I came back and brought the crown with me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I came back and brought the crown with me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Carrioncough
Deputy
I came back and brought the crown with me 4n8Baju
Beertje
608
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: I came back and brought the crown with me   I came back and brought the crown with me Icon_minitimezo 12 dec 2021 - 22:45

Het was avond, tegen schemering aan en de Sharing Tongues was net voorbij. De hemel en de aarde kleurde bloedrood. De wolken die gedragen werden door paarsblauwe lucht zagen er roze uit, een prachtige avond. Veel te mooi om nu al in zijn bed te kruipen. Daarom bewoog hij zich door het kamp, zijn dunne ogen gleden van links naar rechts. Ze bleven even hangen op een warrior, Flowercrown. Hmmm. Hij richtte zijn geniepige blik weer op de uitgang, maar een grijns kroop op zijn lippen.
carrioncough


I came back and brought the crown with me B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowercrown
Member
I came back and brought the crown with me Aefa2f9b9bbb7ddf1e2cbda99545d31a89d4e8e0
dodo
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Flowercrown
BerichtOnderwerp: Re: I came back and brought the crown with me   I came back and brought the crown with me Icon_minitimezo 12 dec 2021 - 23:14


Met grote ogen staarde de poes naar de hemel. De dag veranderde langzaam in de nacht en die avond was de zonsondergang zowaar weer een keer te zien door de donkere wolken. Hier en daar kriebelde er nog een haartje van de sharing tongues, maar daar had de jonge poes geen aandacht voor.

De kattin kwam overeind van de plek waar ze uiterst charmant op haar rug naar de lucht had gekeken. Flowercrown botste tegen de kont van iemand en de waas voor haar ogen leek even te verdwijnen. ”Oh, hallo Carrioncough-“ Begroette ze de kater met een zachte, enigsinds zweverige ondertoon in haar stem.


flowercrown
Kiss me truly,
in the beautiful chaos of shooting stars
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
I came back and brought the crown with me 4n8Baju
Beertje
608
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: I came back and brought the crown with me   I came back and brought the crown with me Icon_minitimezo 19 dec 2021 - 13:40

Dit meisje leek wel altijd aan catnip te zitten. Hij schoof enkele centimeters opzij toen ze perongeluk tegen hem op botste. De grijns op zijn kop leek nu wel heel misplaatst, daarom werd hij iets serieuzer. Hij wuifde met zijn poot naar haar. "Flowercrown, zin om mee te wandelen?"
carrioncough


I came back and brought the crown with me B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowercrown
Member
I came back and brought the crown with me Aefa2f9b9bbb7ddf1e2cbda99545d31a89d4e8e0
dodo
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Flowercrown
BerichtOnderwerp: Re: I came back and brought the crown with me   I came back and brought the crown with me Icon_minitimezo 19 dec 2021 - 21:00


”Oh, ja, leuk!” Een glimlach sierde haar snuit en blij kinkte ze naar hem. ”Waar gaan we naartoe? Is het een avontuur?” De serieuzere blik op zijn gezicht ontging haar doordat ze werd afgeleid door een vogel in de lucht, maar dat maakte haar zin er niet minder in om een rondje te wandelen. Flowercrown wachtte totdat hij haar antwoord gegeven had, al kriebelde haar poten al meteen om weg te gaan. Misschien gingen ze naar de rivier en kon ze hem allemaal mooie steentjes aanwijzen? Of naar de lily pool waar binnenkort weer de mooiste bloemen zouden bloeien.


flowercrown
Kiss me truly,
in the beautiful chaos of shooting stars
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
I came back and brought the crown with me 4n8Baju
Beertje
608
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: I came back and brought the crown with me   I came back and brought the crown with me Icon_minitimedi 28 dec 2021 - 14:12

Carrioncough glimlachte nu iets oprechter. Hij had eigenlijk geen plannen gehad voor zichzelf, maar nu hij de poes zo enthousiast zag tippelen konden ze meteen wat nuttigs doen misschien. Hij ging haar voor de avond in. "Wat dacht je van een boswandeling? Onder deze hemel is het daar altijd super mooi." En hij wist ook wel een plekje dat super mooi was onder het nachtelijke deken en de sterrenhemel.
carrioncough


I came back and brought the crown with me B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowercrown
Member
I came back and brought the crown with me Aefa2f9b9bbb7ddf1e2cbda99545d31a89d4e8e0
dodo
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Flowercrown
BerichtOnderwerp: Re: I came back and brought the crown with me   I came back and brought the crown with me Icon_minitimezo 2 jan 2022 - 0:21


Langzaam leek ze een glimlach op het gezicht van de deputy te toveren en mentaal gaf ze haarzelf een schouderklopje. "Dat klinkt fantastisch," sprak ze zachtjes en even liet ze haar blik afglijden naar de donkere hemel die vol stond met glinsterende sterren. Nadat ze de laatste keer afgesnauwd was door iemand omdat ze veel te persoonlijke vragen stelde probeerde ze haar mond te houden, maar het vergde een hoop controle over haar brein en haar mond.




flowercrown
Kiss me truly,
in the beautiful chaos of shooting stars
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
I came back and brought the crown with me 4n8Baju
Beertje
608
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: I came back and brought the crown with me   I came back and brought the crown with me Icon_minitimema 7 feb 2022 - 0:25

Hij trippelde op weg naar The Small Forest om daarna naar de Waterfall te gaan, of dat was het plan. Flowercrown liep naast zijn zijde en hij blikte even op haar. Het was altijd leuk om zijn mede warriors eens te checken. Of alles oké was enzo. "Hoe gaat het met je?"
carrioncough


I came back and brought the crown with me B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowercrown
Member
I came back and brought the crown with me Aefa2f9b9bbb7ddf1e2cbda99545d31a89d4e8e0
dodo
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: warrior
Flowercrown
BerichtOnderwerp: Re: I came back and brought the crown with me   I came back and brought the crown with me Icon_minitimewo 6 apr 2022 - 21:18


Samen waren ze aan het wandelen en Flowercrown had het prima naar haar zin. Ze kon niet anders dan genieten van de omgeving en de vogels die over hun hoofd vlogen. "Super goed! Ik had vandaag toch zo iets leuks meegemaakt. Ik was dus bezig met, nouja, mijn taken en alles en toen zag ik dus dat er een molletje uit zijn holletje gekropen was." Vertelde ze hem opgewekt. Het was het hoogtepunt van haar dag geweest dat ze een mol had gezien. Ze vond die dieren toch zo bijzonder met hun rare pootjes en grappige neusjes. "Heb jij wel eens een mol gezien?" Vroeg ze hem daarna met haar grote ogen op hem gericht toen ze die vraag stelde. Vast wel, maar ze vond het zo leuk om te vragen naar zijn ervaringen met mollen.



flowercrown
Kiss me truly,
in the beautiful chaos of shooting stars
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
I came back and brought the crown with me 4n8Baju
Beertje
608
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: I came back and brought the crown with me   I came back and brought the crown with me Icon_minitimewo 27 apr 2022 - 23:10

Een brede warme glimlach sprong op zijn dunne, zwarte lippen. Hij grinnikte zachtjes. "Ik heb ooit een sterneusmol gezien. Was het zo eentje of een gewone mol?" Dat was toen hij nog Carrionpaw heette. Hij was samen op wandeling met Brittlenose. Een sterrenhemel boven hen en toen was hij perongeluk over de mol gestruikeld. Een beetje zoals nu eigenlijk, maar dan ouder en zonder mol. "Wist je dat mollen blind zijn?"
carrioncough


I came back and brought the crown with me B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I came back and brought the crown with me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: