuren terwijl ze de woorden van Smokebreath probeerde te ontcijferen. Hulpeloos keek ze hem aan, al wist ze natuurlijk al dat ze van hem niks anders meer zou krijgen. Ze nam een diepe ademteug, voor zover de rook dat toeliet, en knikte, al was het nog steeds trillend op haar pootjes.


if you see someone without a smile, give them one of yours
venom 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
StarClan
Events
venom DPKsfdL
130
StarClan
BerichtOnderwerp: Re: venom   venom Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 21:43


Starclan
Ik kan het niet duidelijker voor haar spellen. Ze zouden het snel gevoel voelen. Allemaal. Ik heb het gezien. De machteloosheid. De pijn. De onzekerheid. Ik had het in mijn leven gezien, en talloze keren daarna. En nu lag er weer gevaar op de loer. Ik had de eerste signalen opgepikt. Shrimpnose staarde hem aan, die grote ogen smekend om meer, maar de sterren konden alleen begeleiden, niet voorkauwen. Ik help haar voorbereiden, maar ook ik kan het lot niet veranderen.

‘Iedere seconde is nu cruciaal.’

En na die woorden stuur ik haar ruw terug naar de keiharde wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
venom NuAcDzE
Camilla
949
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: venom   venom Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 21:50


In haar hoofd herhaalde ze zijn woorden keer op keer, hopend dat ze een clue zou vinden, een teken van herkenning. Maar tot nu toe betekende het vooral... Dood. Ze slikte nerveus. Er zat geen goed teken tussen, geen hint over iets om het te voorkomen. Een schuld zou betaald moeten worden, maar wat dat was, daar had ze geen idee van. Misschien...?

'Iedere seconde is nu cruciaal.' Zijn woorden trokken haar uit haar gedachtespinsels. Zo had ze niet gehoopt hem weer te ontmoeten. Ze wilde hem bedanken, maar alweer voor ze iets kon doen of zeggen, werd ze ruw teruggestuurd naar haar nest, waar ze badend in het zweet en adem snakkend voor frisse lucht wakker werd.


if you see someone without a smile, give them one of yours
venom 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
 
venom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: StarClan territory :: StarClan-
Ga naar: